joi, 31 august 2023

Paradisul dulce - Reflexii în oglinda S35/2023

Daca tot v-am sedus ieri cu imagini dulci din "Tara ciocolatei" (Franta), m-am gândit sa postez si astazi câteva imagini ispititoare, de data aceasta din Strasbourg, nu din Colmar sau Gubwiller ♥ Promit ca nu voi mai deschide aceasta tema pâna în perioada de Advent ☺
Va invit sa participati la "Reflexii în oglinda" - o rubrica initiata de SoriN si preluata aici, de mine. Publică într-un articol pe blogul tău, o fotografie cu reflexii, o imagine sau un clip pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (orice fel de oglinda... chiar si oglinda ochilor, oglinda apei, a cerului sau oglinda retrovizoare) si înscrie articolul aici - în tabel:
PS: bonus - "Blue Moon" vazuta de la mine din curte, azi noapte pe la ora 2 (fotografii facute cu telefonul mobil si cu ochii încetosati de somn ☺)
 

16 comentarii:

  1. Vitrina cu ciocolata e preferata mea!
    Iar luna e atat de frumoasa! La noi nu a fost vizibila, au venit furtunile, ploaia, gheata si frigul. A scazut temperatura cu 15 grade in 2 zile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh jeee! A venit frigul la voi?! Noi am dat marti seara drumul la caldura, dar astazi am inchis o iar. Nu mai ploua si cica sambata vor fi 28°c.. ceea ce nu pot sa cred! Acum sunt 16 grade. Sambata, inainte de furtuna au fost 36 grade...
      Te pup. Un start bun in weekend 😘🤗

      Ștergere
  2. Ce reflexie frumoasa ai in vitrina. Numai dulciuri! Mi-ai facut pofta! Azi nu am mancat nimic dulce!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pupici! Si multumesc pentru link, sper sa revin si eu curand!

      Ștergere
    2. haha, rochita mea albastra straluceste acolo printre prajituri ☺☺☺ Si în una din fotografii ( a V-a) mai exista o trecatoare, parca am fi îmbracate cu aceeasi rochie ☺☺☺ abia acum am observat ☺
      Te pup. Numai bine ♥

      Ștergere
    3. unde esti? ce preocupari ai, ca atât de rar intri pe blog in ulrima vreme?... Imi lipsesti ♥

      Ștergere
  3. Noroc că am scăpat de pofta de dulce, altfel mă topeam aici pe tastatură salivand la minunățiile astea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mananc dulciuri decat foarte rar, dar în vacanta... nu tin cont de nicio dieta, nu numar caloriile si imi satisfac poftele spontan! ☺☺☺

      Ștergere
  4. Ce minuni dulci! Eu am ochit vitrina cu bomboane de ciocolata!
    Luna se vede destul de bine si e inconjurata de o atmosfera albastra minunata!
    Un start bun in septembrie, draga Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oooh daa, ce praline facute manual aveau spre vânzare... Nuuu, nu as putea locui în Franta sau in Italia, cred ca as deveni supraponderala! Eu nu ma pot abtine dec^ta foarte greu si pe perioada scurta de la mâncaruri delicioase sau dulciuri speciale ☺☺☺
      Cu luna am avut noroc, ca a fost foarte nínourat când a rasarit... nu am crezut ca o voi mai vedea ☺ dar m-am trezit scurt pentru toaleta si in baie nu am avut nevoie de lumina, era ca ziua ☺☺☺ Asa ca am iesit in curte, cu ochii împaienjeniti de somn si am facut repede cele cateva fotografii ☺☺☺
      Un start bun în septembrie si tie, Suzana draga!

      Ștergere
  5. Eeeee! 😃 De data aceasta sunt pregatita sufleteste! Sigur, o bomboana cu umplutura de cacao mai intra. 😊 Delicios! Tot ce-i cu ciocoata e facut in ciuda papilelor gustative, in ceea ce ma priveste, dar dragele de ele poftesc si la creme, la bezele... Si-mi place sa le fac toate poftele - cand e posibil. 😊
    Multumesc pentru tratatie, Carmen draga! ❤ Te-am vazuuuut! 😊 cand faceai pozele prin vitrina - esti cu alb si albastru (mai e cineva pe acolo).

    Iar ai prins Luna fain in poza! Cred ca te atentioneaza ca-i pe acolo - ii place sa fie fotografiata. 😊
    Am vazut-o si eu! Era maaaare, rotunda si.... aproape portocalie. Dupa un minut, un norisor a trecut prin dreptul ei - a fost superb! Foto nu am. :-( Eram cu Miki, catelusa, pe afara, si nu sta locului o clipa micuta asta (doar sa blochez lesa si sa mi-o leg de picior daca vreau sa fac poze) 😃
    Imi place tare mult atmosfera din curtea voastra! Are o aura de mister - lanterna de gradina mai mult mareste misterul, dar concurenta Lunii nu-i poate face. 😊
    Weekend frumos in continuare! ❤ Imbratisari si pupici cu drag de la quattro pentru trio! 💕 💖 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atâtea tentatii dulci in concediul din Franta... abia am facut fata! Dar m-am îngrasat doua kilograme, pe care acum, cu mult efort va trebui s le lepad! ca dupa Craciun iar voi pune doua! Tja... la mine asa se manifesta, ii invidiez pe cei care pot manca ce vor si ramân suplii!
      Luna, am nimerit-o asa, din intamplare. Pentru ca la noi a plouat din 26 pâna pe 2 septembrie, cu mici pauze. Luna a fost vizibila de la mine din cartier abia noaptea târziu, atunci s-a u risipit putin norii. Fotogafiile nu reusesc niciodata sa redea farmecul acela aparte al noptilor cu luna plina... Dar portocalie, la noi nu prea e luna. Este chestie de curatenie atmosferica - daca aerul e incarcat cu praf, atunci lumina lunii pare portocalie. La noi a fost asa doar cand a batut curentul acela cu nisip din Sahara.
      Pupici si imbratisari de la trio pentru quattro ♥ Leo trimite special pupici pentru Miki ♥ 💕 💖 🐾 🤗

      Ștergere
  6. Ooo, din nou dulciuri! Îmi lasă gura apă! 😄
    Să ai o duminică dulce, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gata, promit sa nu mai public fotografii cu dulciuri savuroase, pâna in Advent! ☺
      Pupici Vero draga ❤️😘

      Ștergere
  7. Luna albastra se vede atat de frumos! Am vrut sa fotografiez si eu luna saptamana trecuta.. nu de alta dar nu am dormit.
    Prajiturile arata delicios... chiar ma uitasem cu Buni la ele... sau cu Mami.. nici nu mai stiu.Nu am mai apuca se pare sa scriu un gand - sau sa dau send. Iar nu mai stiu... Oricum, m-am bucurat sa le revad - a fsot ca o calatorie intr-un timp in care totul era bine cu noi.
    Pupici si multumesc mult pentru intrarea in tabel :)

    RăspundețiȘtergere