luni, 9 septembrie 2013

Reclama

* rubrica Pink Mondays (Karma Police)

Pentru o zi de luni cât mai roz! ;)

20 de comentarii:

  1. O reclamă inedită, dar foarte eficientă, căci o asemenea drăgălăşenie de maşină nu are cum să fie ignorată! Have a pink and happy Monday!

    RăspundețiȘtergere
  2. omg vreau si eu o masina ca aia..sublim..multumescpt participare si o saptamina plina de energie si veselie

    RăspundețiȘtergere
  3. Zici ca-i acadea! :)) Sau o prajitura cu glazura roz! :) Desi imi plac foarte mult masinile care au caroserie neagra, cand vad in oras masini verzi, galbene, rosii sau... turcoaz zambesc aproape involuntar!
    Saptamana superba iti doresc! Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce fain ai descris-o! esti teribila, ce comparatii dragute faci!
      te pup si eu. O saptamana pink sa ai!

      Ștergere
  4. Ce maşinuţă drăguţă! E perfectă de oraş, te strecori cu ea oriunde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este intr-adevar ideala pentru o doamna cu serviciu, cumparaturi si drumuri prin oras :)

      Ștergere
  5. Reclama ,ca reclama,dar tare mi-ar placea o masinuta ca asta,chiar si roz.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună CARMEN!
    Îmi place mașina,este drăgută!
    O săptămână frumoasă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Coool! Mi-o imprumuti si mie?:)
    E tare dragalasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) am gasit-o parcata pe o strada într-unul din cele mai frumoase sate din Noarmandia: La Roche-Guyon. Mi-a placut si imediat m-am gândit la rubrica Pink Mondays ;))

      Ștergere
  8. Ce frumos este să vezi totul în roz! Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  9. O masinuta foarte simpatica. Ca o acadea :)

    RăspundețiȘtergere