joi, 7 septembrie 2023

Oglindiri - Reflexii în oglinda S36/23

Astazi la cofetaria firmei, am descoperit câteva oglindiri simpatice :-) 
Va doresc o zi de joi minunata si va invit sa participati la "Reflexii în oglinda" - o rubrica initiata de SoriN si preluata aici, de mine. Publică într-un articol pe blogul tău, o fotografie cu reflexii, o imagine sau un clip pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (orice fel de oglinda... chiar si oglinda ochilor, oglinda apei, a cerului sau oglinda retrovizoare) si înscrie articolul aici - în tabel:

23 de comentarii:

  1. Cofetăria firmei, wow ce bine sună! Pentru mine pare SF ce condiții aveți voi la firmă, citind la tine realizez ce departe suntem de respect și civilizație.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. campusul firmei are un restaurant, doua cofetarii si peste 10 terase de vara. Avem si peste 20 sali pentru pauza (cu automate de dulciuri si bauturi racoritoare) amenajate cu fotolii, coltare, separeuri cu umbrelute (design), lampi si alte accesorii care creaza ambient relaxant. Avem studiouri de fitness, cu antrenamente supravegheate de antrenori, între orele 10 si 18. Exista si cateva sali pentru reculegere (poti sa tragi un pui de somn, este pat si paturica) sau fotolii stressless - cu masaj. Totul este posibil - timpul pe care-l petreci in afara biroului trebuie adunat la categoria "pauza" si separat de "timp de lucru" Suntem flexibili, dar trebuie sa lucram 40 ore pe saptamana. Cum vrem ☺ Mai sunt cateva reguli - dupa 6 ore de lucru esti obligat sa iei o pauza de 30 minute, iar dupa inca 3 ore (deci in total 9 ore de lucru) trebuie sa mai faci o pauza de 15 minute. Mai mult de 10 ore nu ai voie sa lucrezi si intre doua zile de serviciu trebuie sa ai o pauza de 11 ore. Avem dreptul la 30 de zile de concediu pe an si trebuie sa tinem cont de zilele in care firma se inchide (pentru eficienta de energie), cele cateva zile-pod , intre o sarbatoare si weekend sau spre exeplu anul acesta, între Craciu si Anul Nou se inchide firma. Aceste zile esti obligat sa le salvezi si restul poti sa-l planifici ca si concediu privat. Eu cu toate ca am fost anul acesta practic de 3 ori in vacanta, mai am inca 15 zile de concediu neluate! Daca esti "vulpita" poti sa vezi in ce perioada sunt sarbatori legale si alaturi de cateva zile din concediul tau, reusesti sa faci un "bloc" pentru vacanta!
      Putine firme au program flexibil de lucru, fara "sâmbure" - asa cum este firma la care lucrez eu. Multe firme zic ca angajatii au program flexibil însa "sâmburele" este intre 9 si 15 Adica intre 9 si 15 trebuie sa fie toata lumea la birou. Noi nu... putem sa incepem serviciul la ora 6 dimineata si pâna cel târziu la ora 20. Eu personal sunt foarte multumita de conditiile pe care ni le ofera firma.

      Ștergere
    2. Cred și eu că ești mulțumită, eu lucrez la stat și condițiile sunt foarte proaste, nu vreau sa detaliez aici că nu se știe cine citește. Nu ai voie nici să discuți despre asta nici să te plângi, este un regim cam represiv. Și este una din sursele oboselii mele de durată.

      Ștergere
    3. Of of... imi pare tare rau 🤗 poate ca vei reusi o schimbare, ma gandesc ca nu in toate institutiile de stat este aceeasi atmosfera de lucru.
      Daca cel din fruntea institutiei este deschis, atunci toti angajatii se vor deschide. La noi in firma este asa! Politica impusa de sus este ca orice angajat sa fie respectat, sa se simta bine, sa vina cu placere la serviciu. In fond din 24 ore cat are o zi, 7 ore dormim, 2-3 suntem preocupati de si cu noi insine, 9 ore suntem la serviciu, mai raman doar 5-6 ore pentru familie... Foarte putin!

      Numai bine iti doresc 😘🤗

      Ștergere
  2. Simpatice oglindirile, dar simpatica si cofetaria! Nu stiu altii, dar eu acolo mi-as petrece toate pauzele. 😊
    Am citit si ce ai scris mai sus, in comentariu... Zice bine @fiordaliso: SF. 😊
    Seara minunata iti doresc, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici cu drag de la quattro pentru trio! 💞 💖 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma duc cu placere la serviciu, zau, cu tot stressul,.. Merg si la sport si la dans, mai facem excursii impreuna cu biroul sau intregul compartiment, mai iesim la restaurant cu colegii, ne vizitam si privat, ne cunoastem cu familiile si chiar animalutele de companie... Este o atmosfera de lucru prieteneasca.

      Pupici si ganduri bune, Diana draga, 🤗😘 cu drag pentru Quattro de la Trio 🐾😘🤗💞

      Ștergere
    2. E foarte fain sa se intample astfel, la munca (si nu numai). ❤
      Cu o singura exceptie, in toate colectivele in care am lucrat atmosfera a fost una prieteneasca; sigur, nu aveam toate minunile de la voi, dar si cat aveam era fain.

      Am ajuns si eu, c-o alta strada dupa mine. 😊
      Weekend minunat iti doresc, Carmen draga! Imbratisari si pupici cu drag! 🤗 💞 💖 🐾

      Ștergere
    3. Atmosfera de lucru este 50% importanta, poate un pic mai mult decat salariul! Ideal este cand amandoua fac placere 😃 Daca si distanta sau drumul pana la serviciu este comod, atunci... e perfect! Eu nu pot sa merg cu bicicleta la serviciu si nici cu un mijloc de transport in comun, dar cu masina mea fac 20 minute, din parcare pana in parcare. E mai mult d cat bine! Fac 27 km dar fara semafoare, biciclisti sau pietoni. Eu sunt multumita.
      Mai am 7 ani pana la pensie (septembrie 2030) sper sa fie cel putin asa, daca nu mai bine 😜 Pupici

      Da, strada cu care ai venit este foarte interesanta! Multumim pentru informatii si poze 😍🤗
      Pupici. O zi minunata! 😘💞

      Ștergere
  3. Da, simpatice oglindirile din cofetarie.Si e bine ca lucrezi intr-un loc unde oamenii
    se simt respectati. Ideea este ca atunci cand ai conditii bune de lucru si eficienta
    muncii este pe masura. Pana la urma este foarte logic sa fie asa. Pe aici nu este prea bagata in seama aceasta logica.
    Inca nu m-am hotarat asupra postarii.
    Un final de saptamana pe placul tau, draga Carmen! Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact acesta este principiul pe care se bazeaza politica firmei la care lucrez.
      Te asteptam cu drag, Suzana draga, saptamana aceasta pana mierciri seara tabelul va ramane deschis 🤗
      Un start bun in weekend 😘🤗

      Ștergere
  4. Cred că e o adevărată plăcere să savurezi o prăjitură într-o astfel de cofetărie şi să lucrezi într-o asemenea firmă! 🙂

    Să-ţi fie weekendul pe plac, dragă Carmen! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa, si mai ales ca prajiturile sunt facute in restaurantul firmei. Sunt mai ales tarte cu fructe de sezon sau brioche cu marmelada.
      Un start bun in weekend, draga Vero! 😘🤗

      Ștergere
    2. bineîntels ca am vrut sa zic - un start bun in noua saptamâna ☺☺☺
      Sunt cu capul în weekend ☺☺☺

      Ștergere
  5. Carmen, am mai trecut sa spun La Multi Ani pentru fata ta. Am citit la Niko...
    Sa fiti cu totii sanatosi si cu sufletul bucuros! Petrecere frumoasa si un weekend
    excelent! Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti multumesc muuuult ♥ Suzana draga 😘🤗 Am petrecut vineri, a fost foarte frumos! Multumim ☺
      Un satrt bun in noua saptamâna ❤️😘

      Ștergere
  6. Deci, tu nu lucrezi la o firmă, ci într-un oras în toată regula. Câte facilități aveți datorită acestei firme! Ce frumos ar fi dacă peste tot s-ar putea respecta un program ca la voi și dacă s-ar găsi astfel de facilități!
    Superbe reflexii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, in campus lucreaza peste 2000 de angajati! Suntem organizati ca un mic oras ☺ Avem chiar doua cofetarii, cea mai departe, nu o frecventez :-)
      Da, aceste regulamente sunt aplicate cu sfintenie la noi in firma. Poate ca nu peste tot, dar la noi este exemplar
      Un start bun in noua saptamâna, Niko draga ❤️😘

      Ștergere
  7. Cofetăria firmei? Wow...ce bine ar fi să aibă si firmele din România cofetării! La noi se uită să muncești cât mai mult, pe bani puțini.
    Superbe fotografiile!
    La mulți ani fiicei tale (cu întărziere)! Pupici. Duminică frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, firma mea este una care se respecta, cum am mai scris, din cea mai inalta pozitie ierarhica.
      Multumesc pentru urari, draga mea ♥
      Un start bun in noua saptamâna, Mihaela draga ❤️😘

      Ștergere
  8. Carmeeeen! Unde esti?! 😊
    Am trecut pe aici, am batut la usa, si pentru ca nu esti pe aici, las un mesaj:
    Seara frumoasa iti doresc! Si start bun in noua saptamana! 💕
    Imbratisari, pupici si ganduri bune de la quattro pentru trio! ❤ 💖 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana draga mea, multumesc pentru intrebare... Nu se intâmpla des, însa weekendul acesta am avut nevoie de o pauza de blog ☺ Pur si simplu mi-a fost greu sa intru... Eu care scriu cu multa placere, de data asta am simtit ca vreau distanta! Fara motiv, mentionez clar si raspicat. Doar asa, s savurez Vara din Septembrie ☺☺☺
      Un start bun in noua saptamâna, Diana draga ❤️😘
      Pupici si îmbratisari, de la trio pentru quattro ❤️😘💖 🐾 🤗

      Ștergere
    2. Sunt de inteles astfel de momente. Lipsa ta, insa... Deh. 😊
      Deci, erai ocupata cu Vara din Septembrie! ☕ Ce fain suna!
      Multumesc, Carmen draga! 💕 Buna sa fie si saptamana ta! Si totul sa ramana bun, sa fie bine si pana la pensie si mult, mult, mult dupa! ❤ (am citit si mesajul tau de mai sus)
      Imbratisari si pupici si de la quattro pentru trio! ❤ 😘 💐 💖 🐾 🤗

      Ștergere
  9. Ce faina cofertarie aveti - e ca un mic orasel la voi :).
    Pupici

    RăspundețiȘtergere