joi, 12 octombrie 2023

Feribot - urcare si coborâre / Reflexii în oglinda S41/23

 
Ca sa ajungem pe Insula Mainau, ori traversam lacul Bodensee ca turisti cu vaporasul, ori trecem cu masina/autocarul si folosim feribotul. Din orasul-port Meersburg, este o calatorie de doar 20 de minute pâna pe insula. Unii au folosit acest timp pentru o tigara, altii pentru o cafea... eu am "vânat" reflexii si oglindiri ☺☺☺ Daca va plac, va invit sa participati si voi la "Reflexii în oglinda" - o rubrica initiata de SoriN si preluata aici, de mine. 
Publicati într-un articol pe blogul vostru, o fotografie cu reflexii, o imagine sau un clip pe care tocmai le-ati vazut în "oglinda" (orice fel de oglinda... chiar si oglinda ochilor, oglinda apei, a cerului sau oglinda retrovizoare) si înscrieti-va articolul aici - în tabel:

19 comentarii:

  1. Nu am fost niciodată cu feribotul, uite că m-am plimbat acum cu tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah, asta nu a fost o blimbare adevarata... Aici este o plimbare mai frumoasa, daca ai timp sa vezi:
      https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2018/06/excursie-pe-insula-elba-1.html
      Te pup. Un start bun în weekend! ❤️😘

      Ștergere
  2. Pozele tale sunt, ca de obicei, o adevărată încântare!
    Să ai mereu parte de plimbări frumoase, dragă Carmen! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-am format "ochiul" si observ imediat oglindirile si reflexiile ☺
      Multumesc Vero draga! Pup ❤️😘

      Ștergere
  3. Fiordaliso mi-a luat-o înainte, exact asta voiam să spun şi eu. ☺

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut o mica experienta de acest gen, la Ostrov. Evident ca nu se compara.
    Sectaculoase imagini si imi place albastrul din ele!
    Sunt inedite aceste traversari, imi pare bine ca ne-ai spus despre aceasta experienta.
    Seara frumoasa, draga Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ai sti ce emotii am avut! Pe intreg drumul ne-a insotit soarele si cand am ajuns in port, ne-a inconjurat ceata! Vaaai ne-am gandit ca gata, a sosit toamna! (era deja 1 octombrie, insa am avut inca parte de VARA); cand am coborat pe insula a iesit din nou soarele si am avut parte de o zi superba! Si reflexii muuuulte! ☺☺☺
      Numai bine Suzana draga ❤️😘 Noapte buna!

      Ștergere
  5. Si cu ce pradă bogata ai venit de la vânătoare! Esti norocoasă cu asemenea posibilități de petrecere a timpului liber.
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, multumesc Niko draga.
      Mi am facut programul in urma cu multe luni. Am ales din catalogul de excursii impreuna cu colega mea de serviciu. Pe atunci, ea era singurica, logodnicul ei lucra in Africa de Sud. Intre timp e aici si... se cam plictiseste cand plecam noi in excursii 😅 Dar na, asta e!
      Helmut nu vrea in excursii cu aurocarul. Singura nu imi place sa plec... Noroc cu Andrea 😁🤗💞
      Seara frumoasa. Pup 🤗😘

      Ștergere
  6. Imi pare ca ai ai avut bafta la vanatoarea de reflexii! 😊 Nu ma mir, doar constat; stiu ca ai "ochi buni", si nu doar pentru reflexii.
    Si aceste traversari sunt fascinante pentru mine! La prima vedere poate par a nu fi "mare lucru", dar au ceva... un... nu stiu ce care-mi place mult.
    Sunt foarte frumoase fotografiile! O "micro-lume" cu reflexii! 💖
    Zile senine iti doresc, Carmen draga, si ocazia pentru cat mai multe calatorii/excursii minunate! ❤
    Imbratisari si pupici cu drag, de la quattro pentru trio! 😘 💕 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, ce dragut ai spus "micro-lume cu reflexii"!
      Multumesc Diana draga! Si eu iti doresc numai bine!
      Noapte buna! ❤️😘 Ganduri bune si imbratisari de la trio pentru quattro 😘 💕 🐾 🤗

      Ștergere
  7. wooow, spectaculoase imaginile, Carmen! Ce frumos e totul!
    Weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, sper ca si sfarsitul tau de saptamana a fost frumos.
      O duminica placuta si tie Potecuta draga 😘

      Ștergere
  8. Cred că am mai spus, tu mereu faci fotografii foarte frumoase! Ai surprins niste reflexii foarte frumoase! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Si cred ca ai fost mai „castigata” decat ceilalti - reflexiile unori amintiri purtate pe valuri :).
    Am fost si cu feribotul si cu bacul... sunt experiente interesante si ... ah, daca stau sa ma gandesc bine si sa imi amintesc, am pescuit si eu ceva reflexii la trecerile cu feribotul :D hehe
    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere