miercuri, 25 septembrie 2013

Miercurea fara cuvinte (39) - Esplanadă pietonală

La Défense, Paris / 2 septembrie 2013

Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

37 de comentarii:

  1. Sărut mâna, dragă Carmen! După câteva zile în care am fost plecat, bine te-am regăsit. Şi ce poze frumoase aici la tine. Oraşul luminilor, mereu fascinant. Frumoase amintiri!
    Happy WW! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. La Défense, da...am trecut chiar de curand pe acolo, vara asta. Nu pot sa spun ca este locul meu preferat din Paris, dar recunosc ca are farmecul sau. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si astfel pot spune ca m-am plimbat si prin partea moderna a Parisului :P

    Multumesc mult:)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Parisul ma urmareste in ultima perioada....:)
    Frumoase imagini! Pop!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imaginile, alease, sunt atat de remarcabile!
    Frumoasa prezentarea ta !

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand privesc pozele tale,ma simt de parca traiesc in padure.Sunt foarte frumoase,ma incanta maretia , grandoarea cladirilor si doamna din peisaj. Te pup,

    RăspundețiȘtergere
  7. daca nu te-as fi vazut langa cladiri, as fi crezut ca sunt machete, atat de grandioase imi par! ador genul acesta de constructii :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasă prezentare în imagini.
    Să ai parte de o noapte liniștită și frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  9. Atractiv loc !
    Fain serviciu de promovare i-ai făcut cu aceste poze excelente !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  10. Un Paris "răpit" de modernism!
    Chiar că-i fără cuvinte!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am fost şi eu pe-acolo. Senzaţia avută, şi regăsită acum când am văzut pozele, este copleşitoare. Când am ieşit din metrou, am ridicat privirea mult în sus şi ne-am simţit dintr-o dată mici, mici...tare mici. După cum a spus şi Larisa, nu poate fi considerat locul preferat al Parisului. Dar pentru unii dintre noi care nu au fost la New York, înseamnă ceva.
    În fiecare zi spre serviciu, trec prin Pipera, unde răsar ca ciupercile clădiri de birouri. De multe ori mi-am amintit de La Defence, "păstrând proporţiile", bineînţeles.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce vreme frumoasa ai prins in La Defence :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. Impresionant! Foarte frumos l-ai surprins! M-am bucurat sa va revad! Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna dimineata! In fiecare miercuri ne incanti privirile cu imagini frumoasa! Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce-mi plac locurile in care oamenii isi amintesc ca pot merge si cu piciorul.. Frumos.

    RăspundețiȘtergere
  16. Bună CARMEN!
    Superbe imagini,ca de fiecare dată!
    Îți doresc o zi minunată draga mea!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  17. Extraordinara arhitectura! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  18. Altă viaţă!
    Am adus şi eu o esplanadă, să-ncerc să ţin pasul.
    Zi faină!

    RăspundețiȘtergere
  19. Aia da,pietonala.
    Poate ateriza un avion micut,fara probleme.
    Ai vreme sa obosesti si apoi motiv sa stai.
    Frumos !
    Saru'mina!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ai prins un cer foarte frumos in fotografiile tale.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. inca nu am vizitat Parisul dar cine stie in viitor....tu esti insorita ca de obicei

    RăspundețiȘtergere
  22. Parisul altfel :) O zi frumoasa, Carmen !!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Fara sa stii ai facut poze chiar pe unde lucreaza Andreea... saru' mâna!
    Abia m-am întors de acolo...

    RăspundețiȘtergere
  24. Paris! Mi s-a facut dor de el, desi prin zona asta am trecut doar o singura data.

    RăspundețiȘtergere
  25. Desi spre sfarsitul zilei, iata cateva poze de toamna pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere
  26. Parisul în ambianţă modernă la fel de frumos şi de interesant.
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  27. Esplanada aceea este cat un oras mai mic...Sa te tot plimbi fara grija masinilor...

    RăspundețiȘtergere
  28. Wow, super.Paris! Si eu am aceeasi tema :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  29. Chiar ieri mă gândeam la La Defense... şi cum sunt încă nehotărâtă dacă îmi place sau nu. Pozele tale s-ar putea să încline balanţa... aşa cum nu mă aşteptam.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  30. Moda asta cu zgarie-nori mi se pare cam...manelista.

    RăspundețiȘtergere
  31. Zona - cat imi dau seama din fotografii - trebuie sa fie una frumoasa! Imi plac cladirile "moderne" si stralucitoare.
    Imi place ca in fiecare fotografie (cu o singura exceptie) apare cerul (chiar daca numai un petecut), cu nuante diferite de albastru. Si imi mai place ca este... aerisit! Sunt spatii largi! Cu ocazia minunatei voastre vacante am vazut si eu cate putin din Paris!
    Imbratisari cu drag! Imbratisare de grup! :)
    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  32. Cand am inscris postarea in tabel am comentat ceva ca un salut, din care papasem si o litera. Spuneam ca revin mai tarziu. N-am mai avut timp sa corectez dar vad ca nici macar nu s-a salvat sau poate a ajuns la spam. :(
    Abia acum am reusit sa ajung pe blog.
    La Defense e putin spus grandios. E ...aproape SF. Iar esplanada pietonala pare un spatiu imens...
    Ne lasa fara cuvinte, asa ca pentru o miercuri tacuta. :)
    O noapte buna, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  33. Impresionanta si remarcabila arhitectura moderna ne-ai prezentat!
    Sa ai parte de un sfarsit de saptamana magic!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  34. Ieri nu am ajuns sa-i vizitez pe cei inscrisi la MfC si imi cer scuze... mi-a adus "puiul" acasa de la aeroport si am stat la povesti despre vacanta pana tarziu... Acum sunt la serviciu.
    O zi minunata va doresc!
    ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

    RăspundețiȘtergere
  35. Superbe fotografii si superba vreme ati prins! Imi aminteste de vizita mea in Paris, La Defense! Desi au trecut 4 ani, nu par sa se fi schimbat multe. :)

    PS: participam si noi la Wordless Wednesday, insa n-am prea inteles cum putem trece blogul pe lista. :-S

    RăspundețiȘtergere