joi, 17 august 2023

Din viteza masinii - Reflexii în oglinda S33/23

 
Imaginile alese de mine aici, sunt din Augsburg - postarea este programata ☺
Va invit sa participati la "Reflexii în oglinda" - o rubrica initiata de SoriN si preluata aici, de mine. Publică într-un articol pe blogul tău, o fotografie cu reflexii, o imagine sau un clip pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (orice fel de oglinda... chiar si oglinda ochilor, oglinda apei, a cerului sau oglinda retrovizoare) si înscrie articolul aici - în tabel:

14 comentarii:

  1. Tocmai voiam sa scriu ca imi aminteste mai degraba de o zi ploiasa din Viena (si ma gandeam ca nu prea seamana cu ce m-as fi asteptat sa vad .. in Franta.. haha) - apoi am vazut ca sunt din Augsburg :D. (si evident, a urmat.. „ahaaa, de de-aia).
    Ce fain arata fatada imbracata in iedera (banuiesc, nu?). Mai ales la balcoane (Acum ei stiu cat de bine e, haha - dar de frumos, arata intr-un mare fel).
    Si la noi s-a mairacorit (desi am inteles ca se incalzeste iar o tura - foarte bine, sa se mai faca niste rosii.. hahahah)

    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺☺☺ uite asa se propaga Fake News ☺☺☺ daca nu scriam ca postarea este programata si imaginile sunt din Augsburg, multi ar fi crezut ca ploua si este racoare în Alsacia ☺☺☺ În Alsacia ne-am cam copt! Zilnic au fost 37-38°C (la umbra) si noptile temperaturile nu au scazut sub 22°C!!! A fost destul de greu... am cautat sa facem ce se poate mai bine sipentru noi, dar si pentru blanosul nostru cu patru picioruse ♥☺♥
      Pupici si îmbratisari ♥

      Ștergere
  2. Oglinzile retrovizoare sunt norocoase. Se plimbă şi oglindesc mereu altceva. 🙂

    Să vă bucuraţi de plimbări frumoase în vacanţă! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumos ai spus, Vero draga ♥
      Multumim; aseara am ajuns din nou acasa :-) ce bineee eeee!
      Pupici ♥

      Ștergere
  3. Extraordinar de mult imi plac cladirile imbracate in vegetatie! ❤
    Imi place atmosfera "ploioasa" din imagini - pare sa fie o ora tare mica, dimineata.
    Zile cu bucurii si distractii iti doresc, Carmen draga! 💕
    Imbratisari si pupici cu drag de la quattro pentru trio! 💞 💖 🐾

    P.S. Am inscris un alt blog (tot al meu) in tabel pentru ca am adus tot un animalut... 😊 Pe acel blog ar fi trebuit sa postez si rinocerul cu balta (si altele) dar nu-mi pica fisa la timp. 😊 (adevarul e ca abia ma descurc cu un blog, da' cu doua!?) 😘 ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fix asta mă pregăteam să-ti scriu, că ar trebui să pui rinocerul și acolo.

      Ștergere
    2. S-ar dubla "tema" daca nu as sterge postarea initiala si "Go-o" ar putea "interveni" cu o penalizare ("blocare" blog sau mai stiu eu ce) pe motiv ca blogul N e menit sa "sustina" blogul K... Poate nu s-ar intampla doar pentru o singura postare, dar...

      Ștergere
    3. si mie imi plac atât de mult cladirile acestea verzi... de afara arata excelent! Atât de vii si curate! Realitatea este însa alta... plantele agatatoare produc pagube cladirilor, "manânca" tencuiala iar daca ajung la stalpi de rezistenta din lemn, ii strapung, ca pe unt! Isi fixeaza tentaculele adânc si în timp, lemnul se sfarâmiteaza... Noi avem un perete in curte, imbracat in "Mana Maicii Domnului" avem grija sa nu ajunga la acoperis. Inainte acolo am avut "Pipa Turcului" si aceasta planta era foarte agresiva, am strapuns îmbracamintea acoperisului care are structura de lemn, acoperit cu tabla eloxata de aluminiu.
      Este greu sa administrezi doua bloguri... te înteleg si te admir; La începuturi, acum 12-14 ani (oare cum a trecut timpul asa repede?!) administram si blogul tatalui meu - el isi dorise sa aiba blog, dar scria foarte rar si eu, mai postam cu consimtamântul lui lunar câte un articol; dar era greu sa ma ocup e ambele, plus sa raspund la comentarii... Acum ma concentrez doar aici si cateodata mi-e greu sa tin pasul ☺☺☺ Ca acum, cand am ramas restanta, din cauza concediului...
      Pupici si îmbratisari, de la trio pentru quattro ♥♥♥♥

      Ștergere
  4. Ce aer tihnit au clădirile îmbrăcate în vită! Am avut și eu pe casa părinților, o parte era iederă o parte viță japoneză (parthenocissus tricuspidata) și este frumoasă și verde, dar mai ales toamna când frunzele devin roșii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avem aici un cartier (renumit in intreaga lume pentru programul social pe care-l continua înca din anii 1515! - chiria este ca si atunci, recalculat în Euro - de doar 88 centi pe an!!!!) care are majoritatea cladirilor imbracate în iedera... iubesc sa ma plimb pe aleile lui în zilele de toamna! Casele stralucesc îmbracate în cele mai frumoase culori !!! DE la verde la galben-auriu si de la aramiu la bordo... o splendoare!

      Ștergere
  5. Vai, ce frumoasă e clădirea cu iederă sau vită de vie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma facineaza si pe mine, de cate ori trec pe langa ea, o admir!
      Noi acasa avem "casuta" pentru containerul de gunoi menajer îmbracata în vita de vie salbatica.De primavara-devreme este mereu verde pâna când toamna îi schimba nuatele si apoi este o mica bijuterie ☺ Pâna când da înghetul... Apoi cad frunzele.

      Ștergere