miercuri, 26 septembrie 2012

Miercurea fără cuvinte (39) - Oktoberfest 2012






Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

128 de comentarii:

  1. Happy WW , dar unde este tabelul ?! Am impresia că nu merge ceva, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Zina, aceasta este prima MfC dupa ce au schimbat setarile pe blogspot... Multumesc pentru întelegere ;) pupici

      Ștergere
  2. nefiind tabel de inscriere, ma inscriu aici cu http://adriana-dardindar.blogspot.ro/2012/09/floare-de.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc ca ai dat tonul, Adriana draga :) îmbratisari si pupici

      Ștergere
  3. nu merge tabelul de inscriere... mă inscriu și eu aici http://crash4crantz.wordpress.com/2012/09/26/miercurea-fara-cuvinte-24-in-aer-liber/ !
    Foarte frumoase pozele, Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă grăbesc deocamdată(mâine am școală) așa că-mi las linkul aici http://smilingseconds.wordpress.com/2012/09/25/miercurea-fara-cuvinte-de-la-etajul-4/
    Revin să caut tabelul, dacă se remediază problema.

    Happy WW!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. veselie maxima la Oktoberfest dupa cate vad dar...nu vad si tabelul :)
    o sa trec mai tarziu...te pupacesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe cand noi doua stateam la povesti, iata... aici era pana de tabel!
      pupici

      Ștergere
  6. Foarte tare! Ne-ai arătat în imaginile de mai sus de ce nu apare tabelul! ... ai reuşit fără cuvinte deci... Petrecere frumoasă!
    ... nu sunt răutăcios, nu? ;-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce atmosferă veselă şi frumoasă! Îmi închipui ce sărbătoare eacolo în această perioadă. Aşa că...ne înscriem cu veselie şi fără tabel! Happy WW!

    http://alexandrone.wordpress.com/2012/09/25/wordless-wednesday-lxxv/

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut cu cateva seri in urma imagini la tv de la OKTOBERFEST si m-am gandit ca sigur ne vei arata imagini pline de veselie. Distractie placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  9. Salutari din Norvegia! Daca e cineva amabil sa ma inscrie si pe mine cand apare tabelul, ii raman recunoscator. Multumesc.Pe aici totul e de vis, insa internetul merge doar cand vrea el. Va doresc tot binele din lume:)
    http://www.tudorenea.com/2012/09/miercurea-fara-cuvinte-alesun.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te-am inscris cu toata placerea! Imbratisari peste mari si tari :)

      Ștergere
  10. Vai ce de minunatii!! Parca as vrea sa merg la un festival al recoltei cum era pe vremuri la noi;)).
    O miercuri frumoasa sa avem :)!!

    ps: iata si linkul meu, pana apare tabelul:P
    http://copilarim.blogspot.ro/2012/09/miercurea-fara-cuvinte-bia.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pacat ca nu se pastreaza traditiile. Aici, se serbeaza din 1810!
      happy WW! :)

      Ștergere
  11. Saptamana aceasta blogspot a trecut pe setari noi... Timp de jumatate de an, au fost doar optionale, de proba si mie nu mi-au placut, deci nu le-am folosit! Duminica m-am trezit ca nu mai exista cele vechi, deci...
    Scuze! setarile mele au fost sa arate textul unui html si nu sa-l interpereteze! de aceea nu aparea tabelul, doar textul ce-l compune. Va multumesc pentru intelegere
    :)) Happy WW! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Carmen, dupa cum ai observat,
      nimeni nu s-a suparat ci pe loc ne-am orientat
      si link-ul tot l-am postat.
      Sa ai o zi plina de veselie!

      Ștergere
    2. esti grozava Adriana, cum potrivesti tu cuvintele! :)) multumesc!

      Ștergere
  12. Un festival cu multa bere..super!!!! Mi-e dor de unul :))...Happy WW!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarbatoarea dureaza pana pe 7 octombrie... ai inca timp sa ajungi! :)
      happy WW!

      Ștergere
  13. Sărut mâna pentru înscriere! Noapte bună, Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte tare! Îmi doresc tare mult să ajung și eu cândva să trăiesc experiența asta live. :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) in fiecare an, ultima saptamana din septembrie si prima din octombrie :)

      Ștergere
  15. Imi inchpui ca e frumos,dar din cum ziceau la TV cei intervievati,cam scump in acest an.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un litru de bere (Ein Krugbier) costa 9,5 euro. E scump, dar atunci ce sa mai discutam despre pretul unui pahar de 400 ml de bere in Paris, care costa 8 euro! si calitatea berii nici nu se compara! sau despre pretul unei cesti capuccino in piata SanMarco - Venetia - 10 euro. Tot ce este deosebit, este scump!
      Daca berea ar fi mai ieftina, atunci ar umbla toti beti :)) asa, se mai uita in portofel, daca masura stomacului s-a pierdut! :))

      Ștergere
  16. Am decis sa particip si eu incepand de astazi. :)

    Acesta este link-ul: http://theparodyoflife.wordpress.com/2012/09/26/miercurea-fara-cuvinte-1/

    As aprecia daca m-ai putea ajuta, nu stiu de ce nu pot sa completez formularul. Multumesc mult si o zi de miercuri frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Ati fost si la noi în ziar cu aceasta sarbatoare! Noroc si sanatate! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Oktoberfest este cea mai mare sarbatoare populara din lume, deci se vorbeste despre ea pe toate continentele :))
      Ein Prosit! happy WW!

      Ștergere
  18. Oricat de mult s-ar incerca imitarea acestei sarbatori in alta tara , nicaieri nu iese atat de bine ca la nemti.Veselia, berea in halbele uriase au un anume farmec si naturalete ...

    Prost!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stii cum este, ori ce copie nu seamana cu originalul... unele sunt kitschuri, altele sunt doar... copii :))
      Prost! Happy WW!

      Ștergere
  19. Foarte frumos...desi, cam scump, asa se discuta la TV. :)
    Ultima imagine, panorama nocturna, mi se pare extraordinar de frumoasa!
    O zi de miercuri cat mai placuta, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce este ieftin pe lumea asta?! este o vorba "nici moartea nu-i pe gratis!"
      Se fac actiuni, spre exemplu mari este Ziua familiei - preturile la caruseluri este jumatate :)) Berea... se bea si daca ar face-o 15 euro! asta e adevarul!
      Din statistica anului 2009 reiese ca în cele doua saptamâni de Oktoberfest s-au servit o jumatate de milion de pui rotisati, 25 tone peste afumat si 6,6 milioane halbe de bere si se mai spune ca, participantii au cheltuit în medie 56 euro/persoana!
      Happy WW! :)

      Ștergere
  20. buna Carmen!
    vazusem reclama pe la tv cu ceva legat o oktoberfest! ghici unde m-am gandit? la tine :))..
    frumoase imagini! sa te distrezi da? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) ma bucur ca te-ai gandit la mine!
      noi mergem in fiecare an, macar o data! este o "datorie" aici in Bayern :))
      Happy WW!

      Ștergere
  21. Bună dimineața ! Mulțumesc pentru includerea în tabel, Carmen !
    E foarte plăcut să vezi oamenii sărbătorind frumos. Astă noapte, când am văzut fotografiile, m-am gândit că, la noi, sărbătorilor le lipsește stilul. Poate în Ardeal să fie altfel, dar pe aici, de regulă, sărbătoare înseamnă pentru majoritatea doar să mănânce și să bee ca..., să strige și să-i terorizeze pe cei din jur, de nu îți mai vine să ieși din casă. Firește, mă refer la sărbătorile populare, ca Oktoberfest, nu la cele familiale. La astea, depinde de familie ! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere Zina draga! scuze penntru defectiunea de la ora 12 ;)
      Oktoberfest se "exerseaza" de 202 ani! :)) au stil adevarat, si sunt organizati si foarte disciplinati!
      Aaaa, despre baut bere si strigat pana dupa miezul noptii ar trebui sa auzi parerea celor ce locuiesc in cartierul de langa Theresienwiese - campia pe care se organizeaza Oktoberfest! :)) Majoritatea pleaca in concedu, cat mai departe de München :)))
      Dar, vorba ta- e chestie de educatie. Daca iti cunosti masura, este minunat orice serbezi. Iar Oktoberfest este cea mai mare sarbatoare a lumii, atmosfera este de nedescris! Excelent este! :)
      Happy WW!

      Ștergere
  22. Mi-ar trebui circa 30 de litri ca în prima poză...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vineeee Zenzi! (nume de fata, obisnuit in Bavaria)
      "and I drink no beer aus Dosen
      Hollarei Holldilaria
      I am from Bavaria
      I always drink my beer vom Fass
      Zenzi bring ma no a Mass" :)) I am from Bavaria

      Ștergere
  23. O, da, e vremea sarbatorii! :)
    Minunata atmosfera aveti acolo in aceste zile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este! mai rau stam cu timpul :)) cine are concediu, poare chefui
      happy WW! :)

      Ștergere
  24. Bună CARMEN!
    Foarte frumoase pozele și admosfera cred că
    este de vis în aceste zile acolo la tine!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă să ai!
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  25. E sărbătoare din nou la dumneavoastră... Acum e și la noi, chiar dacă doar în imagini... :)
    Vă doresc o zi de miercuri plină de sărbătoare în suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti draguta! :)) "acum e sarbatoare si la noi"
      pupici. O miercure minunata!

      Ștergere
  26. mai mai mai mai, eu am patru toamne saptamana asta dar si tu ai un octombrie care a inceput saptamana trecuta si tine pana... de Craciun??? :)
    vreau si eu o bere!
    buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate... de acum o vom tine tot intr-o sarbatoare, pana la revelion!
      numai una?! hai ca fac cinste! :)
      sara buna! :)

      Ștergere
  27. mmm.. bere, costume bavareze si veselie mare. Petrecere frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  28. Frumoasă petrecere la "pipa păcii" de unde ai cules amintiri foarte frumoase.
    Să ai o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este cate ceva pentru fiecare varsta! hai cu nepoteii!
      happy WW! :)

      Ștergere
  29. Cum e posibil sa imi faci pofta de bere dis de dimineata!?? :))

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce bine arata halbele cu bere! :)
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  31. happy ww! o bere nefiltrată şi pentru gâtul meu ...

    RăspundețiȘtergere
  32. Bună dimineaţa!
    păi azi e septembrie...!
    sunt confuză... poate de la bere! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) acum 202 ani Oktoberfest s-a tinut în octombrie, apoi, încetul cu încetul sarbatoarea s-a decalat, pentru vremea mai frumoasa - o saptamâna din septembrie si una din octombrie. Am explicat mai jos, la raspunsul pentru Diana, cum a început totul :)
      Happy WW! :))

      Ștergere
  33. tre sa bei ceva bere sa poti sa sufli in chestia aia lunga...

    RăspundețiȘtergere
  34. tare mi-ar placea sa ma nimeresc o data in perioada sarbatorii asteia, sa rontai tot felul de chestii, sa beau tone de bere si habar n-am ce se mai face acolo, dar cred ca-i multa buna dispozitie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaaaa... se manânca pulpa de porc si jumatate de pui la cuptor, cu breze se se bea bere, se manânca vata pe bat si turta dulce si mere în ciocolata si floricele de porumb... Se învârte lumea pe toate dracoveniile, se merge cu trenuletul, se striga si se rade cu gura pana la urechi, se tinteste cu sageti in baloane, se arunca minge cu nisip in piramide de conserve, se cânta si se danseaza... Oare am uitat ceva?! ;)

      Ștergere
  35. minunat! Am fost si eu de vreo 2 ori, sper sa gasesc pozele alea. A fost incredibil!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. macar o data in viata! :))
      noi mergem macar o data in fiecare an! nu ne plictisim niciodata! ;)

      Ștergere
  36. Distractie maxima! :D Excelente fotografii, Carmen! Felicitari!!! Happy WW! Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. îmbratisari si de la mine, din Bavaria în plina sarbatoare. pupici

      Ștergere
  37. Bereeeeeee! Nu mă pot dezlipi de pozici! Și ce hălboace maaari! Heheheheeh

    RăspundețiȘtergere
  38. Ce frumos si distractiv trebuie sa fie
    la acest festival al berei ,eu ma multumesc
    ca am avut prilejul sa vizionez imagini minunate
    pe care tu, cu multa generozitate, le-ai postat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu este doar festival al berii, este o sarbatoare populara, cu de toate pentru toti :) te îmbratisez, Steliana draga.

      Ștergere
  39. Miroase a petrecere:) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  40. O berica ar merge acum:D hehe:D HAppy wW!:D

    RăspundețiȘtergere
  41. Te invidiez.
    Iti dau adresa mea sa-mi trimiti un pahar de bere.
    GOL, nu cu bere!
    Bafta! :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Ce de lume ai adunat!:)
    Calutii ,turta dulce si berea...numai bune de aceasta zi.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ai revenit Angi draga! sunt de toate pentru toate varstele si gusturile :) pupici si imbratisari bavareze :)

      Ștergere
  43. Cu berea nu ma prea omor, dar atmosfera in sine pare faina :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa vezi cum iti schimbi parerea daca locuiesti aici! :)) decat cola sau fanta cu chimicale, mai bine o bautura naturala din hamei si drijdie! :)) e sanatoasa, zau!

      Ștergere
  44. Foarte fain acolo :D
    Sper ca se gaseste si bere fara alcool ! :))))

    RăspundețiȘtergere
  45. SEhr, sehr schön, liebe Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  46. Bereeeeeeee <3 extrem de decorat acei cai, cu chestia aia peste botul lor, sunt aproape imposibil de pupat. Am o chestie cu botul animalelor, in special daca sunt vaci sau cai, atunci cand ii vad, vreau sa ii pup pe bot. A incercat cineva? Au botul atat de moale, si miros a iarba :D stiu...e o chestie mai ciudata de-a mea.
    Poza facuta de sus m-a dat gata, sunt moartea mea pozele cu lumini multicolore care fac orasul vesel si plin de viata.
    Eu am pus o omida de WW. Dar una protejata prin lege! :))
    Happy WW! Imbratisari multe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) esti tare simpatica! si eu am pupat câtiva catei si pisici la viata mea ;))) Vaca si cal nu am incercat :))
      Vin imediat sa vad omida :)) Happy WW! :)

      Ștergere
  47. Frumoase imagini,multa veselie si culoare !
    Happy ww,Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  48. Sarut mana,Carmen!
    Distractie si bere ,faina atmosfera ,imi plac cum sunt gatiti caii!
    Reusite pozele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si impodobitul cailor face parte din traditie. Sarbatoarea incepe cu defilatul standurilor de bere, butoaiele fiind carate pe carute trase de cai. Este un spectacol extraordinat Se numeste Oktoberfest Umzug si convoiul in care defileaza carele are lungime de 6-7 kilometrii!
      Happy WW! :)

      Ștergere
  49. Excelente fotografii! La cai am zabovit mai mult pentru ca imi plac si caii (chiar daca nu se vede mare lucru din ei :) dar imi place cum sunt impodobiti! Am cercetat detaliile! :)

    Inimioarele acelea colorate care stau agatate banuiesc ca sunt turta dulce! Inghit in sec si trec mai departe! N-are rost sa mananc multa turta dulce daca vreau in parcul de distractie! :)
    *
    A fost si in BV festivalul,la inceputul lunii. Anul acesta mi s-a parut mai frumos si mai bine organizat - poate pentru ca au contribuit nemtii mai mult! Cortul in care a fost "sala" mi s-a parut cam saracacios - un cort mare, fara personalitate, ca un cort de campanie. Atmosfera, insa, a fost excelent intretinuta de gazde! Am vazut multe costume populare traditionale, multe produse traditionale... Bere excelenta... Tere-mi place berea!

    Oare de ce ii spune Oktoberfest si se organizeaza in Septembrie? De fapt, nu prea conteaza, important sa fie distractie! :)

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) turta dulce in forma de inima, este traditionala la toate sarbatorile folclorice, aici in Bayern. La fel ca si enormaul "Breze" un corn-covrig cu sare.
      Oktoberfest începe intotdeauna in septembrie si se incheie in prima saptamana din octombrie :)) Cu doua sute de ani în urma, mai exact la data de 17 octombrie 1810, pe pajistea din afara zidurilor orasului München, cu ocazia casatoriei prinţului Ludwig - mostenitorul tronului, cu printesa Therese, s-a organizat o mare cursa de cai. În octombrie urmatorii ani, spre a celebra data cununiei, prințul - fascinat de istoria Greciei antice, a propus organizarea unor serbari sportive, în stilul Olimpiadelor. Instanţa regala bavareza a decis ca la sărbătoare să participe întreaga populaţie a oraşului si astfel a început Oktoberfest, iar locul de desfasurare a primit numele de Theresienwiese (câmpul Theresei). De atunci, în fiecare an (exceptând doar anii de razboi) a avut loc serbarea care, an de an a luat amploare, la ora actuala Oktoberfest fiind recunoscuta cea mai mare serbare populara din lume. Cu trecerea timpului, serbarea s-a decalat spre vremea buna - septembrie are inca seri calde si nu ploua asa des ca în octombrie, deci se poate inca sta cu placere în corturi si gradini, la o bere, fara sa tremuri! :))
      Si apoi, mai este o vorba "în Bayern toate merg mai altfel!" :))

      Ștergere
  50. Brilliant photos - looks like you had a great time with all that beer!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The Oktoberfest is known as the Largest Volksfest (People's Fair) in the World :)

      Ștergere
  51. Ca la ei la nimeni altii! Unde e halba tip cizma, masura 46!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) cred ca tu confunzi cu Weihnachtsmatkt. Acolo se serveste vin fiert în cani de lut - forma de cizma.
      La Oktoberfest înca de acum 178 ani, s-a servit doar bere in cani de jumatate si un litru, din lut, numite Steinkrug. Mai nou acestea s-au schimbat cu cele din sticla - pentru a se vedea daca berea este umputa pana la semn. "Ein Maß" - este exact un litru (mai precis 1,069 l) si "ein halbes" (de unde denumirea româneasca a canilor de bere - HALBA) o jumatate de litru - dar numai in Bayern! (Ein halbes inseamna de fapt 0,25l). La Oktoberfeat se mai poate comanda si "ein Schnitt" adica. o cana umpluta repede (deci jumatate bere, jumatate spuma) 0,3 - 0,5 l.
      Happy WW! :))

      Ștergere
  52. Super! Faina atmosfera surprinsa! Va pupam si va uram distractie placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. va pupam si noi.
      cum e vremea in Anglia? ;)
      îmbratisari pentru motan si fartati :-*

      Ștergere
    2. Multumiiiim! Vremea in Anglia e asa cum stie toata lumea :) Ploioasaaaa! Dar cand sunt atatea activitati frumoase la scoala, cine sa se planga?

      Ștergere
  53. ce cai frumos impodobiti si ce bere fantasticaaaa!!! grozava sarbatoare, cu adevarat o fiesta de toamna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este! intrarea in toamna este marcata aici in Bavaria, de aceasta imensa si superba sarbatoare.
      happy WW!

      Ștergere
  54. Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca-ti place. Trebuie sa vezi pe viu totul!
      happy WW! :)

      Ștergere
  55. Interesting horn and horses head gear, and the gingerbread looks so yummy.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The Alphorn is a labrophone, consisting of a wooden natural horn of conical bore, having a wooden cup-shaped mouthpiece, used by mountain dwellers in Switzerland, Austria and Bavaria.
      :) Oktoberfest-Lebkuchenherz yummy! ;)

      Ștergere
  56. Mie arunca-mi o turta dulce :) Seara frumoasa, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  57. Răspunsuri
    1. aici este! dar ce face Bucurestiul?! te-ai vazut cu Pandhora noastra? sa-mi povestesti! pupici

      Ștergere
  58. Valeeeeu ... cat de frumooooos!!!
    Ma duc sa postez si eu ceva, ca era sa uit azi, desi n-am baut nimic, sau poate tocmai de-aia! :D
    Petrecere frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  59. Halba este 1/4 dintr-un litru?
    Buna si asa...

    RăspundețiȘtergere
  60. Minunată tradiție !!!
    Este foate atractivă sărbătoarea asta în ochii unui „simpatizant” al berii.Ar trebui să mă prindă și pe mine Oktoberfestul ăsta pe acele meleaguri :))))))

    RăspundețiȘtergere
  61. you have fun happy photos :-) thanks to google translate! lol!

    RăspundețiȘtergere