luni, 23 iunie 2014

Iubesc macii

pentru rubrica "Buna dimineata Soare"

Iubesc macii pentru suavitatea și simplitatea lor, pentru modestia cu care aleg locurile în care sa apara, dar și pentru demnitatea cu care nu se lasa smulși.
Iubesc macii pentru forma florilor, pentru zveltețea tulpinițelor, pentru grația cu care se mișcă sub pala vântului.
Iubesc macii pentru petalele lor străvezii, creponate și delicate, pentru culoarea lor unică.
Iubesc macii pentru mireasma lor ușoară și proaspată, chintesenață a tuturor aromelor zilelor de vară.
Iubesc macii pentru lumina pe care o trimit pe fețele celor ce-i privesc.
Iubesc macii pentru efemeritatea lor... Iubesc macii, pur și simplu.

25 de comentarii:

  1. Iubesc fiecare postare a ta.
    Iți iubesc fiecare gand,
    fiecare imagine trăită si povestită.
    Iubesc felul in care EȘTI.
    Iubesc ceea ce invaț de la tine.
    Cu recunostință! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh! Un comentariu mai placut nici ca mi s-a scris vreodata!...
      M-ai emotionat puternic... Nima draga, iti multumesc! ♡

      Ștergere
  2. O da, si eu ii iubesc si ii admir de fiecare data. Doar ca de cele mai multe ori gasesc campuri faine de maci exact unde nu pot opri masina sa-i pozez :)).
    Pupici Carmen si o saptamana faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) asa este cu macii! :)
      O saptamana placuta si tie, Larisa draga! ☆

      Ștergere
  3. Wow, ce lenjerie frumoasa ai! Sunt frumosi macii, nu ai nevoie de motive prea multe pentru a iubi pe cineva sau un lucru, il iubesti pur si simplu.O saptamana cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am trei lenjerii de pat, imprimate cu maci :) si mie imi plac tare-tare mult! :))
      multumesc, o saptamâna minunata iti doresc, deasemenea!

      Ștergere
  4. Buna dimineata soare!
    Superb camp cu maci si pozele au iesit incantatoare!
    Te-am trecut in tabel!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna dimineata Soare!
    Deosebite imagini !
    Numai bn iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos campul cu maci, pacat ca tin atat de putin...
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca nu ploua, macii rezista muuult timp pe câmp.
      Multumesc mult! Un weekend cât mai placut iti doresc, deasemenea!

      Ștergere
  7. cu siguranta si macii te iubesc pe tine... :)
    saptamana superba sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Geanina draga! un weekend de vis si tie!

      Ștergere
  8. Adevarata oda inchinata macilor! :)
    Si mie imi plac macii... Mi-ai amintit de un moment in care eram in drum spre mare si in campurile de grau tot vedeam cate o floricica rosie... Eram mica, habar n-aveam de multe (nici azi nu am habar de prea multe :) ), si ne-a explicat tata ce-s. Apoi, la Mamaia, nu stiu de unde facuse rost, ne-a adus un fir de mac, sa-l vedem de aproape. Si azi imi amintesc mirarea mea ca avea niste "tepi" mici-mici si tulpina era atat de viguroasa desi parea atat de fragila.
    Zile fericite sa aveti!
    Imbratisari, de grup, cu drag! Pupici!
    Buna dimineata soare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumos ca nu uitam niciodata asemenea intamplari! oricat de mici suntem, pastram in suflet clipele frumoase.
      te pup si eu, transmite gandurile noastre bune, echpei brasovene ;-*

      Ștergere
  9. ce frumos ai scris draga mea draga, ce frumos ai scris :)
    macii au delicatete si rezistenta, au petalele atat fine, sunt mereu atat de vii in rosul lor incat nu pot sa ma gandesc decat ca este floarea care te caracterizeaza :)
    te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti o dulce! te pup :-*
      un weekend minunat iti doresc, draga mea draga!

      Ștergere
  10. Stiam de pasiunea ta pentru maci.Sunt flori care ne emotioneaza de la culoare ,pana la zborul petalelor in vant.Nu am intalnit pe nimeni sa nu-i placa macii.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa spun si eu, ca toata lumea place macii - nici eu nu am auzit pe cineva care sa sustina contrarul :)
      un weekend minunat iti doresc!

      Ștergere
  11. Foarte frumoase gânduri şi fotografii. Păi cum ai putea să treci pe lângă ei şi să nu-i admiri?Sunt atât de gingaşi şi din cel mai frumoş roşu din natură.
    Foarte frumoase pozele, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nimeni nu poate trece pe lânga maci fara sa-i observe, asa este, Alex draga. Ne impresioneaza aceste flori puternice si deosebit de delicate.
      Un weekend minunat iti doresc! :)

      Ștergere
  12. tare mult iubesc macii, insa sa ma exprim atât de frumos... nu, nu pot! Posezi atâta gingasie, draga Carmen! cât mi-as fi dorit sa te am prietena reala, sa fii langa mine, sa invat permanent cate ceva de la tine.
    multumesc ca existi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-ai emotionat puternic! iti multumesc mult pentru compliment, Liliana draga. Si eu invat permanent de aici din lumea blogosferei, din viata de zi cu zi, din carti si mai ales din experiente personale. Am permanent surprize, si bune si mai.. ne-bune :))
      iti multumesc mult pentru cuvintele tale calde si generoase!

      Ștergere
  13. Ce frumos!! o postare din anul in care am inceput sa citesc postarile de la "Miercurea fara cuvinte". Se pare ca mi-a scapat aceasta, dar ce bine ca mi-ai adus-o in atentie! Cum trece timpul! si ce haios, dar am si eu o fata de perna cu maci... :) :) *-* Din toate cele frumoase precum macii intr-un lan sa avem mereu in suflete! Sper sa am ocazia cat traiesc, sa vad totusi o astfel de viziune.
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere