miercuri, 18 septembrie 2013

Miercurea fara cuvinte (38) - Marea Andaman

Oceanul Indian - 16.09.2013




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

77 de comentarii:

  1. Cata energie in a treia imagine:) Excelente fotografii. Eu inca mai caut... vara:)))
    Salutari calduroase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i?! Adela mea ;))
      Superb este prinsa miscarea! cu aparatul foto de la IPhone.

      :)) In Asia acum este practic iarna :)) Singura diferenta fata de vara este ca ziua are doar 5-6 ore luminoase. Adica soarele apune devreme si foarte rapid. La ora 18 este intuneric. Dar temperatura aerului este de 27-30°C si temperatura apei 27°C :)))
      Salutari calduroase înapoi! :) Happy WW!

      Ștergere
  2. Ce culori! Ce apa, ce plaja! Nu reusesc sa decid daca preferata mea este a treia sau a cincea poza...
    Noapte buna, si happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie mi-a fost greu sa aleg din cele 50 care mi-au fost trimise!
      Superbe toate! absolut de vis!
      Happy WW! :)

      Ștergere
  3. Vai ce loc minunat!!! <3
    Am vazut un serial animat japonez de pe la sfarsitul anilor 70 (se numeste Future Boy Conan) in care este prezentata o astfel de plaja, cu stanci plinde de verdeata... am avut un deja vu cand am vazut pozele.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ps: mi-a luat de doua ori colectia link-ul - imi cer scuze:P

      Ștergere
    2. daca am inteles bine, erau desene animate... deci doar ti-ai inchipuit ca asa ar trebui sa fie in realitate, nu? :)) dragut! trebuie sa caut pe youtube, poate ca gasesc clipuri din serial.
      te pup. O zi minunatat iti doresc!
      happy WW!

      Ștergere
  4. Ce locuri minunate! Superbe fotografii. O încântare să fii acolo.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Se merita orice emotie si ingrijorare pentru asemenea minunatii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu, în final, zic la fel :)))) Ma bucur e fiecare veste si abia o astept sa vina acasa :) te pup

      Ștergere
  6. Ai adunat priveliști de vis din locurile pe unde ai umblat.
    Să ai o noapte liniștită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru tine si pentru cei care nu ma citesc in mod regulat:

      aceste imagini sunt trimise f. proaspat (ieri/alaltaieri) de fiica mea Adela, care se afla în vacanta, pâna pe 25 septembrie în Thailanda. Fotografiile sunt facute cu telefonul si trimise pe telefonul meu, prin programul WhatsApp.

      Ștergere
  7. Superbe imagini, Carmen!
    Locuri fantastice!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este! Cred ca Adeluta mea va incarca destula energie pozitiva si relaxare, sa o ajute în anul universitar care începe in mai putin de o luna...

      Ștergere
  8. Excelente fotografii !!!
    Un coltisor de lume minunat unde e o placere sa te afli :)!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am impresia ca orice ar fi fotografiat, nu se putea decat sa fie SUPERB! nu stiu exact, ca nu am fost acolo personal, dar asa imi inchipui ca este.
      happy WW! :)
      PS: Ma bucur mult ca ne vizitezi, macar in zilele de miercuri! Trimit salutari si numai ganduri bune! :)

      Ștergere
  9. Clipe minunate! Privindu-le, te reîncarci sufleteşte (până la următorul concediu!)
    O zi minunată! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asa este. Cand ne este dor de vara, mare si nisip, putem privi astfel de fotografii... mai alina putin dorul.
      Happy WW! pupici

      Ștergere
  10. Ce fotografii frumoase şi ce calitate au! Uite ce pasiune de familie şi chiar şi ajutor pentru blog. După cum se vede, Adela se simte minunat iar mami s-a liniştit şi relaxat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai perfecta dreptate, Mihaela draga. Ma bucur la fiecare serie de fotografii pe care mi le trimite, si ma bucur mult ca traieste toate acestea, dar abia o astept acasa ;)

      Ștergere
  11. Pai da, asta asa ca sa ma oftice ploaia de afara... :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună CARMEN!
    Splendide imagini!
    O zi minunată îți doresc draga mea!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. Răspunsuri
    1. buna dimineata, chiar daca pe mine m-a prins prânzul la PC ;)
      happy WW!

      Ștergere
  14. La tine vremea este buna pentru plaja, iar la mine s-a innorat si sta sa ploua... ;)
    Plaja ca plaja, dar stancile cred ca aduc acel plus de farmec ce fura ochii si da frau liber imaginatiei.
    Sa ai o zi excelenta, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. virtual, putem schimba vremea dupa placul inimii :))
      Thailanda este o tara cu relief superb!
      multumesc, o zi minunata s tie!
      Happy WW!

      Ștergere
  15. Inca una de toamna de la mine...

    RăspundețiȘtergere
  16. O postare perefecta sa ma incalzeasca si sa ma faca sa visez, tinand cont de vremea care este la mine :).
    Super fain!
    Happy WW Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa fac si eu, Larisa draga. Cu o ceasca de ceai aromat, ascult muzica si "ma plimb" in locurile pe care le viziteaza fii-mea :)
      happy WW!

      Ștergere
  17. Frumos.
    Pentru un moment am uitat de codul galben pe care il vad pe geam.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) si la noi e o vijelie afaraaaa! si ploua si e frig...
      happy WW!

      Ștergere
  18. Ce frumos!!! Intr-adevar minunate privelisti! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  19. Peisaje de vis in paradis! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact asa mi-a scris fiica-mea, cand mi-a trimis fotografiile: mama, azi am fost în Paradis!
      happy WW! :)

      Ștergere
  20. Trebuie sa ajungem si noi pe-acolo! Deocamdata o sa facem un drum "mai scurt", doar pâna în Reunion!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si noi am pus pe lista de dorinte pentru urmatoarele concedii ;)

      Ștergere
  21. Foarte frumos! Mi-e dor de varaaaa!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc pentru aceste imagini incantatoare
    care imi incalzeste sufletul!
    Multi pupici

    RăspundețiȘtergere
  23. Răspunsuri
    1. inca nu sunt amintiri! Adela este pentru înca sapte zile în vacanta în Thailanda :)

      Ștergere
  24. Ce loc de vis...Si ce albastru viu!
    Splendid

    RăspundețiȘtergere
  25. Fac bine la psihic acum când mai avem puţin şi ne luăm cojoacele din pod

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oh, da! eu am trecut la ghetute si pardesiu. De umbrela sunt nedespartita! :)

      Ștergere
  26. Ahhhhh... ce frumoooooooooooooooooooooooooooooooooooossssssssssss!!!! :) Vreau si eu!!! :) Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. happy WW, Anca draga! sper din suflet sa ajungi sa vezi cu ochii tai aceste plaiuri de vis. Si eu mi-am notat Thailanda pe lista "Vreau" :))

      Ștergere
  27. Superbe fotografiile, apa, wow, vreau si eu :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mare, nisip, soare, vacanta... Cine nu vrea? ;) Toti vrem! :)

      Ștergere
  28. Superbe privelisti, draga Carmen!
    Adela are parte de multa frumusete acolo, pe acele taramuri indepartate. Iar gratie tehnologiei atat de avansate iata ca si noi avem parte de clipa noastra de magie azi, in aceasta miercuri tacuta :) Multumesc!
    O seara placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atat de mult ma bucur ca traieste clipele astea! ma bucur de fiecare convorbire si admir ore in sir fotografiile ei! Este superba vacanta, dar tot zic - abia o astept sa vina acasa! :)
      Noapte buna, Elly draga!

      Ștergere
  29. Ce frumusete! Si peisajul si modelele! Superb! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  30. Cele mai frumoase imagini! Un adevarat colt de rai! Cu bine, draga mea, draga!

    RăspundețiȘtergere
  31. Un privilegiu sa pasesti pe astfel de taramuri...
    Adela ti-a mostenit constitutia atletica...firea sportiva...chiar si saltul executat imi reaminteste ceva,...la o cale ferata...
    Toate gandurile bune, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) dragut ca ti-ai amintit :) Fotografiile Adelei sunt într-adevar superbe! Momentul în care sare, a fost surprins perfect de catre fotograf... nu stiu daca este din prima atât de reusita fotografia, sau de cate ori or fi repetat faza! ;))
      Imbratisari si ganduri bune înapoi, Gina draga.

      Ștergere
  32. Vaaaiii, Carmen! :)) Ce caldura pe aici! Nu ma mai mir ca s-a ars becul asa cum a facut-o! :)
    Azi mi-au inghetat picioarele-n ghete! Asa frig a fost acum, spre noapte! Si aici e cald si bine! E ca o reclama pentru vacante! :) Adela mai amana putin zilele cu cer noros cu stropi reci de ploaie de acasa! Dupa toate semnele vacanta e de vis, la propriu!
    Imbratisari cu drag, de la toate! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si la noi e frig! 10-12°C si pouaaaa, într-una!
      Adela traieste o a doua vara... sper ca pe 25 septembrie cand se intoarce, sa nu o darâme, diferenta mare de temperatura!
      Pupici si îmbratisari, brasovencelor mele dragi!

      Ștergere
  33. Vara e la o distanta de o zi...de zbor

    RăspundețiȘtergere
  34. Multumesc pentru inscriere. Am plecat , in graba, la mare ...:*

    RăspundețiȘtergere
  35. Imaginile astea chiar te lasa "fara cuvinte"...si fetele si peisajele...

    RăspundețiȘtergere