joi, 9 martie 2023

Reflexii în oglinda S10/23

Traversând curtea fabricii, seara, dupa fitness, in drum spre garaj.

Cu ani în urma, pe vremea când blogosfera era o retea sociala puternica si bloggerii erau activi, SoriN a lansat o rubrica simpatica intitulata "Reflexii în oglinda", pe care m-am hotarât sa o redeschid. Ultima rubrica gazduita de el a fost pe data de 19 mai 2017. Recomandarea suna asa: "Dacă doresti să participi, publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (poate fi si cea retrovizoare) si înscrie articolul aici" - în tabel:

14 comentarii:

  1. Ce curte frumoasa! :) Intretinuta si placut de privit - vreau sa spun ca, probabil cam asa ar trebui sa arate peste tot.
    Imi place cum se vede cladirea oglindita in apa fantanii.

    Pupici cu drag :* !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, aici e totul foarte ingrijit. Parcul e pe mâna unei armate de gradinari. Acum, este Inca iarna, dar totul este sub Control 🤗
      Pupici cu drag 😘🤗

      Ștergere
    2. La noi astazi este frig si ploua (am inteles ca ar fi nins prin tara - tot ce e posibil).
      Imi plac lucrurile pastrate cu drag si in ordine :)
      Pupici!!!

      Ștergere
  2. Ce imagine usor SF, asa, pe nocturna! Si chiar nu era tipenie pe acolo.
    Frumoasa poza! Sa-ti fie cu folos fitness-ul, draga Carmen! Pupici! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai daca nu ar mai fi tipenie pe acolo, nu ar mai fi luminite :-) Dar înca dupa cum vezi, inttreaga cladire este iluminata, colegi foarte harnici înca sunt constiinciosi la locul de munca. Legea spune ca dupa 6 ore trebuie sa faci o pauza de 30 minute si daca lucrezi mai mult de 9 ore, trebuie sa mai faci o pauza de 15 minute. In total nu ai voie sa lucrezi mai mult de 10 ore pe zi - decât cu delegatie speciala, iar pauza intre doua zile de lucru nu are voie sa fie mai mica de 11 ore. Asa ca fiecare isi imparte timpul de lucru cum vrea, unii merg in sala de fitness cândva in timpul zilei si dupa ce fac dus, mei lucreaza cateva ore. Eu prefer dupa orele de birou, pentru ca asa functioneaza bioritmul meu. Alti colegi fac pauza de amiaza mai lunga decat 30 minute, dar in total, pe saptamana fiecare trebuie sa lucreze macar 40 de ore.
      O zi de vineri minunata, Suzana draga! pupici ♥

      Ștergere
  3. Uau! Aterizeaza extraterestrii! E superba fotografia! ❤
    Fix acum imi dau seama ca ieri a fost joi! 😂 Si tot fix acum am vazut ca blogroll-ul, la mine, face figuri cu actualizarile... De nu cautam special blogul tau n-as fi stiut ca ai postat (la mine apare ca ai scris ultima data cu 3 saptamani in urma!) :(((

    Imbratisari si pupici, cu drag, de la noi pentru voi! ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺ si blogrollul meu nu se actualizeaza... ieri cumva am crezut ca toti bloggerii au plecat in concediu ;-) Am fost singurica in lumea mare a blogosferei ☺☺☺
      Da, fântâna din fata biroului meu este superba. Un bloc mare de marmura neagra, pe care se prelinge lin apa ce cade in bazinul rotund. De la bordura bazinului spre centru se desprind ca razele soarelui bare de inox - probabil care asiguta stabilitatea coloanei centrale. Este frumoasa! Vara mai stam pe bordura când mancam o inghetata ;-) In parc sunt banci, dar acolo unde sursura apa este mai placut.
      Pupici si îmbratisari, de la trio pentru trio ♥♥♥

      Ștergere
    2. In ultimul timp a facut blogspot niste figuuuuri... Si mai face. 😊 Pfuuu.

      Contrastul intre "argintiul" apei si culoarea blocului de marmura e de efect.
      Si mie mi-ar placea mai mult in zona unde susura apa. 😊
      Zi frumoasa iti doresc, Carmen draga! 💕 Imbratisari si pupici cu drag! ❤ ❤❤

      Ștergere
    3. Abia astept sa vina vara 🤗 m am saturat de vreme instabila! Inchipuieste-ti, vineri a fost frig-frig si a fost uragan, sambata s a oprit brusc vantul, duminica a fost asa si asa, luni am avut 22°C, azi sunt 10°C si maine va ninge!!!!!
      Mda... Firma mea a facut azi programarea pentru Serbarea de sfarsit de an 23 😜😂 sa rezervam data de 13 Decembrie in calendar! 😂😂😂 Ce m a distrat E-Mail ul... Da... Eu numar ca mai am 3 luni pana la concediul din Italia!
      Dar pana atunci, ramanem pe aici, ne plimbam in pauza pe alei, in jurul fantanii 🤗
      Pupici si imbratisari de la Trio pentru Trio ❤️❤️❤️

      Ștergere
  4. Asa în nocturnă chiar pare un loc SF. Bănuiesc că si pe lumină e o imagina fantastică.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, fotografia am facut o la ora 19.
      Si pe timp de zi fantana este superba.

      Ștergere
  5. Reușită fotografie! Parcă e dintr-un film...
    Pupici

    RăspundețiȘtergere