joi, 6 iulie 2023

Luna plina, de iulie - Reflexii în oglinga

Luna a atins faza de lună plină pe 3 iulie 2023 exact la 13:39. Puțin mai târziu - în noaptea de 4 spre 5 iulie 2023 - luna s-a apropiat de Pământ la miezul nopții. Atunci doar 360.149 de kilometri au mai despartit-o de noi. Drept urmare, discul lunar a strălucit intens, mult mai intens ca de obicei.
La noi luni noaptea a fost înnorat, însa marti-spre-miercuri noaptea, pe la ora 3, am reusit sa fac aceste fotografii, de la mine din curte.
Mi-au placut mult aceste reflexii, pe care le prezint aici, si va invit sa participati alaturi de mine la "Reflexii în oglinda" - o rubrica initiata de SoriN si reluata de mine
Publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (orice fel de oglinda... chiar si oglinda ochilor, oglinda apei, a cerului sau oglinda retrovizoare) si înscrie articolul aici - în tabel:

18 comentarii:

  1. Oho, trează la 3 noaptea... Tot cu luminițe de noapte vin și eu, dar la o oră mai rezonabilă.
    Ce frumos ai surprins luna printre nori. Și arcada cu luminițe da un aer de poveste grădinii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am fost treaza pana la 3! Am dormit cel putin 4 ore si dupa ce am facut cateva fotografii (fara ochelari 🤣😉) am adormit din nou pana la 6:30
      Miercuri am fost deja la ora 8 in birou 👍
      Arcul acela este plasat peste iaz, in ideea ca poate la anul, trandafirii agatatori pe care i am plantat anul acesta, vor acoperi grilajul. Momentan, este o ghirlanda solara. Iubesc luminitele discrete in gradina... Te pup. O zi buna 😘

      Ștergere
  2. Ce frumos ti-au iesit pozele pe nocturna. E adevarat ca luna este spectaculoasa, insa imi place maxim a doua imagine cum se vede arcul cu luminite!
    O zi minunata, draga Carmen! Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era noapte adanca, devaceea sunt asa bine conturate luminitele.
      Fantana decorativa are deasemenea un inel luminos, mai este o ghirlanda pe spalierul vitei de vie, si lumina din bucatarie da raze interesante peste gazon 😍
      Mai avem o ghitlanda, tot solara, in spatele balansoarului. Luminetele creaza o atmosfera speciala, pacat ca nu avem atata timp sa savuram toate frumusetile astea... Seara trag jaluzelele si ma uit la un film iar la ora 23 sunt de obicei in lumea viselor... Ma bucur ca asa, spontan,m am trezit la ora 3 si am putut fotografia 🥰👍😉 Pupici si imbratisari 😘

      Ștergere
    2. Prima intrare e gresita...

      Ștergere
    3. Nu face nimic... O sa se descurce fiecare. Si eu am intrat din prima pe blogul tau apoi am accesat ultima postare 👍😉
      Nu mai am acces la laptop pana maine, ca sa corectez, sunt pe drum

      Ștergere
  3. Draga Carmen, iti multumesc ca m-ai adaugat in tabel :*. Abia acum am reusit sa ajung iar la laptop si profit cat ma odihnesc (mi-au adus parintii niste fasole verde si vreau sa o spal si sa o pun in pungi la frigider) sa vad ce ati mai facut.
    Sa stii ca zilele trecute am vazut si eu luna cea portocalie. Chiar ma gandeam .. sa o fotgrafiez? :)). Apoi am trimis si eu un gand - poate poate o surprinde cineva (camera mea foto digitala are nevoie sa ii incarc bateria si cine stie cand ajung eu sa fac si asta).
    Asa ca m-am bucurat tare mult cand am descoperit azi poza ta!! Imi place mult cum se vede printre nori - la mine se vedea printre... blocuri si era portocalie :)))).
    A doua imagine imi place iar tare mult!! :D Cu luminitele solare se pot face atatea mici bucurii - are si Ralu pe marginea de la balcon puse. Cand o sa imi reorganizez si eu la mine, vreau sa imi pun si eu :D. Hehe.
    Parca azi aveati o excursie programata? Abia astept sa ne povestesti. Pupici cu draaaag! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaiii , pacat ca nu ai fotografiat luna aceea portocalie.
      Practic, se spune ca "portocaliul" este dat de impuritatea aerului.... Dar clar, culorile pe noi ne incanta 😉🥰
      Eu ieri dupa orele de serviciu am fost cu intreg compartimentul in excursie la un lac, am facut gratar si muzica, s a dansat si seara, pe carbuni am pus lemne si am facut foc d tabara... A fost tare fain!
      Funinginii sareau ca licuricii... La ora 23:30 am fost acasa 🥱😇 astazi sunt moarta de oboseala 😁😊
      Pupici si imbratisari 😘😘🐾

      Ștergere
  4. Frumoase forografiile tale - şi cu un aer misterios.

    Seară pe placul tău, dragă Carmen! 😘

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce fotografii frumoase! Prima este preferata mea, în copaci parcă sunt licurici! O seară frumoasă să ai! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, parca sunt licurici, bine zici Mihaela draga.
      Te pup. O zi buna 😘🤗

      Ștergere
  6. Sunt superbe fotografiile! Super-superbe! 😊
    Noh! Fii atenta ce film vad eu in pozele tale, la ora aceasta: in prima poza, un inger cu aripile deschise planeaza deasupra gradinii; capul lui - Luna plina stralucitoare - e aplecat, sa zareasca mai bine si, privind asa, din spatele copacilor (poza 2), in gradina la voi se contureaza o alee de lumina. Pe aleea aceea se indreapta spre voi Sanatatea, Bucuria, Armonia, Norocul. ❤

    Imbratisari si pupici cu drag de la trio pentru trio! ❤ ❤ ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaaai ce frumoooooossss! Doamne, Diana, ce "film" frumos!
      Multumim pentru cantitatea mare de energie pozitiva pe care ai trimis o catre noi 😇💞❤️💖
      Pupici si imbratisari de la Trio pentru Trio 🐾😘😘🤗🤗🐕

      Ștergere
    2. Iar eu iti multumesc pentru cuvintele ce mi le-ai adresat. 🤗 💕

      Ștergere
    3. draga mea Samariteană ♥ cu inima mare si cuvinte decente, blânde si blajine ♥ Asa te cunosc de-o viata, asa ai ramas si asa vei fi mereu! ♥

      Ștergere