sâmbătă, 13 decembrie 2014

Mozaicul celei de a doua saptamâni de Advent

Am mai încheiat o saptamâna frumoasa, plina si vesela. Foarte pe scurt:
- am încheiat decorarea casei pentru sezonul sarbatorilor si am avut copiii la masa;
- am avut parte de surprize placute - un cadou special de la matusa mea din Ulm, o cutie cu carti simpatice "Norocul vine rareori de la sine" , o lumânare cu aroma de Craciun, o punga cu ceai "Tabara de tineret - pentru adulti" si o ceasca fermecata "pe care daca vrei sa o umpli, trebuie doar sa-ti schimbi atitudinea" ☺
- am aromat serile cu mere coapte în sos de portocale si stafide, turta dulce si vin fiert.




Va doresc un sfârsit de saptamâna cât mai placut!

30 de comentarii:

  1. Mă bucur pentru tine și familia ta! Sărbători fericite îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc la fel! sanatate si sarbatori fericite tie si familiei tale! :)

      Ștergere
  2. E frumos la tine,multa bucurie si veselie in familie.Cand vad ca ficamea vrea multe ornamente,brazi si decoruri pentru Craciun,imi amintesc de tine si nu mai comentez.Ai vazut ce am prezis :vin cat de curand copii.O familie fericita.Iti doresc ca si zilele urmatoare sa-ti aduca multe bucurii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu decorez casa pentru fiecare anotimp, este deja o obisnuinta. Am în pivnita cutii mari din plastic transparent încarcate cu aceste obiecte vesele. Presupune munca multa sa scoti, sa aranjezi, sa schimbi, dar atmosfera este atât de placuta, încat efortul merita.
      Familiile care nu se reunesc, nu sunt familii fericite.
      Multumesc draga mea. o luna decembrie plina de bucurii îti doresc, alaturi de fetele tale!

      Ștergere
  3. o famile frumoasa, zambete, sarbatoare si turta dulce! ce poate fi mai frumos!:)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) dupa cum scrie in cartea aici pomenita "norocul vine rareori de la sine!"
      pup draga mea. O duminica minunata sa ai!

      Ștergere
  4. As zice: ce atmosfera de sarbatoare cu aceasta ocazie! Dar nu zic! La voi e mereu atmosfera de sarbatoare! Privesc cu mare drag fotografiile pe care le postezi (mai ales pe cele care ilustreaza armonia) :) Va dorim sa fiti asa si peste... 100 de ani! Sa fiti in armonie si sa fiti sanatosi!

    N-am decorat deloc... Inca... :)

    Tabara de tineret - pentru adulti! :)) Eu am primit o ciocolata "Ai doar 20 de ani. Plus ceva experienta"! M-a amuzat teribil!

    Ganduri de bine catre voi! Sanatate si armonie!
    Imbratisari cu drag de la trio! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim mult Diana draga! va dorim deasemenea bucurii si o viata armonioasa în familie! Va îmbratisam cu drag si transmitem numai gânduri bune! ♥

      cât despre decoratiuni... nu sunt de acord cu familiile care împodobesc bradul la începutul lui decembrie... Decoratiunile acestea din-nainte de Ajunul Craciunului introdoc bucuria sarbatorii Nasterii Domnului. Instalatiile luminoase le montam de ocbicei la începutul lui decembrie si le demontam dupa Boboteaza. Coronitele parfumeaza decent casa cu aroma de brad înca din prima zi de decembrie si in seara de Ajun le punem în semineu, focul este superb - si asta în timp ce împodobim bradul :)) Numai asa consider ca sarbatorile de iarna au farmec!

      Pupici de la duo pentru trio :-* :-* :-*

      Ștergere
  5. un mozaic vesel, colorat si gustos si parfumat :)
    la turta dulce si vin fiert ma inscriu si eu! :)))
    pup draga mea draga, armonie sa-ti fie si urmatoarea saptamana! :*
    noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) va asteptam cu drag! Vinul fiert este tipic lunii decembrie .
      o duminica minunata draga mea draga! ♥

      Ștergere
  6. La tine e totul vesel și colorat, dar sunt sigura ca nu de la sine se asta, Tu ești cea care face sa fie asa. Pai asa să-ți fie și de aici înainte, zic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de decoratiuni ma ocup eu, dar intalnirile vesele le organizez impreuna cu sotul meu ;)) restul vine de la sine.
      Ieri am facut fursecuri împreuna cu fiica mea, apoi am stat toti 4 pâna dupa miezul noptii la povesti, copiii au înnoptat aici. A fost tare placut, aproape la fel ca atunci când fetele mele erau micute :)... Ai sa vezi si tu, Ina draga, ce repede trece timpul si puii îsi iau zborul din cuib! Te pup

      Ștergere
    2. Nici nu am văzut ultima frază, să știi!!!! ☺

      Ștergere
  7. N-am mai avut timp sa intru sa las comentarii, vad ca e o atmosfera tare frumoasa la voi.Bravo asa trebuie intr-o familie unita. Imi e dor si mie de o astfel de familie.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, decembrie este o luna foarte încarcata - fiecare avem , multe de rezolvat si pregatit.
      Sunt sigura ca si în casa ta este atmosfera placuta. Sarbatori fericite îti doresc!

      Ștergere
  8. Ce frumos ai decorat si ce bine este cand ai casa plina ! :)
    Mi-ai facut pofta de un vin fiert !
    Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oricât de bogate sunt, sarbatori petrecute de unii singuri nu aduc bucurie. Cel mai frumos este când casa e plina! pup draga mea ♥

      Ștergere
  9. Cred ca am vazut si ciocolataaa!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumos e la voi, se simte atmosfera de sarbatoare. Eu sunt la capitolul despachetat cutii, dar trebuie sa termin saptamana asta intrucat vineri soseste mama :)). Pupici Carmen si o duminica cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. luna decembrie la noi este o sarbatoare continua :) Chiar si când muncim, o facem cu multa veselie :)) Saptamânile din-naintea Craciunului sunt speciale si frumusetea lor culmineaza cu Ajunul de Craciun când împodobim bradul.
      Spor la aranjat prin casa... te-as fi ajutat cu multa placere daca am fi locuit mai aproape una de alta. Vacanta frumoasa alaturi de mamica ta! pupici :-*

      Ștergere
  11. Bună CARMEN!
    Fotografii frumoase așa cum ne-ai obișnuit și o familie superbă!
    Sărbătorile deja a început la tine draga mea,să aveși liniște,fericite,bucurie și multă iubire!
    Duminică cât mai frumoasă vă doresc!
    Vă îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Elena draga! asa este, la noi luna decembrie este prilej de bucurie si veselie. Fiecare duminica este serbata special.
      Te pup draga mea. O seara cât mai placuta si un strat bun în noua saptamâna! pup :-*

      Ștergere
  12. O atmosferă minunată! Simt de aici aromele de mere coapte, turtă dulce și vin fiert! Asta e tortură! ☺ Pe lângă tentațiile vizuale, mai trebuie să le suport și pe acelea olfactive!
    O sărbătoare perpetuă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) cred ca nu exista om în Europa care sa nu iubeasca aceste arome - sunt mirosuri specifice lunii decembrie si le asociem cu "luna cadourilor" si cu zapada... Anul acesta însa, se pare ca iarna s-a ratacit în drum spre noi...
      O duminica minunata sa aveti! :)

      Ștergere
  13. Imi place ca Mosul a venit deja la tine! :)
    Casa este invaluita in atmosfera de sarbatoare, iar florile sunt chiar superbe! Iti transmit imbratisari cu drag si iti doresc o saptamana doar cu bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mos Nicolae a venit deja la mine. Pe Mos Craciun îl asteptam în seara de Ajun, când vom împodobi bradul :)
      Multumesc mult, Raluca draga! Si voua, un start bun în noua saptamâna!

      Ștergere
  14. Ce frumos arata totul, dar mai ales cata dragoste emana pozele tale! Sa fii sanatoasa si bucuroasa alaturi de familia ta frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Silvia draga! trimit pupici si îmbratisari :-*

      Ștergere