joi, 22 iunie 2023

Rasarit de soare - Reflexii in oglinda

M am trezit la ora 5, greu de tot! Nu m am pieptanat si nici nu m am spalat pe dinti... am imbracat un tricou si pantaloni scurti, mi am luat telefonul si stickul pentru selfies si am plecat cu Leo spre plaja. Helmut nici nu ne a auzit cand am inchis usa. De la casa noastra de vacanta nu avem de mers pana la plaja decat 5 minute pe jos. La ora 5:20 s a produs miracolul... Discul de foc s a ridicat din apa marii. Mai intai pe sfert, apoi jumatate de disc... Plaja a fost a noastra 🥰 (pe partea cealalta a digului, pe plaja a mai fost doar o familie cu doi Teenagers). Mi am umplut sufletul cu frumusete si mintea cu energie pozitiva 💖 A facut cateva fotografii si la ora 5:45 am fost din nou acasa 🤗 O noua zi de vacata a incaput 😎
Rubrica preluata de la SoriN
Dacă doresti să participi la rubrica "Reflexii în oglinda" - publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (orice fel de oglinda... chiar si oglinda ochilor, oglinda apei, a cerului sau oglinda retrovizoare) si înscrie articolul aici - în tabel:

1. Un răsărit fabulos! Vacanță plăcută!

2. Superb început pentru o zi de vacanţă!
    Petrecere frumoasă în continuare, dragă Carmen! ❤️

3. Waw!❤️...si-o vacanta frumoasa! Multumesc!

4. Ei, da, chiar merită trezitul! Deosebit de frumos! Aşa da început de zi!
    Te pup, Carmen!

1. Ai dreptate, Potecuta draga, macar o data pe saptamana in concediu, merita savurat acest miracol 🥰😍

5. Minunat!!! Rasaritul la mare este de vis!! Am prins si eu unul saptamana trecuta (asta pentru ca nu am putut dormi... hahaha eu cam asa reusesc sa adorm... iar saptamana trecuta a fost party serios). Eu pozele le-am facut tot cam asa 5:25 e trecut pe una pe care o trimisesem pe whatsapp.. haha.
    Dar ce frumos e la voi!!! Cred ca imi place mult pentru ca sunteti voi doi in poze. Va foarte imbratisez... MUUUUUAH😘🤗

1. Am vazut, e superb rasaritul de la geamul tau ❤️
      Pupici de la Leo si de la mine 🐾😘

6. Superb răsărit! Se pare că aveți o vreme minunată pentru concediu și mă bucur pentru voi. Îmi plac enorm plimbările astea așa matinale pe plajă. Abia aștept să ajung și eu.

1. Noi ne trezim de obicei la ora 7 si facem prima plimbare pe plaja, cand Doar tractorul trece cu grebla peste nisip. Adunam primele scouci, alergam cu picioarele clipocind apoi... Meegem la vilisoara noastra si luam micul dejun, vedem la tv stirile si Abia dupa aceea ne pregatim penztru plaja.