miercuri, 27 iulie 2011

Miercurea fara cuvinte 30 - Nuferi



Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te!

142 de comentarii:

  1. Extraordinare pozele! Sa ai o zi de miercuri speciala!

    RăspundețiȘtergere
  2. O frumusete! Ultima este superba!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca orice flori, îmi plac şi nuferii. Şi văd că ai găsit şi cele mai frumoase culori...

    RăspundețiȘtergere
  4. Fotografiile astea imi amintesc ca la mine, in orasul natal, adica in Targu-Mures, era o vreme cand luam barca si vasleam in sus, pe Mures, pana spre fosta insula "a partidului", cum se numea pe atunci, si acolo traversam, la un moment dat, pe sub o bolta de salcii, un "camp" de nuferi...
    O zi de miercuri minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am vazut pana acum nuferi infloriti dar sunt fenomenali. Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbi sunt nuferii!Am o mare slăbiciune pentru aceste flori atât de frumoase!Super fotografiile tale CARMEN!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce culori!! Si eu ma gandisem la doi nuferi ce i-am pozat recent..dar n-au ajuns inca in computer :)..in alta miercuri poate. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase flori. Care de care mai frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbi nuferi! Nu am mai văzut aşa nuanţe deosebite! Vă doresc tuturor o zi de miercuri...înfloritoare!

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga Carmen, sa ai o zi la fel de frumoasa precum florile pe care ni le-ai daruit! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. nu am vazut nuferi colorati decat in fotografii...sunt deosebiti...
    ultima fotografie imi place cel mai mult...
    un boboc...inseamna o promisiune :)
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine v-am gasit!
    M-am bagat si eu la Miercurea fara cuvinte!...sa vad care e faza!
    Frumoase fotografii!...Eu am ales sa debutez cu avatarul meu!
    Multumesc!
    Numai bine!
    PS: Daca am gresit ceva pe acolo sa imi spuneti, ca sa ma corectez.

    RăspundețiȘtergere
  13. super alegerea de a prezenta nuferi! O zi de miercuri cat mai frumoasa si cu cat mai multe cuvinte :p

    RăspundețiȘtergere
  14. De cate ori vad nuferi imi aduc aminte ca inca nu am fost in Delta! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Alicee,
    multumesc! si tie o zi minunata si un concediu asa cum ti l-ai dorit! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Lunapatrata,
    cei închisi erau sub cerul liber, în ploaie. Ceilalti deschisi, în biotop, sub cupola de sticla.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Max,
    si eu iubesc practic toate florile. Macii si florile de câmp sunt preferatele mele :)
    Nuferii au ceva special, ceva magic...
    Happx WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Teo,
    asa deci! esti de origine din Tg-Mures, locuiesti în Alba-Iulia si vizitezi în interes de serviciu Cluj-Napoca :)) Ai ales cumva doar orasele cu nume compuse ;)
    Te plimbai cu barca printre nuferi... ei asta trebuie sa fi fost o experienta cu totul si cu totul speciala! esti de invidiat!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Zodrac,
    eu am în curte...unul alb pitic, care deja s-a trecut, si unul mare rosu, care urmeaza sa-nfloreasca zilele astea, când va iesi, daca va mai iesi - soarele :)
    Acestia sunt fotografiati în gradina botanica.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. SEcret,
    sunt într-adevar minunate.
    Numai gânduri bune! sa ai o miercure minunata! salutari lui Noemi. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Fly2sky,
    abia astept miercurea viitoare ;)
    Sa ai o zi minunata! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  22. Abbilbal,
    fiecare alta nuanta... sunt flori magice, ce-si oglindesc frumusetea în apa lacurilor. Apar din mâl, în forme si culori fantastice, sa ne încânte ochiul si sufletul.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Bine v-am gassit.M-am alaturat si eu voua:)
    Hapyy WW! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  24. Alexandru,
    multumim pentru urare! Si tie un mijloc de saptamâna vesel si plin de bucurii! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  25. Aniela,
    ce surpriza mi-ai facut cu fotografiile tale de astazi! te pup :-*
    Si tie o miercure minunata!

    RăspundețiȘtergere
  26. Pandora,
    într-adevar, sunt ireal de frumosi.
    Te pup. Noapte buna! Sa ai o miercure de vis!

    RăspundețiȘtergere
  27. Petru,
    bun venit în grupul nostru de miercuri! Ne bucuram mult si te salut în numele tuturor participantilor la Miercurea fara cuvinte!
    PS: nu ai gresit absolut nimic! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  28. Liviu,
    multumesc! uite ca de o ora folosesc cuvinte :) apoi ma duc sa dorm. Miercurea este întotdeauna frumoasa!
    Happy WW! si tie o zi de miercuri minunata!

    RăspundețiȘtergere
  29. Coolneuz,
    oooo! Delta trebuie neaparat vizitata, macar întro excursie de o zi!
    Sa ai o miercure minunata! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Dream,
    bun venit! ma bucur enorm ca rândurile celor ce se exprima prin imagini creste de la miercure la miercure!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. De nuferi albi stiam, de nuferi galbeni stia pâna si Eminescu, dar albastri si mov n-am vazut niciodata. A trecut Miciurin pe acolo?
    O miercuri frumoasa sa aveti toti!

    RăspundețiȘtergere
  32. Cu mult mai tarziu decat deobicei, dar fidel ca intotdeauna:)
    Frumosi nuferii.
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  33. Carmen,
    Ador nuferii!!
    Sper că nu te vei supăra că miercurea mea nu este chir tăcută, merită s-o asculți!

    RăspundețiȘtergere
  34. Ce surpriză ! Am citit că există nuferi coloraţi, dar uite că până acum nu i-am văzut nici măcar în fotografii ! Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna dimineata si Happy WV!
    Azi am venit cu o intamplare de nopte.
    Imbratisari cu blandete de la Devo

    RăspundețiȘtergere
  36. Banuiesc ca sunt si parfumati!
    O splendoare!...
    Te imbratisez, Carmen, zi insorita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  37. Bună CARMEN!
    Superbi nuferi tăi
    și totodată culorile!
    O zi de miercuri frumoasă să ai!
    Pupicei..

    RăspundețiȘtergere
  38. Florile sunt splendide in mediul lor natural. Mereu am crezut asta iar pozele tale nu fac decat sa confirme ideea asta :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Nu am mai vazut pana acum nuferi mov si roz. Foarte frumosi!

    RăspundețiȘtergere
  40. tiii.... ce frumosi!
    n-am vazut niciodata asa nuferi!

    RăspundețiȘtergere
  41. Superbi nuferii, Carmen! Multumim pentru fotografii! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  42. m-am minunat si eu ca toata lumea, bineinteles ca nu stiam ca exista asa culori superbe la nuferi! mare bucurie mi-ai facut, happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  43. Extraordinari nuferi! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  44. sunt foarte frumosi nuferii; nu stiam ca pot avea asemenea culori

    RăspundețiȘtergere
  45. "Stă Zâna Lacului mirată, C-un nufăr galben prins în păr... Pe grindul unui lac sihastru, Din depărtări și din trecut....."zice Toparceanu

    happy ww Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
  46. nuferi frumosi.
    Frumoasa ideea cu pozele:>

    RăspundețiȘtergere
  47. Carmencita, pozele sunt cu talc? Pentru ca nufarul este un element important in ... povestile cu talc :)
    Oricum ma bucur ca vindeci cu fotografii :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Foarte frumoase flori. Nu stiu de unde le-ai luat si le-ai fotografiat, sar sunt superbe! Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  49. A beautiful day to you Carmen !! :-)

    RăspundețiȘtergere
  50. O feerie in imagini, draga Carmen! Nu doar culoare, ci si mireasma. Nu credeam ca lotusii si nuferii roz pot avea un miros atat de frumos, pana nu m-am convins singura! Minunati! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  51. Lacul

    de Mihai Eminescu

    Lacul codrilor albastru

    Nuferi galbeni il incarca;

    Tresarind in cercuri albe

    El cutremura o barca.

    RăspundețiȘtergere
  52. Wow, ce de lume! Am o miercure mai grea, dar mă strădui să n-o sar de tot :)
    Superbi nuferi, întotdeauna am avut în minte culoarea albă pentru nuferi, dar uite ce de culori şi ce frumoşi sunt!!!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  53. Se spune ca soarele a rasarit prima data dintr-o floare de lotus. Se mai spune ca oamenii sunt ca niste nuferi pe lac, crescand din noroi si incercand sa ajunga la suprafata pentru a putea inflori... Se spun multe...

    O zi frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  54. îţi dăruiesc mărgele de amintiri care ştiu sigur că or să-ţi placă ;)

    http://cella-blogoblomovian.blogspot.com/2011/07/miercurea-fara-cuvinte-18.html

    nuferilor tăi, coliere de dor apusean :)

    RăspundețiȘtergere
  55. ce frumosi!
    sa ai o zi frumoasa, plina de culoare, ca si acesti nuferi!

    RăspundețiȘtergere
  56. Aratindu-ne perfectiunea botanica si ezoterica,ce sanse mai au ceilalti?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  57. Sărut mâna Carmen !

    La noi sunt albi dar tot aşa frumoşi .
    Ţin minte a fost cea mai deosebită floare dăruită , având în vedere că trebuie să intri până la brâu în apă şi-n plus trebuie să le oferi în ceva cu apă . Nu uiţi un aşa gest !

    O zi plină de bucurii îţi doresc !

    RăspundețiȘtergere
  58. Sunt superbi nuferii ! Doar la Jibou am mai vazut nuferi colorati .

    RăspundețiȘtergere
  59. Sub nicio formă nu pot deschide linkul lui fly2sky de la poz.5 Voi aţi putut să-l deschideţi?

    RăspundețiȘtergere
  60. Abbilbal intră de la tine sau oricine altcineva o are în listă pentru că are ceva pentru azi dar probabil a greşit inserarea link-ului aici .

    RăspundețiȘtergere
  61. They are truly beautiful look water lillies ... nature creates the most glorious pictures.

    RăspundețiȘtergere
  62. Abbilbal,
    Sorin are dreptate, înca de aseara ma trimitea linkul spre Nirvana :) Trebuie sa intri pe pagina ei de blog si apoi la ultimul articol publicat :) Mai greseste omul...

    RăspundețiȘtergere
  63. Dan,
    :)) buna poanta! dar laboratoarele Miciurun nu au nicio legatura cu acesti minunati nuferi tropicali.
    Si tie o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  64. Daurel,
    placerea e de partea noastra :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  65. Tudor,
    :) asa este, ma învatasem cu tine în primele rânduri :) Ma bucur ca ai gasit ragaz si de data aceasta! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  66. Vero,
    Happy WW!
    PS: poate ca vin o fuga în Venetia, in prima saptamana din august :)

    RăspundețiȘtergere
  67. Gina,
    în ultima vreme vad ca tot mai multi folosesc cuvinte scrise, si nu putine... Mai-mai-mai, trebuie sa gasesc o metoda de penalizare ;)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  68. Zina,
    sunt superbi... Gradina Botanica din orasul meu are un bazin special pentru aceste minuni!
    Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
  69. Devo,
    abia astept sa ajung sa va vizitez pe fiecare în parte :) imediat ce salut prietenii aici.
    O zi faina! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  70. Acuarele,
    da, au un parfum discret si suav, la fel de delicat ca si aspectul pe care îl au :)
    O zi minunata si tie. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  71. Elena,
    si tie o zi minunata, draga mea! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  72. Ana,
    sa ai o zi minunata! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  73. Ghiocel,
    na... da, chiar natural nu este, ca ar fi trebuit sa mergem la tropice sa admiram nuferii acestia, dar... asa este. Nuferi la vaza nu pot fi!
    sa ai o zi minunata! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  74. Pin travel,
    sunt o specie tropicala... superbi si parfumati delicat.
    sa ai o zi minunata! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  75. Mosu,
    câte minuni nu or mai fi pe lumea asta pe care nu le vom vedea si de care nici nu vom auzii...
    Sa ai o zi minunata Mosule! ;)

    RăspundețiȘtergere
  76. Anda,
    happy WW! sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  77. OFZ,
    adevarat... sunt deosebiti.
    happy WW! sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  78. Anca,
    acestia sunt tropicali, dar cei de gradina, obisnuiti, sunt albi, roz, rosu sângeriu (eu am unul de acesta), galbeni, portocalii... Natura e darnica!
    happy WW! sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  79. Cristi
    happy WW! sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  80. Mircea,
    sunt într-adevar!
    happy WW! sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  81. Superbi nuferii... Felicitari pentru postare!

    RăspundețiȘtergere
  82. Sophie,
    nuferii au o diversitate mare de culori. Eu am unul rosu si unul alb în iezisorul artificial, acasa.
    happy WW! sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  83. Nuferii sunt extraordinari! Felicitari pentru fotografii! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  84. Rokssana,
    minunate versuri! multumesc mult... am sa caut poezia.
    happy WW! sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  85. Anda,
    ma bucur ca îti place :)
    happy WW! sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  86. Belsim,
    nimic nu este înt^mpaltor pe lumea asta si fiecare vietate si planta îsi are propriul rost...
    happy WW! sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  87. Frumoşi Nuferii dar ımi plac mai mult macii:)
    Numai Bine!

    RăspundețiȘtergere
  88. Minoki,
    sâmbata ce a trecut am fost în gradina botanica, aici în orasul meu... Am scris luni un articol si am pus si doua slideshow despre minunile parcului :)
    happy WW! sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  89. Androxa,
    thank you, have a nice Wednesday too! :)

    RăspundețiȘtergere
  90. Mirela,
    "regula" generala este ca florile extrem frumoase, sa nu aiba parfum... acestia fac exceptie :) ca multe altele pe lumea asta!
    happy WW! sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  91. Cornelia,
    versuri frumoase... multumesc mult!
    happy WW! sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  92. Rontziki,
    ma bucur ca esti aici! multumesc ca ai gasit ragaz pentru miercurea de azi :)
    happy WW! sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  93. Wind,
    minunate rânduri... nu cunosc legenda. Am sa o caut.
    Multumim la fel, sa ai o zi minunata! :)happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  94. Cella,
    esti tare draguta! stiu sa pretuiesc cadoul, multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  95. Altcersenin,
    multumesc la fel! happy WW! sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  96. SoriN,
    printesa inimii tale a meritat acest sacrificiu, si cu siguranta a stiut sa aprecieze gestul!
    happy WW! sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  97. Danett,
    bine ai pasit aici, în Clubul de Miercuri :)
    happy WW! sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  98. William,
    you're right! the natural is the best painter of this world.
    Have a wonderful day! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  99. Alice in Wonder Net,
    când esti înconjurat de frumuseti, nu e greu sa faci un articol pentru miercurea fara cuvinte :)
    :) Happy WW! Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  100. Alice Georgiana,
    sunt multe flori frumoase, dar parca nuferii au ceva magic...
    Sa ai o zi minunata!:) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  101. In fiecare zi omul e predispus invatarii.Nu stiam ca sunt nuferi mov!Am mai invatat ceva:).
    Indiferent de culoarea pe care o imbraca,nuferii au ceva magic,te atrag si te lasa ...fara cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  102. http://13angi.blogspot.com/2011/07/miercurea-fara-cuvinte_27.html

    :(nu reusesc nicicum sa intru pe lista!Ce se intampla?Nici saptamana trecuta n-am putut:(.
    As ocupa pozitia 79.
    Sa ai o miercure placuta!

    RăspundețiȘtergere
  103. nuferii, mici farame din sufletul femeii…mereu colorat, mereu luminos, mereu dornic de iubire,
    Deosebite flori.

    RăspundețiȘtergere
  104. M-am inscriu si euuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! O zi buna CARMEN!:D

    RăspundețiȘtergere
  105. Sunt cei mai frumosi nuferi care-ti pot bucura simturile! ...
    Am citit ca mai e o specie tropicala, cu flori rosii, mirositoare, care se deschid noaptea.

    RăspundețiȘtergere
  106. Bună !
    Astăzi am făcut-o dar până miercurea viitoare cred că voi uita.
    Nu știu ce urmărește proiectul ?
    Poate să mă lămurească cineva ? Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  107. M-am inscris si eu la WORDLESS WEDNESDAY, al 290-lea blog...:)...insa aici la tine nu merge...imi explica si mie cineva care este scopul acestei miercuri fara cuvinte, ca mai pe la toate blogurile am vazut...:)

    RăspundețiȘtergere
  108. Nymphea adorata ... un nufar, ca o nimfa ...

    RăspundețiȘtergere
  109. Artistic communism,
    si eu sunt irepalabil îndragostita de maci :))
    Happy WW! o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  110. Angi,
    peste tot în lume, natura ne impresioneaza prin imaginatie si culori...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  111. Eddy,
    cuvinte pline de sensibilitate... Un compliment deosebit femeilor. MULTUMIM! :)
    Sa ai o seara plina de romanta! ;)

    RăspundețiȘtergere
  112. CLM,
    :) ma bucuuuuuuuuur! :)) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  113. Iulisa,
    ma bucur mult ca-ti plac. Bazinul din gtradina tropicala are o marime de 6 m x10 m si este plin cu nuferi... care mai de care mai frumos!
    Sa ai o seara placuta! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  114. dictaturajustitiei,
    nu stiu la ce te referi? ce ai "facut-o" si ce ai sa uiti? este greu sa introduci linkul postarii tale, care cuprinde fotografii pentru Miercurea fara cuvinte?! nu cred! si ce sa uiti, ca totdeauna miercurea e "Miercurea fara cuvinte" :))
    Un pas bun... succes!

    RăspundețiȘtergere
  115. Iulia,
    ma bucur ca ni te alaturi! bun venit în club :))
    Sa ai o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  116. Dani,
    acestia nu sunt nymphea adorata.
    nymphea adorata sunt macii albi cu mijloc galben...
    Dar macii sunt magici, indiferent de culoare si forma petalelor :)
    Happy WW! sa ai o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  117. windy,
    :)) exact opusul... it was a cold-cold rainy day :(
    Happy WW! :) Sa ai o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  118. Ce flori frumoase, mai ales ca pozele sunt facute de tine!
    de saptamana trecuta s-au mai inscris cativa in "clubul" Miercurea fara cuvinte, Wirdless Wednesday! :)
    Happy WW!Zic si eu ca tine!

    RăspundețiȘtergere
  119. Gabita,
    cred ca astazi batem recordul :)
    se poate spune si "o miercuri fara cuvinte fericita!" dar este mai scurt "Happy WW!" :)) facem economie de litere ;)

    RăspundețiȘtergere
  120. Sunt minunaţi! Aşa ceva nu am, dar, în afara celor uriaşi, roz, mai am ... surpriză pentru o altă postare!
    O seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  121. Betivul de cuvinte,
    te salutam si noi de aici, de pe acasa. Nu suntem toti asa fericiti sa avem concediu în cea mai frumoasa luna a anului. Ah, si acum ca am aflat si unde petreci vacanta... spun sincer ca sunt invidioasa!
    Savureaza zilele de concediu! Numai gânduri bune.

    RăspundețiȘtergere
  122. Danielle,
    :) oare am sa rezist pâna la urmatoarea postere? :))
    Te pup. O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  123. Este un nou record!Felicitari CARMEN!!!

    RăspundețiȘtergere
  124. Se-cret,
    de necrezut! :)) Frumos! tare ma bucur! Si cred ca toata lumea este multumita, vizitatori vorbareti ca astazi, cred ca nimeni au mai avut, toata saptamâna.

    RăspundețiȘtergere
  125. Stii ca nu am vazut nuferi niciodata in realitate?
    (mersic, Miercuri eu ajung numai seara acasa, iar cand am postat eu era prea devreme, nu am avut unde sa ma inscriu)

    RăspundețiȘtergere
  126. Cleo,
    cupla ;) am observat.
    Pai ia sa dai o fuga macar în Delta Dunarii :) Te pup. Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  127. am trecut sa-ti spun noapte buna...speram sa fim 100 miercurea asta...dar ziua inca nu s-a incheiat :)
    pup...cred ca o sa fur bobocul de nufar :))

    RăspundețiȘtergere
  128. Pandora,
    nu suntem înca 100, dar ne-am adunat ceva miercurea asta! :) Frumos!
    Bobocelul ti-l daruiesc, nu trebuie sa astepti sa se faca întuneric :)) Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  129. Acum vad nuferi mov pentru prima data :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  130. Bonjur,:)
    Tocmai ce doream sa intru si eu in randul lumuii dar zice ca linky widget-ul a expirat. :(

    RăspundețiȘtergere
  131. Neuroanchiloza,
    :) pentru fiecare odata este pentru prima data :)
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  132. Dan,
    bun venit pe pagina Miercurea fara cuvinte! îmi pare rau ca ai întârziat 15 ore si 21 minute :)
    În fiecare miercuri la ora 0:01 apar fotografiile mele si noul tabel, activat pentru 24 de ore...
    Te astept cu placere la editia din 3 august.
    Sa ai o saptamâna placuta!

    RăspundețiȘtergere