joi, 20 aprilie 2023

Candoare - Reflexii în oglinda S16/23

Aceasta minunata oglindire este realizata de Isabelle Nicoleta, administratoarea blogului "Foto de Inginer", blog aflat momentan în pauza. Bineînteles ca am primit acordul Nicoletei de a expune fotografia ei la aceasta rubrica ♥ Poate-poate o determinam sa revina în blogosfera! ☺
(Mănăstirea Dumbrava cu Hramul Adormirea Maicii Domnului)
 
Cu ani în urma, pe vremea când blogosfera era o retea sociala puternica si bloggerii erau activi, SoriN a lansat o rubrica simpatica intitulata "Reflexii în oglinda", pe care m-am hotarât sa o redeschid. Ultima rubrica gazduita de el a fost pe data de 19 mai 2017. Recomandarea suna asa: Dacă doresti să participi, publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (poate fi si cea retrovizoare) si înscrie articolul aici - în tabel:

18 comentarii:

  1. Ce loc frumos! ❤ Cred ca m-as revigora istantaneu de-as sta un timp pe pleoapa ochiului de apa. 😊
    Ma bucur ca prin aceasta fotografie mai "stiu" ceva de Nicoleta. Frumoase fotografii facea si ea! ❤
    Zi senina iti doresc, Carmen draga! 💕
    Imbratisari si pupici cu drag de la trio pentru trio! ❤ ❤ ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu sunt sigura, am intrebat-o pe Nico daca este Biserica Alba din Bucuresti însa nu a raspuns inca... Minunat unghiul din care a fotografiat!
      Pupici Diana draga. Numai bine ♥♥♥

      Ștergere
  2. Frumoasă fotografie. Și locul îmi inspiră multă liniște.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un loc de poveste. De stat, de incarcat cu energie buna, cu liniste si pace. Foarte frumoasa fotografie - potrivita si cu Saptamana Luminata :) !!
    Pupici cu drag!!😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, si pe mine m-a fascinat compozitia fotografiei! Si exact asa am motivat faptul ca doresc sa preiau fotografia Nicoletei, pentru ca se potriveste saptamânii acesteia! Pupici ♥

      Ștergere
  4. Tare frumoasă fotografia! Îmi place mult de tot!
    Zi frumoasă îţi doresc, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ii am linkul pe blog, dar nu stiam ca este pe fb.
    Imaginea este superba. Un ansamblu excelent surprins, prin salciile incepand sa inverzeasca. Ce bine ca ai postat-o! A fost o reintalnire tare placuta!
    Pupici, draga Carmen! Weekend placut!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vezi cum se fac conexiunile?! ma bucur ca ai regasit-o pe Nico a noastra!
      Pupici si un start bun in weekend! ♥

      Ștergere
  6. Norocul meu că nu am închis pagina: am scris mesajul și am uitat să îi dau publicați.

    Într-adevăr o superbă imagine. Oglindirea atât de clara și chiar potrivită cu perioada aceasta. Am intrat pe link să văd ce biserică e si te-am descoperit pe tine pe FB.
    O zi minunată să ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasă imagine - felicitări pentru invitația adresată !
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
  8. O fotografie foarte reușită! Și ce loc liniștitor!
    O săptămână ușoară îți doresc! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am reînceput în forta! Multumesc asemenea, Mihaela draga! ♥

      Ștergere
  9. WOW! Spectacular, Carmen!
    So many details in the stunning photo.

    Hugs and blessings

    RăspundețiȘtergere