joi, 16 martie 2023

Reflexii în oglinda S11/23

Sâmbata, când am asteptat-o pe matusa mea la gara... nu am pierdut timpul ☺☺☺ 
I-am luat ca fotomodels pe cu cei doi porumbei pentru MfC si pentru ziua cu reflexii, m-am învârtit în jurul aparatului pentru bilete de tren, pâna când pe display am prins "M"-ul de la restaurantul McDonald’s de vizavi ☺
**  
Cu ani în urma, pe vremea când blogosfera era o retea sociala puternica si bloggerii erau activi, SoriN a lansat o rubrica simpatica intitulata "Reflexii în oglinda", pe care m-am hotarât sa o redeschid. Ultima rubrica gazduita de el a fost pe data de 19 mai 2017. Recomandarea suna asa: "Dacă doresti să participi, publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (poate fi si cea retrovizoare) si înscrie articolul aici" - în tabel:

16 comentarii:

  1. Hahaha!! Vai ce tare!! L-ai surprins foarte bine :D - jocul reflexiilor ne provoaca imaginatia si ne antreneaza atentia :D
    O sa modific si eu acum linkul in articol (am crezut ca a ramas valabil articolul de saptamana trecuta :)))).
    Puuup cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dadada, asa este, jocul ne antreneaza atentia ☺
      M-am distrat acolo singura imaginându-mi cum cineva ar vrea sa cumpere bilet de tren si la imprimanta sa primeasca un cupon pentru cartofi prajiti la McDonald's ☺☺☺
      (normal in fiecare saptamana e un tabel nou, dar astazi sunt un pic "pe lânga mine".☺)
      O seara placuta. Pupici ♥

      Ștergere
  2. Daca nu ziceai, nu as fi banuit! Nu am luat niciodata bilete de tren de la bancomate. Insa au inceput sa fie si la noi, destule.
    Petrecere frumoasa, draga Carmen!
    Pupici! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi nu mai exista alt mod de a cumpara bilete pentru mijloacele de transport in comun, iar pentru tren, e cel mai practic, pentru ca in centrele DB (omolog lui CFR) nu exista decat 2-3 ghisee cu program limitat. Eu nici nu-mi amintesc sa fi cumparat bilet pentru tren la ghiseu in ultimii 15 ani!
      Noi cumparam doar la automat si in ultima vreme, online. Am si o carte pentru reducere de 25% (se poate cumpara pentru un an de zile, aprox 60 Euro si ai reducere de 25% la orice bilet, timp de un an; Matusa mea calatoreste mult mai des cu trenul si ea are card 50% este mai scumpa, cred ca acest card costa 150€ pe an dar beneficiezi de reducere jumatate de pret). Avem legaturi foarte bune din Augsburg spre Ulm si spre München, si calatoria nu dureaza mai mult de trei sfert de ora - deci exact cat as fi facut cu automobilul, dar nu am stress unde sa parchez sau probleme de trafic. Si garile sunt bineinteles, in centrul oraselor.
      Nu stiu pentru ce mi-ai urat "petrecere frumoasa" dar... multumesc ♥ Saptamana aceasta nu am facut nimic deosebit - doar rutina zilnica!
      Pupici si un start bun in weekend, Suzana draga!

      Ștergere
  3. Intr-adevar, nu l-aș fi văzut dacă nu ziceai. Chiar îmi place jocul ăsta, mă provoacă să găsesc oricând oportunițati pentru poze potrivite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. soarele diminetii era pal :-)
      Ma bucur mult, atetie si creativitate sunt cerute la acest "joc fotografic" :-)
      Un start bun in weekend!

      Ștergere
  4. Hehe, ce fain l-ai prins, parcă e reclamă din acel monitor. Tare frumoasă potriveală!
    Zi bună, Carmen!
    Potecuţa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺ si pe mine m-a distrat combinatia de idee: bilet de tren sau cupon pentru Cheeseburger ☺☺☺
      Un start bun in weekend, Potecuta draga!

      Ștergere
  5. Taaaaare de tot! :-) Nu mi-ar fi dat prin cap nici intr-o mie de ani! :-) Un monitor McD, un ba, unu' da, unu' ba.
    Weekend frumos iti doresc, Carmen draga! ❤️ Imbratisari si pupici cu drag, de la trio pentru trio! ❤️ ❤️ ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. monitoarele albastre sunt toate de la Asociatia Feroviara privata Go-Ahead.
      Restaurantl McDeste vizavi. Mi-a placut enorm cum s-a oglindit sigla McD in monitor.
      Te pup Diana draga. Un weekend de vis! Pupici de la trio pentru trio ♥♥♥

      Ștergere
    2. Daa! 'Ca asta-i si mai fain: se oglindeste sigla in primul si in al treilea monitor..
      Pupici! 💕

      Ștergere
    3. Da, pentru ca sunt doua poze diferite 👍
      Pupici si imbratisari 😘🤗😘🤗😘🤗

      Ștergere
  6. O experiență interesantă 👍 nu am "cunoscut" vreun aparat de bilete !
    Pupici cu drag ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bilete pentru tramvai sau autobuz, numai asa mai pot fi procurate. Biletele de tren pot fi comandata in internet, la ghiseu sau la aparat. De douazeci de ani este asa, la noi...
      Ganduri bune si imbratisari 😘❤️

      Ștergere