joi, 26 septembrie 2013

Joi dupa miercuri ;)



Dupa 17 ore de zbor (Phuket-Bangkok, Bangkok-München), copiii au ajuns din nou acasa.
Zilele de miercuri si joi le-am petrecut la povesti despre cele 12 zile petrecute în Thailanda si subiectul acestei vacante minunate înca nu este epuizat :))
Cer scuze participantilor la Miercurea fara cuvinte pentru faptul ca nu am reusit sa închei turul de vizite. N-am uitat însa traditionalul ping de joi ;-)  Mala, Diana, Iulia Radu, Daurel, Iustina, Axlandra, Ana, Spunsieu, Blind Love (Elly), Irina, Andra, Petro Neagu, Kadia, Dan, Just Words, lichiresti, DANI, KARMAPOLICE, M.C., addicted, Steliana, Irina Cristina, Adriana, Jurnal de bord, Tudor Enea, Prepelite in Paradis, Un perus, Poteci de dor, CălinH, Cristi, *ELENA*, OFZ, Adriana, Adriana, DaNuTzA, nima, Pauza de ceai, Morisca, Mihaela Dămăceanu, Anastasia, De vorba cu Mine, aA, Copilul in oras, Sorin, Leovi, geanina, Floarea, Catalin, Liviu Bimbea, Cupcake, Rux (copilarim), Larisa, Lumea lui Alexandru, Tu1074.
Tuturor, o saptamâna minunata în continuare!  ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡ ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

5 comentarii:

  1. Bine te-am regasit! :) Tacerea ta mi-a amintit ca nu poti vorbi din bratele Adelei! :) Spor la povestit!
    Din minunatul vis trait au revenit cu bine, pregatiti pentru noi si noi vise care trebuie implinite! :)
    Zile fericite! Imbratisari cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eram sigura ca au veni copii si esti cu ei,altfel faceai un tur ,doua pe-aici.Ma bucur pentru ei si pentru tine ca sunteti impreuna.Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci totul a fost in regula :)
    Ma bucur, Carmen draga!
    Nici eu n-am reusit sa mai trec de miercuri... :( Dar azi am recuperat :)

    RăspundețiȘtergere