miercuri, 26 aprilie 2023

Gradina mea ♥ - Miercurea fara cuvinte S17/23

Particip la "Miercurea fara cuvinte"- tabel de înscriere la Suzana

21 de comentarii:

  1. Vaaaaai ce frumos e in gradina. Serios ca nu stiu unde sa ma uit mai intai 😲💟🌷.
    Cert este ca am oferit fiecarei poze in parte cate o imbratisare virtuala. De la gingasele lacramioare, la jucausele zambile si la coloratele lalele, cu forme atat de diferite si deosebite. Si nu am uitat nici celelalte floricele !!!

    Happy ww:D A fost o bucurie plimbarea prin gradina!! :*
    Puuuuup cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici nu am crezut ca vor mai înflori lalelele... atâta ploaie, am crezut ca se îneaca bulbii! Dar iata ca au reusit si anul acesta sa ne încânte ochii si sufletele ♥
      Te pup Rux. Happy WW! ♥

      Ștergere
  2. Ce flori frumoase ai in gradina! Si ce fotografii clare și frumoase!
    Îmi face plăcere de fiecare data să admir pozele tale!
    Happy WW!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. în primul colaj am fotografii facute dupa o repriza de ploaie ☺ al doilea colaj are fotografii facute vineri, la soare ca vara ♥ La radio la noi au zis "Vara aceasta cade într-o vineri" ☺☺☺ Si zau ca pare ca asa va fi. O zi de vara si in rest... ploaie, ceata, racoare! Azi dimineata erau temperaturi in jur de 0 grade!!!!! In Nürnberg s-a înregistrat minus 2 grade! HM! si este sfârsitul lui aprilie! Din iunie incepe teoretic vara... unde s-o fi pierdut anul acesta Primavara?!
      Pupici. Happy WW! ♥

      Ștergere
  3. Aici ai etalat sursele tare de inspiratie...
    Sunt minunate toate. Am ochit si margaritarele. Imi plac tare mult parfumul lor!
    Multumesc mult, draga Carmen, pentru frumusetile colorate!
    Pupici si Happy WW! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avem lalele foarte frumoase si variate. Si înca nu au inflorit toate! Sortul "lalea papagal" înfloreste târziu, prin iunie încolo. Saptamâna trecuta a înflorit si magnolia - o frumusete! Lacramioarele abia au deschis cupele, le place umbra dar nu ploaia!
      Pupici si Happy WW, Suzana draga 😘❤️

      Ștergere
  4. Superbe flori! Abia aștept să văd ce va înflori in continuare! Cât despre vreme, acum și la noi e frig și plouă, dar sa sperăm totuși că o să vina și soarele! In tradiția populară se spune că dacă plouă în aprilie și mai vor fi recolte bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur pentru recolte, daca le merge bine... Noua însa, griul ni s-a urât! Daca ar ploua o zi doua si apoi o zi doua am avea soare, ar fi totul OK... Cum însa nu putem comanda vremea dupa dorinta, trebuie sa acceptam asa cum e! Noi toti la serviciu ne plângem ca ploua si e frig, griul ne taie din elan... un singur coleg este fericit ☺ El este de origine din Mexico, s-a stabili aici de un an si spune ca cele doua luni cu ploaie au fost cele mai frumoase luni din viata lui ☺☺☺ L-am rugat sa justifice afirmatia si a zis: "la noi nu ploua aproape deloc, fiecare casa are un rezervor enorm sapat in curte, care aduna apa de ploaie pentru ca atunci cand e seceta si nu mai au apa pe retea, folosesc din rezervor. Totul e ars de jur imprejur, temperatura aerului este de peste 40 grade, zilnic... Aici e aerul curat, proaspat, totul esteverde, acum în aprilie nu e nici frig si nici cald, perfect! Nu iti arde pielea, nu te dor ochii de la lumina puternica a soarelui, nu transpiri... Te simti curat, respiri usor... Clima perfecta!"
      Am ramas muta, pentru ca... are dreptate! Aici în Europa suntem asa de rasfatati, avem tot ce vrem si cand un pic se schimba vremea, ne suparam ☺ La vara, cand va fi foarte cald, ne vom supara pe canicula! ☺☺☺ Acum bombanim pentru ca prea ploua... Tja. ☺☺☺

      Ștergere
  5. Sunt mai mult decât ”de revistă”!
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai lăcrămioare??? Le ador, sunt florile mele de suflet şi aici încă nu am văzut! Vreau şi eu!
    Te pup, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lacramioarele abia acum incep sa infloreasca, la jumatatea lui mai vor fi mai multe... O sa iti trimit un buchetel (virtual) 🤗
      Te pup Potecuta. Happy WW 🤗

      Ștergere
  7. Beautiful flowers. Thanks for dropping by my Wordless Wednesday, too 😺

    RăspundețiȘtergere
  8. Numai poftă mi-ați făcut cu aceste imagini deosebite. Când am vrut să-mi colind parcurile de la noi, a plouat, iar acum nu prea am timp. Sper să nu ratez lalelele. 😇
    Numai bine îți doresc, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai revenit, Stef! Da, neaparat sa te plimbi in parc,lalelele sunt o splendoare acum 🤗
      Un start bun in weekend 🤗

      Ștergere
  9. Wow, ce bogăție de culori vii în grădina ta. Ai și tu lalea pestriță, ce drăgălașă este. Nu recunoasc floarea din prima, prima poză din primul colaj. Sau sunt duouă lalele, una deschisă cu petale ascuțite și una încă boboc mai în spatele ei?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt vreo 5 pestrite. 😃 Daaa, laleaua cu petale ascutite este in prim plan, in spate, lipit de ea este o alta lalea, cupa. In foto de dedesubt, se vede mai bine, din alta perspectiva🤗
      Pupici. Un start bun in weekend 🤗

      Ștergere
  10. Bine că au trecut "valurile" de frig și minunatele tale flori ți-au umplut grădina de culori ❤️ Leo le miroase ?
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere