joi, 15 iunie 2023

O mie de oglindiri - Reflexii în oglinda - S24/23

Aceste doua fotografii, pe care le-am facut în timpul vizitei la Deutsches Muzeum, în galeriile "Nave spațiale și sateliți artificiali" si... mi se par cele mai spectaculoase ☺
Rubrica preluata de la SoriN
Dacă doresti să participi la rubrica "Reflexii în oglinda" - publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (orice fel de oglinda... chiar si oglinda ochilor, oglinda apei, a cerului sau oglinda retrovizoare) si înscrie articolul aici - în tabel:

16 comentarii:

  1. Chiar sunt spectaculoase! Mai ales a doua!
    Zi frumoasă să ai! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. ❤️😘 Multumesc pentru inscriere! Abia acum am ajuns acasa, Minunate reflexiile tale.

    RăspundețiȘtergere
  3. "Spectaculoase" e într-adevăr "cuvântul ce exprimă adevărul".
    Să ai mereu parte de spectacole frumoase, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  4. Aboslut superbe! Oamenii pot crea tot felul de lucruri deosebite. Pot fi creativi... dar de cele mai multe ori aleg sa fie destrictivi (chiar si in creativitatea lor).
    Privind pozele, mi-am amintit ca am fost candva intr-ocamera a oglinzilor. Doar ca.. ma intreb cand :)))))).
    Oricum.. fantastic muzeu. Are pana si avion, si parti din nave.. O adevarata aventura.
    Pup cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. muzeul trebuie vazut, altfel nu poti sa iti imaginezi cum este in realitate. Super interesant!
      Pupici. O seara placuta Rux draga ♥

      Ștergere
  5. Chiar sunt spectaculoase. Nu îmi dau seama ce este cubul din prima imagine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cubul oferea posibilitatea vizualizarii gradului de încalzire. Era in directa conexiune cu cadranul de jos, care avea legate aparate electrocasnice si buton circular pentru reglarea temperaturii. In cub, se vedea gradulat în culori de la albastru la rosu si violet, încalzirea acelui aparat ☺
      O multime de spectacole, care mai de care mai interesante - mai ales pentru adulti! ☺

      Ștergere
  6. Wow - chiar că sunt spectaculoase imaginile 👍 mă bucur că am putut să le admir reflexiile 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow, impresionant! Cred că în realitate e şi mai puternic efectul. Mulţumim, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesante foarte. Iar culorile din acea geometrie sunt minunate.
    Ce reprezinta acea masa sectorizata?
    O zona destul de SF. Imi pot imagina restul muzeului...
    Noapte buna, draga Carmen si un final de saptamana cat mai relaxant.
    Pupici!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  9. Am acris mai sus in comentariu. Cadranul e practic o masa, pe care sint fixata butoanele de reglat temperatura pt obiectele electricasnice, care "plutesc" sub cubul acela frumos colorat.
    Te pup Suzana. O zi minunata 😘💞🤗

    RăspundețiȘtergere