joi, 27 aprilie 2023

Crystal sun catcher - Reflexii în oglinda S17/23

18 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt sclipirile reflecate de cristale!!! :O. Imi amintesc de copilarie cand prindeam razele soarelui pe oglinjoare sau alte obiecte cu ajutorul carora le proiectam apoi pe peretele camerei... Cel mai mult imi placea insa cand se forma un curcubeu pe tavan, din razele care patrindeau pe geam, printr-o mica nisa dintre draperii si rama geamului.
    Ce frumos este accesoriul din dreapta sus (parca ar fi un servet brodat :) ).
    Si uite si un pic de soare. sper ca ziua de azi e frumoasa la tine. La noi e cu putin nor, dar e dragut, mai ales acum, ca e o insulita de liniste (se renoveaza in bloc si uneori chiar ma amuzam ca azi noapte pana tarziu a fost galagie de la bar, si de dimineata au inceput sa sparge, huruie,, santier.. ce mai.. 😅🤣)
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se spune ca picaturile de cristal, curata aerul în încapere... Nu cred asa ceva, însa reflexiile pe care le arunca în camera sunt învioratoare! De aceea am agatat la fereastra sufrageriei (curtea noastra are soare de dimineata de la 8 si pâna dupa ora 18... când avem soare! ☺) multe "picaturi" de cristal (cred ca sunt 12-15 bucati)... Iubesc curcubeul! ♥
      Da, acela este un servet de masa, de la setul de 12 persoane - fata de masa si servete brodate, lucru de mâna! Primit acum câtiva ani, în Toscana, cadou ♥♥♥
      Astazi la noi este soare...dar cu dinti. Am facut pauza mare la amiaza (de la 11 la ora 14, ca sunt in HO si pot sa-mi impart timpul ♥) si am avansat un pic cu proiectul - IAZUL! ☺☺☺ dar tot nu suntem gata! Pupici ♥

      Ștergere
  2. Tare bine ai prins reflexiile! Îmi amimtesc cum ne jucam cu oglinda sau cu ceasuri şi urmăream lumina fascinaţi.
    Zi bună, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. curcubeiele se rotesc în toata camera atunci când este zi cu soare! Este într-adevar o lumina fascinanta!
      Multumesc asemenea, Potecuta!

      Ștergere
  3. Ma bucur ca avem postari cumva surori. In fiecare zi dimineata ma uit sa vad pe unde se reflecta soarele, cand e. Cristalul tau este minunat, ca si imaginile!
    Multumesc pentru frumuseti, draga Carmen!
    Pupici si weekend placut!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ♥ daaa, telepatia ☺☺☺
      eu am în loc de perdea la sufragerie - geamul da in curte si curtea e înconjurata de gard viu, deci nu se poate uita nimeni în casa, din afara ☺) - agatate 12-15 cristale, de diverse marimi si forme. Când soarele este pe cer, in intreaga încapere se rotesc curcubeie ☺
      Un start bun în weekend! 😘❤️

      Ștergere
  4. Superbe reflexii, acea lacrimă de Cristal e deosebită cu toate acele feșe plane cred că face un adevărat joc de lumini. Și curcubeul e atât de clar, vizibil. Felicitări pentru pozele minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele mai frumoase dintre "lacrimile" de cristal, le-am achizitionat într-un muzeu de aici de la noi din oras, renumit pentru salile baroc-rococo (Schaezlerpalais).
      Un start bun în weekend, Niko draga! ♥

      Ștergere
  5. Foarte frumoase reflexii, ne arăți într-o zi toată perdeaua de cristale? Cred că este feeric in zilele însorite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok, am notat 🤗😘 Asteptam soarele... Azi ploua iar 🌧️⛈️

      Ștergere
  6. Minunată ideea asta, cu reflexia în cristale!

    RăspundețiȘtergere
  7. UN cristal minunat care are reflexii înviorătoare! Îmi place si curcubeul surprins în forografie! Zi frumoasă să ai! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt mai multe cristale si mai multe curcubeie... Curcubeul este nu doar pe servetel ci si pe usa, pe pereti...
      Pupici, Mihaela.

      Ștergere
  8. Îmi plac reflexiile cristalului ❤️
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
  9. I love crystals - there's something magical about them.
    The reflections you captured are BEAUTIFUL, Carmen.

    Hugs and blessings

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yes, I also love the magic of crystals ♥ Hugs and blessings, dear Veronica.

      Ștergere