joi, 23 martie 2023

Pe malul Dunarii - Reflexii în oglinda S12/23

Cu ani în urma, pe vremea când blogosfera era o retea sociala puternica si bloggerii erau activi, SoriN a lansat o rubrica simpatica intitulata "Reflexii în oglinda", pe care m-am hotarât sa o redeschid. Ultima rubrica gazduita de el a fost pe data de 19 mai 2017. Recomandarea suna asa: "Dacă doresti să participi, publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (poate fi si cea retrovizoare) si înscrie articolul aici" - în tabel:

10 comentarii:

  1. Ce dragut!!!! Ce e mugurasi - si un pomisor inflorit!! :D
    Apa e atat de frumoasa - cu mici valusoare si pasari.... Dar!! Leo face toti banii :))) cum coboara el scarile. Iti vine sa il smotocesti la greu. :))))) Dragalasul de el :D
    Motiv pentru care a primit Kouki o portie zdravana se zmotoceala :)).
    Pupici cu drag si multumiri pentru sclipiri de bucurie, floricele si primavara!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost o zi minunata, spiritul primaverii plutea în aer ☺ O Leo vrea mereu sa intre în apa, trebuie sa avem mare grija cu el! In lacuri nu este problema, dar în apa curgatoare oh, oh! La mare nu este asa curajos ☺ Nu ii place ca vede cum ii fuge nisipul sub picioare si nu se mai simte sigur ☺ Dar daca urmareste alti catei la joaca, uita ☺☺☺
      Ce s-ar mai juca ei doi impreuna! Pupici ♥

      Ștergere
  2. Pentru o clipa am avut senzatia ca va sari si el in apa! Dragul de el! S-a razgandit sau l-ai razgandit tu?
    Multumesc pentru putina racoreala, draga Carmen!
    Seara frumoasa! Pup. 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vai si mie mi-a fost frica! Dunarea este ingusta la Ulm insa este rapida si are "ochiuri" care te trag în jos! L-am chemat înapoi, ca dupa mintea lui s-ar fi dus o runda la înot! ☺☺☺ Pupici, noapte buna!

      Ștergere
  3. Când am citit Dunăre, m-am gândit la Delta Dunării. Am fost surprinsă să văd o apă mult mai mică și curată, dar apoi am auzit limba germana și mi-am revenit. Leo e un scumpic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haha, Dunarea în ULM ☺ Este frumoasa, albastra-verde limpede si foarte curata! În Ulm Dunarea a curs de la izvor cca 200 km (din 2857 Kilometrii totali) Pupici si noapte buna! ♥

      Ștergere
  4. Ce scumpic e Leo! Hotarat sa vada ratzele mai de-aproape sau sa simta apa?! 😊 ❤
    Frumoase peisaje! Primavara castiga teren! ❤

    Duminica frumoasa iti doresc, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la noi pentru voi! ❤ 💕 💗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. primavara este aici, natura a explodat parca peste noapte. Vremea nu este placuta, ieri a fost uragan, azi a plouat si chiar a dat grindina... dar naturii ii face bine ploaia!
      Pupici si imbratisari, de la trio pentru trio ♥♥♥

      Ștergere
  5. Minunate imagini ❤️
    Dar minunat este Leo - prezent în orice activitate ❤️
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. clar Leo este peste tot cu noi. Este copilul nostru blanos si cu 4 picioruse ☺☺☺ Pupici ♥

      Ștergere