joi, 3 august 2023

Ploaie si Luna Plina - Reflexii în oglinda S31/23

Ieri, ploua... am parcat masina si mi-am amintit ca nu am poze pentru rubrica RiO ☺  
În prima noapte de august, am avut noroc de cer (aproape) senin si am admirat Super-Luna... aici, reflexiile razelor la mine în gradina...  
PS: Cred ca dragalasii copaci despre care v-am mai povestit, vor fi taiati... ieri au fost marcati cu un "X" pink :-( Imi pare tare rau...
Va invit sa participati la "Reflexii în oglinda" - o rubrica initiata de SoriN si reluata aici, de mine? Publică într-un articol pe blogul tău, o fotografie cu reflexii, o imagine sau un clip pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (orice fel de oglinda... chiar si oglinda ochilor, oglinda apei, a cerului sau oglinda retrovizoare) si înscrie articolul aici - în tabel:

10 comentarii:

  1. S-o luăm în ordine. Mă bucur că a plouat și la voi, mai ales că nu a mai fost furtună. De la ce e cerculețul acela care se vede pe geamul mașinii în prima poză cu oglinda laterală?
    Luna este absolut superbă. Noi am avut parte de o lună roșie, dar telefonul meu nu mă ajută la pozele de noaptea.
    Îmi pare tare rău pentru copacii marcați. Poate totuși....speranța moare ultima.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, multumesc, ne bucuram ca nu a mai fist furtuna insa, de diua saptamani ploua... ploua si iar ploua. Ne ajunge 🥴 de maine vreau iar soare, dar fara temperaturi peste 30°C... vreau un sfarsit placut de vara 😄 Oare unde sa trimit lista mea cu dorinte?! 😂
      Cerculetul ala cred ca e inelul de la telefon ( este auriu si foarte lucios ca o oglinda)... Se reflecta ca un tunel 😅
      Nici telefonul meu nu e grozav la foto pe noapte, am incercat toate modulele... nicio poza nu reflecta realitatea. Macar in suflet m am bucurat de frumusetea lunii si a atmosferei speciale 🌝
      Mda .. pomisorii... Si eu sper inca intr o solutie de salvare! 🌳
      Te pup. O zi buna 😘🤗

      Ștergere
  2. Cu sau fără nori, cerul ţine cu tine şi cu jocul cu reflexii! 😄 Să fie mereu de partea ta, dragă Carmen! ❤

    RăspundețiȘtergere
  3. La noi a fost o zi mai fara canicula.. maine se anunta iar temperaturi ridicate. Nici nu m-as uitat la vreme daca nu ar trebui (din anumite motive) sa monitorizez un pic zilele astea ce si cum :)))).
    Momentan e bine.
    Imi plac pozele facute din masina :D Hihi.
    Luna a iesit superb. Cred ca am eu niste poze cu luna portocalie, facute cu aparatul. Daca nu ma insel chiar la MFC le-am pus. Cu telefonul nici nu am mai incercat :))). Dar sa stii ca ale tale au iesit f bine :).
    Imi pare rau pt copacei. Sunt Ginko? Sau mi se pare mie? O sa ader si eu cu speranta ca poate... nu ii taie.
    Pupiici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi este placut-racoare... dar pentru ca oricând ar putea sa înceapa potopul, nu avem curajul sa facem vreo excursie...
      Astazi e vineri, imediat va veni nepotica dar vremea nu s-a schimbat. Probabil ca vom petrece mult timp acasa :-(
      Copacii cred ca sunt ulmi... Nuuu, nu sunt Ginko.
      Ginko avem aici in fata casei - pe partea vecinilor. L-au plantat când s-a nascut nepotica lor, Emilia ♥
      Pupici si îmbratisari ♥

      Ștergere
  4. Copaceii aia parca nu arata atat de amenintatori. Adica nu cred ca ar pica pe vreun om sau masina. Nu stiu de ce vor sa-i taie.
    Faine pozele cu luna. Nocturnele nu prea imi ies bine, din pacate.
    Sper sa fie vremea buna, acum ca ne apropiem de weekend.
    Pupici, draga Carmen! Petrecere frumoasa la final de saptamana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Habar nu am care e tactica... Nu ma pricep la arhitectura de gradini... Poate ca în privat, nu i-ar fi taiat, dar probabil ca fiind o firma, nu vor sa isi asume riscuri... Habar nu am!
      Nici telefonul meu nu face poze foarte bune, insa... multumitoare, sa zicem asa ☺
      Da, astazi e vineri, dar fata de ieri, vremea este un pic mai "rea"! Ieri a fost soare puternic dar vânt, azi nu e vânt dar nici soarele nu se vede... cerul e laptos! O asteptam pe Greta, va sosi pe la ora 12. O sa ramâna la mine pâna duminica seara. Indiferent de vreme, noi vom gasi ceva sa ne distram ☺☺☺
      Te pup. Un start bun in weekend! ♥

      Ștergere
  5. Pozele cu Luna sunt superbe! Au ceva... SF. 😊 Atmosfera de... mister!
    Pozele "in retrovizoare" sunt interesante si, cumva, amuzante - asa cum par mititele autoturismele vazute in oglinda.
    Pacat de copacei, dar e probabil sa fi devenit pericol - mai ales in cazul unui vant puternic; am vazut ca unul (cel indoit) are multi lastari pe tulpina, jos, ceea ce inseamna ca e posibil sa fie "secatuit" trunchiul (asta, am inteles, fac lastarii crescuti pe trunchi: slabesc pomul)

    Zi frumoasa iti doresc, Carmen draga! ❤ Imbratisari si pupici cu drag, de la quattro pentru trio! ❤ 💕 🐾

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Diana, ma bucur ca ai revenit, ti-am simtit lipsa toata saptamâna.
      Nu stiu ce e cu copacii... dar cred ca vor fi taiati, pentu ca daca ar fi fost marcati spre exemplu pentru a li se pune proptele... atunci cred ca ar fi pus la toti pomii din zona, indiferent sa sunt sau nu strâmbi. Dar ma rog, speranta moare ultima ☺ eu inca sper ca vor fi salvati!
      Da, masinutele par de jucarie ☺ Un tablou în studio, pentru filmare ☺☺
      Pozele mele noaptea nu sunt asa cum mi-as dori. Fiica-mea, Raluca, are un telefon bun si obtine fotografii-noaptea foarte clare.Dar la ea a fost foarte inorat, pe 1 august, deci nu a facut fotografii.
      Eu am vazut "petele" pe luna, dar in poze luna este doar un punct luminos... de aceea nu sunt deloc multumita cu rezolutia. Insa... da, atmosfera este "de mister" ♥ cum zici tu ☺ Noptile cu luna plina sunt superbe... daca nu trebuie sa mergi a doua zi la serviciu ☺☺☺ Culmea este ca, eu sustin ca luna plina ma influenteaza, in sensul ca nu pot sa dorm, insa nu intotdeauna! acum in august am dormit bine! ☺☺☺ Asa ca... nu mai zic nimic, ma fac mica ☺☺☺
      Te pup. Ganduri bune si îmbratisari, de la trio pentru quattro ♥♥♥💕 🐾

      Ștergere