vineri, 13 septembrie 2013

Interferente WhatsApp

Adela catre Mama si Raluca - mesaje 12.09.2013 (mai multe explicatii, în articolul "O mie de griji")
12:25 - Sunt în stress... înca împachetez. Ma grabesc sa trimit dovada ca rucsacul meu este deasemenea gata :)

15:00 - Gata! Trio-ul este complet! Heeeee! Echipa noastra a câstigat!

17:24 - Suntem în masina spre aeroport.

18:32 - Am ajuns la aeroport. Si aici în München ploua si e frig... este toamna!... Nu si unde vom fi noi mâine dimineataaaaa! ;)

18:59 - Avionul nostru înca nu e afisat. Ne îndreptam spre check-in.

19:13 - Nu e coada mare, avem noroc!

19:27 - Gata! predam bagajul.

20:22 - Fara grija rucsacului enorm, la un pahar cu ceai caldut.

21:09 - Vom zbura 10 ore si jumatate, fara escala.

21:15 - Mai fug o data la toaleta! ;)

21:20 - Avionul nostru este gata pentru îmbarcarea pasagerilor.

21:30 - Urcam în avion...

21:31 - Wow! 10 scaune pe un rând! Este un avion enorm!

21:35 - Acestea sunt locurile noastre.

21:38 - Gata, trebuie sa trec telefonul pe Offline-Modus! Va pup.

21:40 - Va dau de veste mâine dimineata, imediat dupa ce aterizam! Pupici

5 comentarii:

  1. Un zbor lung,dar recompensat pentru ce va oferi tara asta.Eu am vazut pe net si e minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit si noi o multime, si foarte bune si mai putin bune... Grupul cu care este Adela este format din copii cu educatie, ei sunt prieteni buni si vor avea grija unii de altii, asa ca vacanta sa nu le aduca decat experiente frumoase. Sunt sigura!
      Tara este fantastica, atat din punct de vedere al culturii, arhitecturii, al traditiilor, cat mai ales pentru peisaje si iesirile la oceane.
      Abia a plecat Adela mea si eu... abia o astept din nou acasa :) Mama! tu stii foarte bine ce vreau sa spun, Floarea dtaga!
      te pup. Noapte buna!

      Ștergere
  2. Tare bine este ca Adela comunica cu voi tot ce i se intampla acolo, in departari !
    Sa-i mearga bine si sa revina sanatoasa !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei, iata in care cazuri as apela si eu la un telefon mobil! :) Si nu pentru ca m-as da in vant dupa ele, dar sa fie mama linistita! :)
    Sunt convinsa ca abia astepti sa o imbratisezi! Stii ca se distreaza, stii ca e in siguranta, stii ca e inteligenta si, totusi, vrei sa o stii mai aproape de tine! :)
    Zile fericite sa aveti! Si din vacanta aceasta sa revina cu un rucsac plin cu amintiri frumoase!
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite-asa fac si eu cu Maria cand vine acasa; SMS-uri peste SMS-uri ca sa stiu in orice moment unde e si sa o pot ajuta daca da de greu. Inca n-am ajuns la WhatsApp :) Mamicile nu pot sta linistite pana nu au vesti de la puii lor, indiferent de varsta lor. Va imbratisam cu drag!

    RăspundețiȘtergere