luni, 16 iunie 2014

Gleich geht's los!

Astazi, echipa nationala a Germaniei debuteaza în Campionatul Mondial de Fotbal 2014... În mai putin de o ora fluierul arbitrului va anunta începutul meciului :)
Echipa Portugaliei este o echipa puternica, fotbalul are traditie în aceasta tara si experienta sportivilor este transmisa din generatie în generatie. Însa, trebuie spus ca nici Germania nu sta rau, ba chiar se zice ca Germania nu ar fi pierdut pâna azi niciun meci jucat cu Portugalia. Tare m-as bucura sa se intâmple si astazi asa! :))
În plus, echipa nationala a Germaniei serbeaza azi un Jubileu! Va fi "Cel de-al o sutălea meci în Campionatul Mondial"!
Viva Brasil! Fie ca fairplay-ul sa domneasca si sa câstige cei mai buni!

PS: ma amuz in fiecare zi cu Doodles pe care le creaza Google pentru CM2014l! ☺
UPDATE: ora 20:05

8 comentarii:

  1. Ce buni sunteti! Asa scor mai zic si eu ,pentru ca ma uit la meci.O sa ajungeti departe.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un succes senzational! Juhuuuuuu! ;))
      multumesc mult, Floarea draga! o seara faina si voua!

      Ștergere
  2. URAAAAA!!!
    FELICITARI!! A fost in meci tare fain! Au jucat foarte fain, ma bucur ca au castigat! Vei mai buni merg mai departe! ♥ :)))
    va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De emotii nu mai stiu sa scriu corect! :)))
      A fost "un meci" si "Cei mai buni"... :))))))

      Ștergere
    2. :)) ce ar fi ca finala sa se joace între Olanda si Germania?! eiiiiii, atunci sa vezi! ;)))
      te pup draga mea ♡

      PS: ai vazut ce steaguri poarta Mercedes-urile la noi? ;)) Pe dreapta Brazilia si pe partea soferului Germania ;) Astazi, in parcarea magazinului unde am cumparat repede capsuni ( în loc de seminte) pentru meci! :))

      Ștergere
    3. Stii ca si eu m-am gandit.... daca finala e Germania-Olanda? :)))))
      La noi nu sunt asa cu Brazilia... au numai steagul portocaliu! :))))

      Ștergere
  3. Germania a castigat, felicitari! :)

    comentasem ceva la postarea ta despre Malaga (3) dar vad ca a disparut si comentariul si articolul :))

    pup draga mea draga, somn usor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dankeschööööön! ♡
      oh... Malaga(3) l-am retras cateva minute pentru corecturi si... probabil in acel moment ai dat click pe comentariu... sorry! te pup. Noapte buna, draga mea draga!

      Ștergere