vineri, 13 septembrie 2013

Oglindiri pariziene

26 de comentarii:

  1. interesanta plimbare prin oras, brat la brat
    toate cele bune
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, a fost o superba plimbare de o saptamana!
      O zi cat mai placuta si plina de noroc iti doresc! Sa-i facem toti in ciuda zilei de vineri 13! :-D

      Ștergere
  2. Adevarat ai grait, nimic nu e urat in Paris. De ce ar fi fost aceste reflexii mai prejos ?!
    Sa ai zile frumoase !

    RăspundețiȘtergere
  3. Tolle Bilder Carmen!
    Schönes Wochenende
    Crissi ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Danke liebe Crissi!
      Dir auch ein schönes Wochenende! liebe Grüße!

      Ștergere
  4. frumoase reflexii! voi sunteti superbi...:)
    zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumosi sunteti...Eee, Parisul se afla printre orasele mele preferate...Multi pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt oglinzi fermecate ;) Te pup draga mea! weekend de vis!

      Ștergere
  6. Peisaje frumoase, doi oameni frumosi, ce sa mai spun, super fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) daca am fi fost frumosi, crapau oglinzile ;) asa, au ramas toate întregi ;)))
      weekend minunat sa ai!

      Ștergere
  7. Cum fac să nu poată nimeni să îmi ia pozele de pe blog (așa ca la tine)?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu Iuliana draga, nici la mine nu functioneaza... Pozele pot fi copiate de orice "pirat" ;)

      Ștergere
  8. uite ca am gasit motiv sa trec prin Pris, poate asa sunt si eu "cel putin dragut", cum zici in primul comentariu! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu stiu de ce am senzatia ca in Paris toate reflexiile au un farmec aparte...

    RăspundețiȘtergere
  10. Tu cred ca isti ceva invidie.Sunteti mai rari si deveniti de neinteles pentru multi.Eu va urez sa va iubiti pana ajungeti la adanci batraneti.Oglinda reflecta mai bine asta,decat o imagine luata de altcineva.Te pup si un weekend dupa plac

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) prietenii ma iubesc, dusmanii... lasa-i sa crape de invidie! ;)
      te pup si eu, draga mea.
      PS: weekendul este planificat de altii, noi doar jucam pe muzica lor! ;))) Lasând gluma la o parte - sâmbata si duminica vom fi la nunta la verisoara mea.

      Ștergere
  11. Reflexii superbe, pe masura vizitei in Paris.
    Toate mi-au placut :)
    O seara linistita sa ai, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere

  12. Felicitari Carmen.
    Weekend plin de zâmbete iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Excelente imaginile pe care le vad reflectate! :) In ultima foto parca sunteti intr-un fagure! Adica, intr-o viata dulce! Asa va doresc: o viata dulce! :)
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumosi si indragostiti! Va sta tare bine!

    RăspundețiȘtergere