duminică, 8 septembrie 2013

O zi speciala!

Prima zi acasa, dupa concediul din Franta...
Povestile despre Mont Saint-Michel, despre flux si reflux la Marea Mânecii, despre Giverny si Claude Monet, despre Paris si despre vara care s-a sfârsit, pot sa mai astepte pe saptamâna viitoare ;)  
Pentru ca astazi este ziua fiicei mele...

25 de comentarii:

  1. La multi ani! Sa fie sanatoasa,sa aibe noroc si sa-ti bucure viata,asa cum o faci tu pentru cei dragi.Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Floarea draga! Urarile si gandurile tale bune sa se intoarca inzecit inapoi.

      Ștergere
  2. Atunci La Multi Ani din toata inima, sa va traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulţi ani fericiţi! Numai bine vă dorim la toată familia voastră frumoasă. Să fiţi fericiţi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Abia astept sa-mi povestesti cum ati serbat a 24 aniversare a zilei de nastere a fetitei tale :)
      Numai ganduri bune, inapoi.

      Ștergere
  4. La multi ani fericiti!:)
    Sa fie sanatoasa si iubita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Asa sa fie, si fetitele mele, si fetita ta!

      Ștergere
  5. La multi ani! La multi ani! La multi ani!
    Sa fie sanatoasa, sa fie norocoasa si sa fie iubita-iubita-iubita! De oameni buni pe calea vietii sa aiba parte si sa traiti cu totii multi ani frumosi in armonie si belsug!
    Cele bune sa se adune!
    Imbratisari cu drag!
    Subscriu si ceilalti de pe aici :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Diana draga! Multumesc si mamei tale si surioarei.
      Numai ganduri bune trimitem si noi de aici, plus pupici si imbratisari.

      Ștergere
  6. La multi ani cu ganduri si calatorii frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, mult! Aceleasi bune ganduri si urari, si voua!

      Ștergere
  7. La mulți ani! Bucuriile să se țină lanț! ;)
    Semănați ca două picături de apă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult! :-D orice mama e mandra de puii ei, cunosti fenomenul, nu-i asa?

      Ștergere
  8. La multi ani Adelei! Profitam de orice ocazie ca sa-i uram toate cele bune, noroc si multa fericire! Super poze! Pupici la toata lumea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Alina draga! Dupa ce ne-am scris ieri noi doua, mi-a picat fisa ca si fiica ta are o zi deosebita... I-am scris un mail gratuland-o cu ocazia zilei onomastice. Mamaruta mi-a raspuns azi dimineata :) va pupa si noi pe toti.

      Ștergere
  9. La multi ani frumosi (cu putina intarziere) ficei tale Carmen!
    Abia astept povestirile despre Paris!
    O saptamana usoara iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult Larisa draga! nu e tarziu ;) si eu am scris tarziu despre eveniment.
      Povestile despre Paris si Mont Saint Michel vor veni... sunt foarte obosita, am umblat mult. Astazi am reinceput serviciul. Sambata ce vine vom fi la o nunta... Nu stiu cand voi ajunge sa ma satur de somn! :))
      Te pup.

      Ștergere
  10. Vai de mine, cum am întârziat eu!
    Este o frumuseţe de fată!!! Să fie sănătoasă şi fericită!
    LA MULŢI ANI, PLINI NUMAI DE BUCURII!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult Mihaela draga! nu este prea târziu... doar este o vorba "trei zile înainte si trei zile dupa"! :)) te pup

      Ștergere
  11. La multi ani sanatosi si frumosi !! :)

    RăspundețiȘtergere