luni, 16 septembrie 2013

Sunt obosita!

Cine poate sa-mi daruiasca trei zile, sa le dorm si sa lenevesc dupa plac?! Va rog frumos, vreau sa nu fac altceva decât sa trândăvesc, sa dorm si iar sa dorm, macar trei zile!
Sunt foarte obosita! Am încheiat o vara agitata, cu munca în gradina, excursii, musafiri, calatorii si o multime de vizite..."Punctul" l-am pus sâmbata, participând la o nunta cu distractie în surplus, cu mâncare în exces, cu dans pâna la rupt pingele si râsete pâna la dureri de burta si falcute!
A fost o nunta ca-n povesti, despre care voi povesti imediat...

8 comentarii:

  1. Haha! Carmen, te citesc si ma vad pe mine...
    Trei zile de somn non-stop ar fi ceva extraordinar...
    Odihna placuta.
    Abia astept sa povestesti cum a fost nunta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uf! Ce bine iti inteleg dorinta! :) Cu oboseala nu-i de joaca. Nunu!
    Doar la mami acasa poti avea asemenea trei zile! :)
    Si eu astept poveste si fotografii de la nunta, dar stiu si cata energie implica! :) Mie imi lipseste energia! Mi-am pierdut incarcatorul! :))
    Ai grija de tine!
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Diana, ai dreptate, asa e!
      Hai nu abdica! daca soun eu aceasta in momentul de fata, trebuie sa ma iei în serios! trebuie dovedit ca avem calitati de Pasare Phoenix!
      Te pup. Numai bine!

      Ștergere
  3. Iti ofer eu teri zile de relache; nu promit ca vor complet lipsite de griji, dar vei avea multe pauze de ceai sau de cafea! Te pup, Carmen draga! Odihna placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trei zile am vrut sa spun :) se pare ca nici eu nu sunt prea odihnita :))

      Ștergere
  4. Chiar spuneam la postarea de Pink...ca de oase rupte...
    Inca ma resimt dupa triatlon dar si dupa saptamana care a trecut si care a fost epuizanta.
    Ti-as da zile de odihna la mine dar...n-am :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bun venit in club!Toti si toate ajungem in acest moment(care se poate prelungi daca nu sintem atenti)mament,cind nu mai vrei sa fi draguta, vesela si atenta pt ca ti se pare greu,mult si istovitor.Incearca sa iti iei acest timp pt tine.Schatzi tau o sa te sustina!Pusi sa treaca repede! Data viitoare caind ma vizitezi va primesc cu dovlecei si piine unsa cu cutitul hi,hi,hi Pusi! LU

    RăspundețiȘtergere