sâmbătă, 28 septembrie 2013

Porţie de râs

Câteva glume, pentru rubrica Happy weekend - tabel de înscriere la BlindLove (Elly)

- Peştele pe care mi l-ai vandut ieri, nu era proaspat!
- Da ce-s eu de vina daca n-ati venit sa-l cumparati mai devreme?! ...

Cura de slabire pe baza de peşte: dimineata - ştiuca n-am, dupa-amiza - crapi de foame, seara - somn uşor.

Poliţia îl opreşte pe Bulă.
- Eşti beat? intreabă poliţistul.
- Nu, de ce? se miră Bulă.
- De ce mergi cu maşina înainte şi înapoi?
- Ştiţi - explică Bulă, tocmai am mâncat raci.

Între pescari:
- Cum e apa astazi?
- E atat de minunata ca nici pestelui nu-i vine sa iasa din ea.

Un tanar absolvent al unei facultati de marketing se duce la un supermarket sa se angajeze. Managerul il intreaba neincrezator:
- Ai ceva experienta in vanzari?
Tanarul raspunde repede:
- O, da, in perioada facultatii am fost comis voiajor.
Putin cam sceptic, dar avand totusi nevoie de personal, managerul ii spune tanarului:
- Bine, esti angajat! Incepi de maine, iar la sfarsitul programului am sa vin sa vad cum te-ai descurcat in prima ta zi. In functie de asta, am sa iti definitivez contractul sau nu.
Zis si facut. A doua zi se prezinta omul la treaba, isi vede de-ale lui, iar la sfarsitul programului vine managerul si il intreaba:
- Ei, cate vanzari ai facut astazi?
- Una, raspunde tanarul.
Managerul:
- Cum, numai una?! Media de vanzari pe angajat la noi este de 20-30 pe zi! Nu e bine deloc. De cat ai vandut?
Tanarul:
- De 950.150.237 de lei si 50 de bani.
Managerul:
- 950.150.237 de lei si 50 de bani?! Ce-ai vândut?!
- Mai intai am vandut clientului un carlig mic de pescuit, din ala de 50 de bani. Dupa aia i-am vandut unul de dimensiune medie. Dupa aia i-am vandut o lanseta. Pe urma l-am intrebat unde merge sa pescuiasca si mi-a zis ca pe lac, asa ca i-am spus ca-i trebuie o barca. Prin urmare, am fost la raionul de specialitate si i-am vandut salupa aia cu 2 motoare. Pentru ca mi-a zis ca Honda sa e prea mica pentru a putea sa remorcheze salupa, l-am dus la raionul auto si i-am vandut un Jeep Cherokee.
La care managerul, stupefiat:
- Cum, a intrat un tip sa cumpere un carlig de pescuit si tu i-ai vandut o salupa si un 4X4?
La care tanarul, zambind usor incurcat:
- A, nu... Sa vedeti.... Tipul a intrat sa cumpere un pachet de tampoane pentru nevasta-sa, iar eu i-am spus ca, daca tot urmeaza un weekend ratat, ar fi mai bine sa se duca la pescuit!

- Costel, de ce ai dat motanului mancarea pestilor?
- Pentru ca pestisorii sunt deja în burta motanului. 

8 comentarii:

  1. Să ai o duminică liniștită și frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) genială cură de slăbire!
    eu nu am nevoie, dar o voi reţine...

    :) excelent! de la un pachet de tampoane!!?!

    :) iar Costel, dragul de el, nu putea să lase peştii nehrănuţi, Nu? :))

    duminică plăcută, draga mea! pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel cu cura de slabire a fost cel mai tare:)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Tanarul s-a dovedit mai mult decat eficient, dar concluzia a fost mortala!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super articolul tau !
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. :)))) Tanarul vanzator era un adevarat geniu. Omul nici macar nu venise la cumparaturi :))
    Excelente toate glumele, draga Carmen! Imi plac mult.

    P.S.- Mi-am tot cerut scuze ca n-am reusit sa ajung ieri... Sper sa nu fie cu suparare, am inceput dar eram atat de obosita incat mare lucru n-am reusit... :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Am venit spre miez de noapte sa-mi iau pastila de râs! :) Tocmai am mancat gem de foame, la desert! Faine bancuri!
    Saptamana minunata sa iti fie!
    Imbratisari cu drag de la trupa!

    RăspundețiȘtergere