duminică, 22 iunie 2014

La masa, în curte

Ieri la ora 13:51 (ora Bucurestiului ) a avut loc Solstitiul de vara si am avut ziua cea mai lunga si noaptea cea mai scurta a anului. Din punct de vedere al temperaturilor, la noi este vara de cel putin doua saptamâni.
Spunem în mod general, ca vara - pe masura ce cresc caldurile, ne scade pofta de mâncare. Dar daca meniul este delicios, asezi masa pe terasa sub marchiza si... uiti de caldura, uiti de silueta, uiti de neamuri :))
Felul întâi: rulada din carne de vita cu cartofi-natur, champignons si sos de legume
Felul doi: clatite cu gem de capsuni, visine si caise.


14 comentarii:

  1. un meniu perfect si cat de placut trebuie sa fie sa iei masa in gradina! :)
    azi la desert si noi am avut clatite cu dulceata afine si de mure :))
    pup draga mea draga, o saptamana usoara iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ieri am mancat mai bine de o jumatate de kilogram de afine! :)) sper sa nu trebuiasca sa iau Dulcolax :))
      Astazi am stat toata ziua in gradina... superb a fost! spre dupaamiaza au venit vecinii de peste drum la noi, fiica cea mare are un baietel de 2-3 anisori - Fabio sau Bub, zice el ca il cheama - si de doua-trei luni de zile, barza le-a adus si o Emilia :) Au venit sa ne-o prezinte, pentru ca tocmai au fost in vizita la parinti :) O dulceata sunt copiii astia! Fabio a hranit pestii si a numarat scoicile de la fântana, a alergat descul prin curte, s-a manjit cu ciocolata si a fost tare încântat ca l-am servit cu suc de mar cu cuburi de gheata :)) Ochisorii albastrii ai Emiliei au privit rotunzi si mari de sub palaria de soare, alba cu danteluta :))
      te pup si eu. Noapte buna, draga mea draga!

      Ștergere
  2. Ptiu, ce bunătate de masă, servită alături de trandafirii aceia frumoşi foc! Rulada aceea cred că a fost delicioasă.
    O clătită se poate şi pentru mine?
    O săptămână minunată, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună CARMEN!
    Îmi închipui cât de frumos este să servești masa în curte și să ai alături acei superbi trandafirii!
    O săptămână cât mai frumoasă îți doresc draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Delicios rasfat de weekend...
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta e unul din motivele prentru care regret ca stau la bloc. Mi se pare foarte relaxant sa iei masa in curte.

    RăspundețiȘtergere
  6. bubutz, bunutz!
    felicitari maestrului! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. O zi frumoasa ati avut si multe-multe altele sa aveti!
    Pofta buna! :)
    Clatitele se numara intre preferatele mele! Pe vremea cand ajungeam acasa ca la hotel, in restaurantul preferat ospatarii stiu deja ce vreau la desert: clatite.
    Pupici! Urari de bine de la grup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mmmmm... delicios! :)
    La cat mai multe mese gustoase si zile de vara cu soare su bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce-mi place tigaia in care faceti clatite, am si eu una, abia cumparata, dar mi se pare minunata :D
    Acum trebuie sa fac si eu clatite, mi-ai facut asa o pofta!

    RăspundețiȘtergere