miercuri, 8 mai 2024

Scrisori pentru Iepuras / Amintiri din copilaria fetelor mele - MfC S19/2024

 
Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfC☺ Happy Wordless Wednesday! ☺

22 de comentarii:

  1. Comori. 💗 Ce amintiri nepretuite!! Cat de frumoase snt aceste scrisori - noi ii scriam mai mult Mosului, dar imi amintesc ca aveam un set de scris felicitari - era ceva foarte rar si simplu - un iepuras cu un morcov, dar pentru mine era ceva fantastic, pe vremea aceea.
    Mi se parea magic ca faceam totul de la zero, fara prea mult artificii, cum se gasesc acum, nu? :).
    Superb! Si ce frumos scriau si Adela si Raluca (si la noi Ralu e mai micuta :)).
    Imbratisari cu drag :*

    ps: cam in genul acesta scriam si noi - :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fetitele mele au crezut pâna dupa clasa a doua ca de Craciun vine Mos Craciun si de Paste Iepurasul. Pe Mos l au mai vazut in filme si chiar si live, dar Iepurasul nu era asa public! 😅😂 Mereu ma intrebau "cat de mare e?", "vorbeste?", "cum e imbracat?","de unde ne stie numele?" Hahaha... Raspunsurile mele improvizate erau perfect memorate si... trebuia sa am grija, nu care cumva sa incurc povestile 😅🤗 Doamne ce vremuri frumoase!!!!
      Intre Adela si Raluca sunt doar 20 de luni! Dupa vreo 4-5 ani lumea credea ca am gemene 😅🫶🏻 Doamne, cum a zburat timpul! Dar, multam, au ramas cele mai bune prietene! Pentru mine, mare mângâiere sufleteasca!
      Pupici si imbratisari 😘🤗 Happy WW Rux draga!

      Ștergere
  2. Ce minuni scriu copiii! Dragalas, clar si la obiect!
    Ei mereu stiu ceea ce vor. Noi am cam uitat!
    Pupici si Happy WW, draga Carmen!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inocenta copiilor este adorabila.
      Multumesc Suzana draga. Happy ww 🫶🏻🤗

      Ștergere
  3. Superbe amintiri. Mă bucur eu că le-ai păstrat și le-ai împărtășit și cu noi.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, au deja peste 25 de ani aceste amintiri! Trebuie sa am grija, ca foile devin casabile! Poate ca va trebui sa le laminez.... Nu imi place plasticul, insa nu stiu alta metoda de protejare...
      Happy ww Niko draga! 🤗🫶🏻

      Ștergere
  4. ❤️ O zi binecuvantata!😘

    RăspundețiȘtergere
  5. Amintiri nepreţuite, care merită întotdeauna păstrate!

    Happy WW, dragă Carmen! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
  6. Amintiri minunate.
    Happy WW Carmen!🥰🥰

    RăspundețiȘtergere
  7. Cât de frumoase sunt astfel de amintiri "materializate"! 😍 Aduc în prezent parfumul anilor trecuți - și cât de repede zboară timpul! 🙂
    Hm. Nu-mi amintesc sa fi scris Moșului Crăciun... Ce știu e că-mi mai ziceau mama sau tata sa scriu Moșului... De-aș fi scris sunt sigură că amândoi părinții ar fi vrut să păstreze o astfel de scrisoare. 🙂 Revin: cert e că Iepurașului nu i-am scris.
    Îmbrățișări și pupici cu drag de la quattro pentru trio! 😘❤️🐾🌺
    Zile senine,Carmen draga! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaaai, ce ma bucur ca ai revenit la MfC, Diana draga 🎉🎶🎵🌹🥰😍🥳
      Daaa, fetitele mele au crezit pana dupa clasa a II-a ca exista Mos Vraciun si Iepurasul. Atat de dragalase erau! Impresionate la maxim cand descopereau cadourile 🐰🐇🐥🥚🐣🐤 Pastele a fost merei un eveniment deosebit, la fel ca si Craciunul. Ma ajutau la curatenie ( aveam o caseta cu muzica pe care noi o numeam "de smotru" 😂), imi adunau frunzulite pentru decirat oua, puneam orz la incoltit, pe vata umezita intr un cosulet, iar de Paste, aveam pentru oua, decor verde natural. Cand ei pregateam mancarurile, ele desenau si scriau scrisori 😊🫶🏻😜 asa cum stiau ele. Acum, daca stau sa compar, erau vremuri grele, insa cât de frumoase au fost!!!! 💞🥰😍💓
      Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 😘🤗💞🐾🫶🏻 Happy WW!

      Ștergere