miercuri, 3 august 2011

Miercurea fara cuvinte 31 - Vrabii



Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te!

135 de comentarii:

  1. Sunt atat de micute si delicate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori, din fericire pentru privitorii de jos, pana si zborul isi mai inchide aripile sa se-odihneasca... Sunt induiosatoare :)
    Sanatate multa, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara, Carmen. Bine te-am gasit. Ai reusit sa prinzi vrabiutele atat de aproape:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara, Carmen. Sper că eşti bine (văzusem comentariul la Teo).
    Nu ştiu cum ai reuşit să le "prinzi" pe micuţele astea, eu de câte ori încerc, nu reuşesc şi pace!

    RăspundețiȘtergere
  5. Întotdeauna mă binedispune zarva produsă de vrăbii și mă încearcă un regret că nu știu limba lor să le-nțeleg!Frumos le-ai surprins,probabil în jurul casei,în grădină!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce cuminti au stat! Ca la fotograf!

    RăspundețiȘtergere
  7. dar sunt mai multi vrabioi decit vrabiute ... Nu-i corect ...

    RăspundețiȘtergere
  8. O zi de miercuri cat mai frumoasa Carmen! Happy WW tuturor :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Tare tare dragalase. Am fotografiat si eu duminica niscaiva cuiburi de vrabii si randunele, cu puisori flamanzi si parinti pusi pe treaba. Le voi posta in curand.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. micutele galagioase...nu stiu de ce, vrabiile par mereu vesele :))
    o zi de miercuri plina de veselie iti doresc Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mici, gureşe şi călătoare fără frontiere.

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoase, dar agitate, greu de prins.
    Felicitari pentru rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  13. Uitasem ca a venit miercuri :) Dragute vrabiute..insufletesc viata de oras.

    RăspundețiȘtergere
  14. Cat de mici si fragile sunt:)Foarte frumoase imagini.O si de miercuri minunata iti doresc>:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. Vazute mai tot timpul doar galagioase si cenusii, “fade”, constat ca vrabiile sunt pasaret frumos! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  16. Aparent fragile, uite cum suporta ele si verile toride, dar si iernile geroase, si ploaia, dar si soarele puternic. Cele mai rezistente, niste supravietuitoare! Dragalase! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Chiar si banalele vrabii au frumusetea lor :) Fiecare faptura e deosebita.

    RăspundețiȘtergere
  18. I love sparrows ...We always talk to each other ..or so I think :-) Happy wednesday!! :-)

    RăspundețiȘtergere
  19. Galagioasele astea mici sunt nepereche in triluri.
    Buna dimineata cu ochi verzi de la mine.

    RăspundețiȘtergere
  20. Excelente unghiuri! Jucausele astea nu-s usor de prins:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunt tare drăgălaşe! Să poţi să le surprinzi în fotografii...chiar este o performanţă, la ce viteză au! Îmi amintesc că, acum câţiva ani, aveam la fereastră un pom mare, în care se strângeau dimineaţa, fix la ora 6, un stol uriaş de vrăbii. Făceau aşa o gălăgie...că nu mai era chip să dorm, oricât aş fi vrut! :-)
    O zi cât mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce nazdravane sunt! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. dragute si pline de viata mereu!
    Happy WW to you!

    RăspundețiȘtergere
  24. m-ai facut sa ma uit cu invidie, eu nu reusesc sa fac poze la vietati care se misca in viteza, eventual de departe si sufar ca un caine! acum ma uit cu admiratie la ce ai facut tu si-mi propun sa reusesc si eu candva performanta :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Sa aveti o zi frumoasa cu multe vrabiute!
    Salutari!

    RăspundețiȘtergere
  26. Lunapatrata,
    nu stiu de ce, dar mie vrabiile îmi inspira o oarecare mila, as vrea sa le protejez...
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Alicee,
    sunt tare simpatice :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  28. Teo,
    :) simpatica remarca ta! asa este, banalele vrabiute sunt totusi deosebite-n felul lor ;)
    Multumesc... facem deja bagajele, mai sunt 2 zile :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Foarte dragute!
    Va doresc o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  30. Tudor,
    foamea le face sa uite frica :) Mi-am împartit biscuitii cu ele si dupa o jumatate de ora, au prin asa curaj, ca au fost în stare sa "ma calce în picioare" :))

    RăspundețiȘtergere
  31. Vazusem mai demult un reportaj privind ierarhia in viata lor: unele sunt soldatei, altele colonei, unele chiar generali.

    RăspundețiȘtergere
  32. http://cella-blogoblomovian.blogspot.com/2011/08/miercurea-fara-cuvinte-19.html

    ZI FRUMOASĂ ŢIE ! :)
    VOUĂ TUTUROR

    şi mititelelor ciripitoare care ne rămîn fidele tot anul
    am văzut cum una încerca să intre în cuibul unei rîndunele unde erau doi puişori
    a ieşit o chelfăneală de tot hazul
    noi credeam că doar cucii fac încercări de preluare spaţiu locativ :)))
    tare rău mi-a părut că nu aveam la mine aparatul să filmez negocierile

    RăspundețiȘtergere
  33. Max,
    secretul este sa le dai ceva de ciugulit :)
    (nu este nimic grav, stress si oboseala - am nevoie de concediu, de aceea saptamâna viitoare voi fi în Italia, la soare, fara computer! :)
    Multumesc pentru grija Max)

    RăspundețiȘtergere
  34. Secret,
    eram pe terasa unei cofetarii. Am primit la cafea biscuiti frantuzesti, pe care i-am împartit suratelor :) Ele m-au rasplatit cu pozele! S-a meritat schimbul, nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  35. Dan,
    :)) le-am spus ca nu sunt fotograf profesionist si am nevoie de mai mult sprijin din partea lor... n-au ciripit nimic, dar au înteles, dovada fotografiile :))

    RăspundețiȘtergere
  36. Coolnewz,
    :) pai era stare confuza pentru neamul vrabiilor. Nu era sa trimita "femeile" în primele rânduri... Daca eram o terorista?! :D

    RăspundețiȘtergere
  37. Ai surprins foarte bine partea jucausa a acestor pasari

    RăspundețiȘtergere
  38. Liviu,
    multumesc mult! si tie deasemenea!

    RăspundețiȘtergere
  39. Oana Clara,
    este înduiosator cât sunt de micisi cât de organizate si devotate sunt!
    Ma bucur sa urmaresc fotoreportajul promis!

    RăspundețiȘtergere
  40. Pandhora,
    ... poate pentru ca sunt libere "ca pasarile cerului" :))
    te pup Pandhora draga, sa ai o zi buna deasemenea!

    RăspundețiȘtergere
  41. Betivul de cuvinte,
    ah, ce rasfat! esti înca în concediu?!
    sa-ti mearga bine! vacanta faina în continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Abbilbal,
    :) asa este. N-au buletin, n-au pasaport, nu le trebuie viza... Doar iarna, au nevoie de-n cuib cald.

    RăspundețiȘtergere
  43. Se pare că ne-am vorbit :)) Am fotografiat şi eu nişte vrăbiuţe, la malul mării :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  44. Zodrac,
    în timp ce mi-am servit cafeluta si înghetata - o jumatate de ora, astea mici mi-au mâncat biscuitii si mi-au pozat din ce în ce mai nonșalant :))

    RăspundețiȘtergere
  45. Fly2sky,
    si pe mine ma mira faptul ca saptamânile gonesc... Parca la începutul anului erau mai lente :))
    O zi minunata! happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  46. Dream,
    ma bucur ca am gasit aici atâtea comentarii pozitive. În general, vrabiutele nu sunt iubite, mie mi se pare nedrept.
    Sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  47. Iulisa,
    :) seamana perfect una cu alta, dar fiecare are o alta caracteristica, o alta tinuta, un alt penaj...Sunt tare simpatice!
    O zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Mirela,
    asa ma gândesc si eu, sunt micute, semete, descurcarete. De admirat!
    O zi minunata, Mirela draga! :)

    RăspundețiȘtergere
  49. Ghiocelul alb,
    Mare dreptate ai! Fiecare faptura are rolul ei în circuitul vietii...
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  50. Cumva vrăbiuţele joacă şotron? Mai că îmi vine să mă prind şi eu în joc!!!

    RăspundețiȘtergere
  51. Androxa,
    exercise makes the master :) I do the same
    Happy Wordless Wednesday! :)

    RăspundețiȘtergere
  52. Cu blândete,
    oooo!... ochii verzi - niciodata sa nu-i crezi!
    [si eu am ochi albastri-verzui ;)]

    RăspundețiȘtergere
  53. Vrabiute si vrabioi! Ce macho arata ei :))) Gata oricand sa atace orice firimitura! Foarte simpatici! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  54. OFZ,
    :) protagonisti sunt aia mici, cu cas la cioc :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  55. Scaietina,
    am avut noroc ;)
    Sa ai o zi minunata! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  56. Alexandru,
    si eu am la geamul dormitorului, un cires înalt, cu corola mare... stiu despre ce vorbesti! :))
    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  57. Cristi,
    au ochisori ca de margele, si privesc atât de timid. Sunt tare dragalase.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  58. Fly,
    o zi de miercuri linistita îti doresc si eu.
    Amintirile anului trecut ne vor urmari mereu...
    Voi aprinde si eu o lumânare pentru Traian.

    RăspundețiȘtergere
  59. Anca,
    vrabiutele sunt curajoase. Daca le dai ceva de mâncare si te misti lent, le câstigi încrederea si sunt în stare sa vina pâna lânga piciorul tau.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  60. Gabriela,
    mi-au multumit pentru biscuiti :))

    RăspundețiȘtergere
  61. Wind,
    :)) fiecare are stolul lui ;)
    O zi minunata îti doresc si eu tie!

    RăspundețiȘtergere
  62. Dragele de ele!
    Iti voi spune un secret.De ce imi sunt atat de dragi vrabiile.Cand eram mai mititica si nu vroiam sa dorm dupa amiaza,mama ca multe alte mame, imi spunea ca daca dorm vine vrabia cu o ciocolata.Si asa se intampla de fiecare data.Si uite asa gust o clipa de copilarie de fiecare data cand le vad...

    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  63. Petru,
    si tie o zi minunata! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  64. Cornelia,
    documentarele despre pasari si animale sunt mai de preferat decât filmele artistice!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  65. Cella,
    mare pacat! am fi avut si noi ocazia sa fim martorii tranzactiei :))
    Cella draga te admir, tu esti un observator deosebit de fin al naturii!
    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  66. Rontziki,
    :) se numeste telepatie, si "se poarta" aici, în Clubul "Miercurea fara cuvinte"!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  67. Aurora,
    când nu primesc biscuiti, cred ca joaca sotron...
    :)) excelenta remarca ta!
    Sa ai o zi frumoasa! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  68. windwhisper,
    curajoase si foarte modeste :)
    Happy WW! ;)

    RăspundețiȘtergere
  69. Alina,
    :) ca toate pasarile si animalele... ei sunt mult mai frumosi si tantosi ;)
    Happy WW! pupici

    RăspundețiȘtergere
  70. Oamenii buni nu reusesc sa sperie nici vrabiutele ...

    RăspundețiȘtergere
  71. Vera,
    emotionanta dezvaluire! acum am sa-mi amintesc si eu povestea ta, ori de câte ori am sa vad vrabiute :)
    Sa ai o zi minunata, Vera draga!

    RăspundețiȘtergere
  72. Alice Georgiana,
    sunt vesnic în cautare de hrana :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  73. Apollo,
    :) la un semnal apar toate unde-i rost de hrana si... la fel, dispar în neant.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  74. Gabriela,
    esti o draguta! :)
    Sa ai o zi minunata! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  75. Mircea,
    le-am fotografiat mai bine de o jumatate de ora, cât timp au topait vesele în jurul meu, ciugulind frimituri de biscuiti :)
    Sa ai o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  76. Sărut măna Carmen !

    Frumoase şi curajoase !

    O zi excelentă îţi doresc !

    RăspundețiȘtergere
  77. Bună CARMEN!
    Cum ai reușit să le faci poze
    așa aproape?!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  78. Happy WW, Carmen !
    Vrabiutele sint grozave. Apropo, stiai, ca sint printre cele mai inteligente si sociabile pasari ? Si monogame !!!

    RăspundețiȘtergere
  79. Hello & Happy WW, Carmen! Nostime foc sunt vrabiutele! :D

    RăspundețiȘtergere
  80. Superbe! Insa eu am o problema, nu imi accepta link-ul cu adresa de la "miercurea fara cuvinte", imi accepta numai linkul blogului, si pe acela l-am bagat. Pe adresa cealalta , in engleza, merge sa bag link-ul. Stii de ce?

    RăspundețiȘtergere
  81. Sorin,
    multumesc mult pentru gândurile frumoase. O zi minunata îti doresc deasemenea!

    RăspundețiȘtergere
  82. Elena,
    :) le-am sevit cu biscuiti! aparatul meu de fotografiat este unul obisnuit, cu obiectiv standard.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  83. Dani,
    ah, nu! nu stiam... informatiile din wikipedia sunt absolut sumare. Foarte interesant! multumesc :)
    Sa ai o minunata zi!

    RăspundețiȘtergere
  84. Alice,
    o zi minunata îti doresc deasemenea! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  85. Iulia,
    nu stiu de ce... Am remediat eu "pana de tabel" ;)
    Happy WW! Bine ai intrat în clubul nostru!

    RăspundețiȘtergere
  86. si noua ne plac vrabiutele...le hranim si le admiram de cate ori iesim pe balcon la tigare.....iar ele vin si fura de pe masa din bucatarie,daca lasi ceva la vedere :)

    RăspundețiȘtergere
  87. Rokssana,
    :) s-au învatat cu voi. Nu îndraznesc decât la oameni buni!

    Si noi le hranim, dar numai iarna. Atârnam casuta- cantina în cires si un sac cu graunte nu ne-ajunge pâna la primavara!

    RăspundețiȘtergere
  88. Curajoase vrabiute, iar fotografa cu multa rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  89. Danette,
    :) pofta te face sa uiti de pericole. Cât priveste fotograful ;) acum, cu aparate digitale nu mai este nicio problema daca din 50 de fotografii doar 5 sunt valoroase! ;)
    HAppy Wordless Wednesday! ma bucur mult ca astazi ni te-ai alaturat cu curaj! :)

    RăspundețiȘtergere
  90. Cenusii, aparent modeste, ne incanta auzul si sufletul dimineata cand vestesc zorile cu ciripitul lor. Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  91. Zina,
    pot spune ca te-ai exprimat aproape poetic! multumesc! Happy WW, too! :)

    RăspundețiȘtergere
  92. Mă bucur pentru tine, nu pot decât să-ţi urez vacanţă plăcută şi să ai parte de odihna pe care ţi-o doreşti (dar, chiar aşa, nu iei cu tine niciun laptop, ceva, sau vreun smartphone?...) :))

    RăspundețiȘtergere
  93. @ coolnews : este un vrabioi in plus, dar sigur isi va lua zborul.
    Carmen, sunt tare simpatice. Cand eram mic, le uram, pentru ca veneau si ocupau cuibul randunicilor.

    RăspundețiȘtergere
  94. Max,
    multumesc mult! în afara de aparatul foto, nu iau nici un aparat! fara telefon mobil, fara laptop... pur si simplu evadare în natura!
    O sa-mi fie dor de voi, e clar, dar promisiunea e promisiune!

    RăspundețiȘtergere
  95. Cleo,
    nuuuuuu! dar daca ai un pom la geamul dormitorului, de la ora 5 nu mai poti dormi, ca au ele conferinta :))

    RăspundețiȘtergere
  96. Little Thoights,
    :) bun venit în Club! ma bucur mult! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  97. Napocel,
    30 grame cântareste un sufletel, cu pene cu tot! :))

    RăspundețiȘtergere
  98. Costin,
    despre un caz similar povesteste si Cella. Tja, legea naturii...

    RăspundețiȘtergere
  99. Napocel,
    doar cu un zâmbet nu te poti înscrie la Miercurea fara cuvinte! ;) unde ti-e fotografia?! Clujul nu mai are nimic de aratat?
    Glumesc bineînteles! ma bucur mult ca ai trecut pe aici!multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  100. Am reusit! M-am-nscris in sfarsit. Ia verifica te rog Carmen. Multumesc frumos penru comentariu. Acum iti raspund in blog. :)

    RăspundețiȘtergere
  101. Flyerboy,
    :) bun venit la Miercurea fara cuvinte! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  102. Anda,
    ;) astazi mi-am adus tot stolul :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  103. Napocel,
    :) treaba nealcoșa! vin sa citesc :)

    RăspundețiȘtergere
  104. Frumoase poze, Carmen! Te pup și-ți doresc o săptămână liniștită în continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  105. Eternii nostri companioni :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  106. inca nu suntem 100...au fost si cativa absenti...andrei...sophie...dar e fain ca am vazut bloguri noi azi la care voi reveni...:)
    o noapte buna iti doresc cu tot dragul Carmen >:D<

    RăspundețiȘtergere
  107. Bine te-am gasit, Carmen. Extraordinara ideea ta cu Miercuri . Foarte frumoase poze la toti .

    RăspundețiȘtergere
  108. Dana,
    mâine am o zi mai grea, de încheiere de proiect, vineri e zi scurta (pâna la ora 13) si sâmbata e... concediuuuuuuuu! 10 zile, fara internet si telefon. Mi-am promis!
    Multumesc la fel, te pup si eu.

    RăspundețiȘtergere
  109. Neuroanchiloza,
    :) fara ele ar fi prea multa liniste pe lumea asta! :) happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  110. Pandhora,
    probabil nici nu vom fi niciodata 100, nu-i nimic! frumos destul ca ne întâlnim atâti câti suntem, ne bucuram de fotografii si schimbam câteva impresii. E minunat, eu sunt tare multumita! când ma gândesc ca acum o jumate de an eram doar 10...
    Te pup draga Pandhora. Somn usor si mâine o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  111. Praf de Stele,
    ma bucur ca ai reusit sa înfrângi timiditatea si esti aici! multumesc mult pentru cuvintele frumoase. Te mai asteptam, cu drag, în fiecare miercuri :)

    RăspundețiȘtergere
  112. Am ajuns si eu la spartul targului.La cata treaba am avut...si vrabiile s-au adunat la masa:).Cam asa asteptau si baietii mei mancarea,tinand cont ca azi a fost ziua cand mi-am fiert bulionul.:))

    Cu ce le-ai pacalit ca stateau asa de frumos in fata aparatului?

    Tot nu pot intra la tine in tabel,asa ca las bilet la portita:).
    sa nu treaca ziua de miarcuri numai asa.
    http://13angi.blogspot.com/2011/08/miercurea-fara-cuvinte.htm

    RăspundețiȘtergere
  113. Sa aveti parte de zile pline de relaxare!Daca tot vine concediul:)...

    RăspundețiȘtergere
  114. Angi,
    si mie mi se blocheaza câteodata... Acum de exemplu nu am putu lasa comentariu la tine pe blog! Am facut start nou computerului si iata-ma :))
    Ma bucur ca ai ajuns! chiar si mai târziu e bine decât de loc! te pup si eu si-ti multumesc pentru urarile de concediu!

    RăspundețiȘtergere
  115. Acum vad ca tot ceea ce privesti cu atentie e frumos :) O seara faina:D

    RăspundețiȘtergere
  116. CLM,
    un adevarat compliment, domisoara! multumesc mult! :)
    Si? ce faci? nu te mai înscrii?
    Sa ai o vacanta minunata! detii cea mai frumoasa vârsta a vietii! savureaza clipa! (trece cât clipesti din ochi!)

    RăspundețiȘtergere
  117. Niste dragalase aceste vrabiute!...
    Miercurea asta n-am reusit sa postez nici o poza, mi-a mers netul greu.
    Salutari de la Marea Neagra! :)

    RăspundețiȘtergere
  118. Mai aveti locuri?Ma inscriu si eu la miercurea fara cuvinte.

    RăspundețiȘtergere