joi, 2 martie 2023

Reflexii în oglinda S9/23

Plimbare pe malul râului Lech - 28.02.2023 / Kaufering Cu ani în urma, pe vremea când blogosfera era o retea sociala puternica si bloggerii erau activi, SoriN a lansat o rubrica simpatica intitulata "Reflexii în oglinda", pe care m-am hotarât sa o redeschid. Ultima rubrica gazduita de el a fost pe data de 19 mai 2017. Recomandarea suna asa: "Dacă doresti să participi, publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (poate fi si cea retrovizoare) si înscrie articolul aici" - în tabel:

28 de comentarii:

  1. Ce interesant! Va trebui sa caut o oglinda :). Am o intrebare - cat timp dureaza un tabel? Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tabelle poate fi inchis cand doreste administratorul. Doua Tabelle Nu pot functionat parallel. Deci, Ma gandesc ca acest tabel sa ramanea deschis pana marti (ca miercuri e MFC)si joi deschid urmatorul tabel pt. Reflexion.
      Oglindiri in apa , in gheata sau in suparate lucioase, in vintrine, in furnirul mobilei, in geamuri... Exista atatea oglindiri! Tin Monte, acum 5 ani aveam ochiul Format, descopeream peste tot oglindiri 😀🪞pupici

      Ștergere
    2. Minunat! de joi - pana marti! Am sa ii comunic lui Rukkusu noua noastra tema :D. Multumesc pentru lamuriri :*
      Apropo de imaginea pe care ne-ai prezentat-o, este absolut superba. Si noua ne placea sa facem astfel de fotografii - parintii inca mai fac, eu probabil cand voi reincepe sa ies, pana atunci... trebuie sa ma descurc cu ce am :)))).
      pupici cu drag!! 💗

      Ștergere
    3. draga Rux, te /va asteptam cu drag ♥ Tu esti foarte inventiva si creativa, sunt sigura ca vei avea mereu fotografii frumoase ♥ Te pup. O zi buna!

      Ștergere
    4. Nu am vrut sa lipsesc de la aceasta prima intalnire, asa ca am inserat cel putin o reflexie azi. :*

      Ștergere
  2. Ma intrebam daca mai stii ceva de Sorin. A fost o rubrica frumoasa, e bine ca ai redeschis-o! Iar imaginea este superba!
    Pupici si seara buna, draga Carmen! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, din pacate nu stiu nimic nici de Sorin, nici de Iulisa.
      O seara Buna, Suzana draga. Te pup 😘♥️

      Ștergere
  3. Frumos peisajul! 💖 Imi place si ca e cu mult albastru dar si ideea de a locui "pe mal de rau" - desiiiiii, la cat de des sunt indundatii (in ultimul timp) cam peste tot, am oarecare vibratii mai putin pozitive care-mi tulbura placerea. 😊

    Zile senine iti doresc, Carmen draga! ❤ Imbratisari si pupici de la trio pentru trio! 😊 ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, Doamne fereste de inundatii! Este într-adevar foarte fain sa locuiesti intr-un parc pe mal de râu. Vezi si din poza, ce vile sunt ridicate ;-)
      Inainte sa intram la "La Kossa" am facut o mica plimbare pe malul râului si m-a impresionat mult uglindirea ☺☺☺ era mai frumoasa decat originalul ☺☺☺ albastrul acela puternic ♥
      Te pup Diana draga. Imbratisari si gânduri bune de la trio pentru trio ♥♥♥

      Ștergere
    2. Sper sa reusesc si eu sa particip chiar de la primul "episod" din S9. De vineri si pana azi, inclusiv, am avut musafiri, am fost musafir, am stat mai multe pe afara si nu am gasit (inca) o poza potrivita... Mai am o zi, pentru inscriere. 😊
      Pupici cu drag! 💕

      Ștergere
    3. draga mea, nu e nicio graba! Important este sa ne reactivam privirea ☺☺☺ sa recunoastem "reflexiile" din cotidian si sa le imortalizam pentru zilele de joi - ca nu au intrat in sac!
      Musafiri? ce fain! mie imi plac musafirii! ☺ Te pup. Noapte buna ♥

      Ștergere
    4. Stiu ca nu e graba, dar voiam sa particip la primul episod din noua serie. 😊 Am reusit! Am avut nevoie de 3 sferturi de ora sa incarc o poza! 😄 Blogger e cronofag, nu gluma, din cand in cand!
      Si mie imi place sa am musafiri. 😊
      Noapte buna! ❤ Pupici!

      Ștergere
    5. of, of! nu stiu de ce ai asemenea probleme! internetul este lenes tare-tare!
      Pupici si imbratisari, de 8 MARTIE ♥♥♥

      Ștergere
  4. O rubrică frumoasă și interesantă. Deci se dechide joia. Voi încerca să particip. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niko draga, tabelul il deschid joia, dar va ramane deschis pâna saptamâna viitoare marti ♥ Tare m-as bucura sa participi.
      O zi minunata sa ai!

      Ștergere
    2. O să încerc să-l pun mereu joia, ca un fel de rubrică permanentă, chiar daca am inceput vinerea. Sper că e ce trebuie.
      Mutumesc pentru joc.

      Ștergere
    3. draga mea Niko, ma bucur enorm ca ai reusit sa participi aici si ca rubrica te atrage. Asa cum am scris in raspunsuri, mai sus, tabelul ramane deschis de joi pâna marti. Deci faptul ca te-ai inscris astazi este foarte foarte frumos!
      Multumesc pentru participare. Te pup si iti doresc un start bun in weekned ♥

      Ștergere
  5. Ce joc interesant! Trebuie să caut o poză în oglindă! hihi.
    Poza ta e minunata!
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, era cândva...
    Frumos decor pe malul lacului ❤️
    Mult succes 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
  7. Reluarea jocului este un eveniment important pentru blogosfera românească. Și nu numai românească.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce dragut esti tu, Aurel 🤗 Ma bucur ca vezi totul cu ochi asa buni! Multumim 🤗

      Ștergere
  8. E un eveniment în blogosfera românească. Și dincolo de Ro.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere