joi, 6 aprilie 2023

Luna plina, în oglinda - Reflexii în oglinda S14/23

05.04.2023
Cu ani în urma, pe vremea când blogosfera era o retea sociala puternica si bloggerii erau activi, SoriN a lansat o rubrica simpatica intitulata "Reflexii în oglinda", pe care m-am hotarât sa o redeschid. Ultima rubrica gazduita de el a fost pe data de 19 mai 2017. Recomandarea suna asa: Dacă doresti să participi, publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (poate fi si cea retrovizoare) si înscrie articolul aici - în tabel:

22 de comentarii:

  1. Imi place cel mai mult imaginea cu lampa....dar si cele cu luna sunt faine! Deși îmi place foarte mult să privesc cerul noaptea cand e senin sau cand e lună plina , niciodată nu-mi ies pozele. Cred ca imi trebuie un telefon mai performant.😃
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici telefonul meu nu are din cele mai bune camere, însa are o functiune pentru "noapte" si daca ai stativ, ies fotografiile foarte bine. Trebuie stativ sau o mana foarte sigura, pentru ca expunerea este mai lunga, nu dureaza doar un click ☺
      Am avut noroc de 3 zile cu cer senin (dar foarte racoroase, cu temperaturi in jur de zero grade) însa meteorologii spun ca de maine incep iar ploile, deci sarbatorile vor fi gri :-( Dar... nu conteaza asa mult, important ca o sa vina fetele la masa si apoi, ma voi relaxa la citit ♥ Ieri am terminat "Ochi întunecati" azi vreau sa vopsesc oua, sa fac blatul pentru doua prajituri, dar cand voi avea timp, voi citi "Sora cea rea" Multumesc muuuult ♥ Pupici

      Ștergere
    2. Nu am stativ, nici mână sigură :))) dar nu mă las, sunt perseverentă.
      Abia aștept părerea ta despre ele. Lectură plăcută! pupici

      Ștergere
    3. I have an email? 🤗😍🌹 Dankeschön 😘
      Perseverenta si exercitiul repetat au facut Maestii! 🥰
      Pupici 😘🐣

      Ștergere
  2. Luna ca luna, dar lampa îmi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lampa are senzor si când se intuneca, se aprinde singura si ramane aprinsa pâna când se lumineaza incet de ziua. Apoi taria luminii scade si lampa se stinge pana când se lasa din nou seara.

      Ștergere
  3. Sunt minunate toate fotografiile. Prima care surprinde pomisorul decorat natural si „manual” (hihi) in ton cu Sarbatoarea si luna reflectand luminos in intunericul noptii. a doua cu imaginea in oglinda, in care pe langa luna se vede si pomisorul. A treia cu luna care spui ca e un avion.. haha si ultima cu lampa reflectata in apa --- parca este o micuta gradina asiatica, japoneza. Ce colt minunat!!! :*
    Imbratisari cu mult drag !!!💟

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ai sti ce dor mi-a fost de gradina japoneza zilele trecute! apropo de ce zici tu... si am reusiiiiit! Joi, am plecat mai repede de la serviciu- ca vineri a fost sarbatoare si luni este a doua zi de Paste, deci avem un mini-concediu. Si mi-am luat baietii si direct in gradina botanica ne-am oprit! Meteorologii ziceau ca joi va fi ultima zi cu soare asa ca am profitat pe deplin! Si meteorologii au avut dreptate... cerul este de eri, gri si ploua din cand in când. Macar mi-am facut plaerea ♥♥♥ am facut o multime de fotografii ♥ Superba dupa-amiaza am avut!
      Pupici si ganduri bune ♥

      Ștergere
  4. Fiecare imagine are ceva aparte, asa ca imi plac toate. Mai interesante insa mi se par imaginile cu oglinzile!
    Seara buna, draga Carmen! Spor la pregatiri! Pupici! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Suzana, m-am tot gandit cum sa pun luna plina la rubrica reflexii ☺☺☺ in iazul nostru luna inca nu se oglindea, iar cand ar fi ajuns perpendicular pe oglinda apei, luna ar fi fost ata de mica incat nu ar mai fi avut un efect wow ☺ asa ca... mi-a venit ieea cu oglinda,
      Pupici si ganduri bune ♥

      Ștergere
  5. Frumoase tare reflexiile tale, Carmen! Îmi place în mod deosebit cea cu lampa.
    Zi frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. multumesc muuult! dar... cine esti? Blogspotul nu te-a recunoscut, din pacate nu am niciun nume...

      Ștergere
  7. I love your ethereal moon reflections.

    Happy Easter, Carmen

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe imaginile și reflexiile.
    Lampa e foarte interesanta, îmi mult sistemul ei de funcționare. Oare s-ar găsi și în România ceva de acest fel? Dacă ar avea și panou solar ar fi ideală!
    Happy Easter!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exista cu siguranta si in Ro si chiar cu panou solar. La noi iazul e umbrit de alun, ca altfel se fierb pestii aurii, vara. De aceea, am avut nevoie d curent electric pentru lampa. Dar s a potrivit, pentru ca si pompa pt tasnitoare si filtrul de apa au nevoie de curent, asa ca am tras cablu superficial ingropat pe marginea gazonului😂 Helmut l a taiat de cateva ori, cand tundea gazonul 😂😂
      La Bauhaus se gaseste lampa cu siguranta. Sper sa aveti asa o filiala in oras.
      Pupici. O Duminica Floriilor binecuvantata cu bucurii 🌷🍀 Frohe Ostern 🐣🐇

      Ștergere