joi, 10 august 2023

Oglindiri - Reflexii in oglinda S32/23

 
Poate ca ati vazut micile dispozitive cu oglinda si clips, pentru telefoanele mobile... pe mine ma fascineaza fotografiile obtinute in acest mod! Cu siguranta ca imi voi comanda si eu unul, pentru ca am incercat sa fotografiez, folosind o oglinda mica, de poseta. Rezultatu aici... Mi a fost foarte greu sa tin si oglinda si telefonul, nemiscate, in unghi perfect si ... sa nu mi se vada degetele 😅😁 Fotografiile mele sunt departe-departe de exemplele date de acel dispozitiv special! Sper ca daca voi avea, luna viitoare, voi reusi intr adevar asemenea fotografii... Pana atunci, pe astea le am, cu astea ma prezint 🥴🫡 Va doresc o zi de joi minunata! Va invit sa participati la "Reflexii în oglinda" - o rubrica initiata de SoriN si reluata aici, de mine? Publică într-un articol pe blogul tău, o fotografie cu reflexii, o imagine sau un clip pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (orice fel de oglinda... chiar si oglinda ochilor, oglinda apei, a cerului sau oglinda retrovizoare) si înscrie articolul aici - în tabel:

11 comentarii:

  1. Îmi plac oglindirile obținute de tine, dar înțeleg dificultatea manevrării și a telefonului și a oglinzii. Nu am văzut dispozitivele de care spuneai. Pare ceva interesant.
    Acum, știind cum le-ai făcut, mă uit la poze și cea mai frumoasă/clară mi se pare cea cu trandafirul roz. La celelalte s-a pierdut focalizarea lângă linia dintre real și oglindă. dar subiectele fotografiate sunt minunate, mai ales ultima poză. Ce frumos stă el acolo, parcă special pentru o ședință foto.
    O zi de joi cu spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dadadada... e greu sa sincronizezi totul cu o mâna. O sa imi comand acel dispozitiv special, care vine din China pe drum luuung... O sa dureze pâna la sfârsitul lunii probabil. Deocamdata nu am comandat pentru ca plecam in vacanta în Franta. Dispozitivul nu este dependent de modelul telefonului, in videoclip este foarte usor de "agatat" printr-un clips si apoi nu trebuie decat sa focalizezi obiectivul camerei. Probabil ca trebuie ceva exercitiu, pâna se pot obtine fotografiile de basm, prezentate in reclama! se numeste asa: Spiegel Reflexion Clip Kit Handy Reflexion Kamera Reflexion Clip Objektiv Outdoor Artefakt Selfie. Nu stiu daca poti sa deschizi acest link
      https://www.amazon.de/Kamera-Spiegel-Reflexions-Clip-Set-Reflektionskamera-Clip-Handy-Selfie-Reflektor-Himmelspiegel-Schie%C3%9Fzubeh%C3%B6r/dp/B0CDPNNZDL/ref=sr_1_5?keywords=Reflexions%2BSpiegel&qid=1691651466&sr=8-5&th=1
      Sper :-) Fotografiile de aici din reclama sunt superbe!
      Te pup Niko :-* O zi minunata si tie ♥

      Ștergere
  2. Nu am auzit de acest dispozitiv, dar fotografiile sunt foarte interesante!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa obtin cu dispozitivul fotografii mult mult mai frumoase 😉

      Ștergere
  3. Nici eu n-am mai auzit de dispozitivul ăsta, dar mi-ar plăcea unul. Abia aştept să văd ce poze îţi vor ieşi cu el.
    Deocamdată pot spune că-mi plac tare mult cele făcute cu oglinda. 🙂

    Vacanţă frumoasă în Franţa, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am descoperit reclama doar saptamana trecuta... Livrarea dureaza mai mult de trei saptamani si nu am comandat inca. Nu costa decat cca 6 -10 €
      Sper sa nu fie reclama mai buna decat produsul 😅😁

      Multumesc Vero draga. Pupici 😘🤗

      Ștergere
  4. Foarte frumoase, insa cel mai mult imi plac cele cu trandafiri.

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant gadget. M-am uitat si eu pe link sa vad despre ce este vorba :).
    Mie imi plac mult pozele facute de tine. Cea cu Leo e preferata mea - parca ar fi oglinidit in apa - foarte realist :D.
    Weee vine vacanta :D Cred ca abia asteptati. Sa fie vreme super faina :*
    Pupici cu drag :)

    ps: sa nu mai uiti cablul la laptop :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu- i asa ca e cool gadgetul? Pe mine ma fascineaza fotografiile prezentate in video reclama...
      Multumesc, Rux draga 🤗💞 esti o draguta 😘
      Vine vacanta dar ma crezi ca nu simt inca nimic?!? Nici o emotie, nici o bucurie... Sunt foarte obosita, la serviciu e mult de lucru, inca nu am fluturi in burta 🥴 Vremea ploioasa, ieri am avut dureri mari de cap.... Nu am facut bagajul si... Numai maine nu i poimaine!
      Deocamdata este masina inca in service... Asteptam sa vedem daca reparatia sare peste 2000 € si daca reuseste sa fie gata....
      Dar ma gandesc ca sambata dimineata o sa realizez ca sunt in concediz si o sa ma bucur ☺️
      Multumesc ❤️ neaparat iau cablul de alimentare al laptopului 😂✌️🥴
      Pupici si imbratisari 😘🤗

      Ștergere
  6. Sunt foarte reusite! Doar in cazul trandafirului rosu m-am gandit ca e, cumva, o modificare. 😊 Apoi, citind articolul, am inteles ca e cu jucarii. 😊 Faina jucarie! ❤
    Leo se gandeste: sa intru in apa? sa nu intru in apa? 😊 ❤

    La un moment dat am "gasit" un site unde puteam obtine la foto astfel de oglindiri - am pe blog vreo doua poze (sau una?) 😊 dar am renuntat pentru ca sunt extrem de mari pozele cu oglindiri si ma gandeam sa nu raman fara spatiu gratis pe blog, pentru foto. Mdeh! 😊

    Imbratisari si pupici cu drag de la quattro pentru trio! ❤ 😘 💕 💖 🐾

    RăspundețiȘtergere