joi, 8 iunie 2023

Nuferi - Reflexii în oglinda (S23/23)

Duminica am fost in Gradina Botanica. A fost o zi calda de vara, în sere a fost o caldura înabusitoare... Dar s-a meritat sa intru, iata ce plante de apa minunate am fotografiat!  Rubrica preluata de la SoriN
Dacă doresti să participi la rubrica "Reflexii în oglinda" - publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (orice fel de oglinda... chiar si oglinda ochilor, oglinda apei, a cerului sau oglinda retrovizoare) si înscrie articolul aici - în tabel:

13 comentarii:

  1. Ce frumoși sunt! Nu am mai văzut asa culori de nufăr

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoși nuferii, nici eu nu am văzut asemenea culori.

    RăspundețiȘtergere
  3. Intotdeauna m-am intrebat care e diferenta intre lotusi si nuferi. stiu ca nuferii sunt albi si galbeni.. Stiam si ca lotusii sunt deobicei roz.. mov pal. Si am mai vazut la un moment dat un documentar despre niste frunze mari - ca in ultima poza, care au tendinta de a distruge totul in jur, acoperind zone foarte mari (aceia parca aveau si un fel de tepisori pe partea care intra in apa.
    Fotografiile sunt superbe.... sa tot stai si sa privesti :).
    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte frumoşi!
    Iar oglinda apei are întotdeauna farmecul ei aparte.
    😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  5. Prima intrare e eronata, scuze.
    Imi place colectia de nuferi. Sunt o minunata sursa de
    inspiratie! In ultima poza, rotocoalele verzi ce sunt de fapt?
    Sunt convinsa ca gradina din Ausburg mai are surprize
    pentru tine si pentru noi.
    Seara frumoasa si un final de saptamana bucuros! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  6. Aceste plante sunt fascinante, din punctul meu de vedere.
    De cate ori vad nuferi sau lotusi imaginez - aproape din reflex! :-) - scene gen "Degetica", cu spirite ale apei, cu brotacei si alte cele. :-)
    Minunate fotografiile!
    Seara frumoasa iti doresc, Carmen draga! <3
    Imbratisari si pupici cu drag de la trio pentru trio! <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar aveți o gradină botanică foarte frumoasă! Foarte frumoase florile iar fotografiile cu reflexii sunt reușite. O seară frumoasă. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Absolutely beautiful, the colours are stunning.

    RăspundețiȘtergere
  9. Flori deosebite - nuferii ❤️
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere