marți, 10 iunie 2014

One Day I'll Fly Away

... este cel mai de succes single al cântăreței americance de jazz si R&B - Randy Crawford. Melodia a fost scisa si compusa de Joe Sample /Will Jennings și a reprezentat un fantastic succes comercial pe piata internationala a anilor '80.
Piesa deosebit de îndragita, a fost preluata de-a lungul deceniilor de numerosi artisti - notabile ar fi intrepretarea lui Nicole Kidman în filmul "Moulin Rouge!" (2001) (film premiat în 2002 cu Oscar si Golden Globe Awaeds) si varianta prezentata de Kimberley Walsh (fosta membra a formației britanice Girls Aloud) pe albumul de debut "Centre Stage" (2013).

Pentru rubrica "Meloman pentru o zi" am ales sa prezint azi melodia "One Day I'll Fly Away"pentru ca o iubesc si pentru ca mi-a sunat în urechi pe tot timpul zborului din Málaga la München...
















Am aterizat cu bine si suntem din nou acasa ☺

12 comentarii:

  1. o da e celebra melodia... o cunosc... si se potriveste zborului in drum spre Malaga :)
    totodata e foarte melancolica

    RăspundețiȘtergere
  2. melodia nu o pot asculta la birou dar m-am bucurat "sa plutesc" alturi de voi privind fotografiile :)
    bine ai revenit draga mea draga, mi-ai lipsit! :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. azi am primit vederea de la voi :)
      multumim de ganduri si imagini frumoase, va pupam la randul nostru! :*

      Ștergere
  3. Si eu ador melodia asta.. mai ales în zilele cand sunt suparata! :)
    Bine ati venit pe pamant german! Sper ca ati adus cu voi o tolba plina de amintiri frumoase... :))
    pupici Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine-aţi revenit acasă, chiar dacă omul nu este prea fericit la final de concediu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai revenit,CARMEN!
    Pozele sunt superbe și melodiile mi-au plăcut!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drga!

    RăspundețiȘtergere
  6. mmmm. intotdeauna vii cu ceva nou! zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie imi place melodia! :) Imi plac si fotografiile - imi fac dor de duca! :)
    Draga Carmen, azi am primit cartea postala din Andalucia! Va multumim ca v-ati gandit la noi chiar si de sub soarele Spaniei. :) Am ajuns acasa de curand, cu furtuna pe urmele mele. Nici bine n-am intrat in casa ca a si inceput sa ploua. Si primul lucru am vazut vederea :) Plaja mi-a atras atentia! Pare ca vara iar vrea sa ocoleasca orasul nostru :) Dimineata a fost cald - ca de plaja ;) iar acum plooouaaaa!
    Bine ati revenit acasa! Cred ca inca simtiti soarele Andaluciei pe piele. :)
    Imbratisari de grup, cu drag! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. bine ati ajuns acasa! ma gandesc ca zborul v-a fost lin pe asa o superba melodie... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sper ca ne vei povesti mai mult ,tot ce ne-ai aratat e minunat.Ai calatorit la dus pe dreapta si la intoarcere pe stanga in avion,nu? Muzica este potrivita pentru a pluti.Bine ai sosit !

    RăspundețiȘtergere
  10. Superb Articolul tau !
    Imagini de vis si melodii pe masura!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere