vineri, 6 septembrie 2013

Oglinzi

pentru rubrica Reflexii în Oglinda (SoriN)

14 comentarii:

  1. Imi place ca se reflecta fereastra in prima olginda (care apropo, e superb ornamentata), dar in cea de-a doua .... e vorba despre o statuie intr-o firida?! Intreb si eu ... curiozitatea asta :))

    Noapte buna! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe oglinzi, superbe oglindiri!... Chiar îmi plac! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Excelenta piesa! Cand "lumanarile" se aprind fereastra dispare in penumbra :)
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos ornamentată e oglinda, adevărată mână de meşteşugar.

    RăspundețiȘtergere
  5. îmi place ideea - aceeaşi oglindă, două unghiuri, reflexii diferite :)
    te pup, Carmen, o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase oglinzi ! Dupa cum arata si reflexia, trebuie si un interior pe masura.
    Zi frumoasa, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt superbe, dar se potrivesc intr-o incapere spatioasa, in care sa fie si reflexia pe masura

    RăspundețiȘtergere
  8. Cand luminile se aprind, din oglinda izbucneste multa lumina. Superba oglinda.

    RăspundețiȘtergere
  9. Deosebite! Adevărate bijuterii!
    O duminică frumoasă, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoasa prezentarea ta !
    o zi perfecta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. O alegere inspirata!
    Felicitari !
    O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc tuturor pentru vizita si frumoasele cuvinte lasate ca semn ca au trecut pe aici!

    Oglinzile-lampi sunt diferite (nu este una fotografiata din unghiuri diferite) si mi-au atras atentia într-o biserica în München.

    RăspundețiȘtergere
  13. Wow! Oglinzi la propriu! Si ce oglinzi!
    O splendoare de oglinzi, draga Carmen. Imi plac grozav. :)

    RăspundețiȘtergere