miercuri, 11 iunie 2014

Miercurea fara cuvinte (24) - La bar






Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

37 de comentarii:

  1. :) sete nu s-a văzut acolo !!!
    Super vacanță se vede pe baza fotografiilor !
    Mă bucur mult
    happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  2. maxim rasfat! :)
    imi place mult imaginea cu barul si mulurile pe albastru intens, este original...cat despre cafele, ce sa mai spun :)
    observ ca ai parul mai lung si zambetul mai luminos :)
    pup draga mea draga, happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum am citit la Diana ca Melly a murit...
      inca nu-mi vine sa cred, e asa de...nu stiu...
      odihneasca-se in pace!

      Ștergere
  3. Sunteţi nişte frumoşi! Mă bucur că aveţi aşa o vacanţă frumoasă şi relaxantă.
    Nmai bine, zile senine şi Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Distractie mare! Imaginea cu paharul deasupra piscinei este fantastica!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super locatie, super distractie! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si-alta data, si-alta data,
    O s-o facem simai si mai lata... :)))))
    Vai cat de tare mi-ai lipsit!
    pupici, pupici! ♥

    RăspundețiȘtergere
  7. Tequila! :)) Vorba cantecului! Si merengue! Distractie!!! Desigur, ma gandesc la dansul de origine dominicana, dar localul (localurile) sunt elegante! Se dansa merengue?
    Vacanta de vis traita aievea!
    Copacabana… Eeeee… :)
    Zile fericite sa aveti! Imbratisari de grup, cu drag! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună dimineaţa !
    Am plecat devreme la drum şi am ajuns târziu la bar. Te rog şterge-mi linkul de la poziţia 9 pentru că a fost şi a trecut, dar mi s-a înregistrat greşit. Mulţam pentru invitaţia la bar şi pentru ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună dimineaţa şi o zi uşoară şi frumoasă îţi doresc azi!
    Pe lângă faptul că am servit împreună o cafea şi o băuturică, ţi-am admirat tare şi cele două rochiţe ce se văd mai bine. Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Biiine, fie, daca faci cinste... vin si eu! :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună CARMEN!
    Sunt minunate pozele,se vede că ați avut o vacanță superbă!
    Zile senine și fericite vă doresc!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Rasfat total!
    Tu esti o frumoasa! :)
    Voi sunteti tare faini....:p

    RăspundețiȘtergere
  13. E fain în vacanţă :)
    Am şi eu un loc drag.

    RăspundețiȘtergere
  14. Porumbei dragi sa va iubiti mult!! Va pup!!

    RăspundețiȘtergere
  15. cineva petrece viata cu mare bucurie si in armonie cu ceilalti :D
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumoase amintiri de vacanta!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. Asa da concediu! Abia astept sa plec si eu undeva departe, departe. Cat mai departe!
    Vacanta placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  18. Am urmarit cu drag postarile despre concediu, totul arata minunat. La mine miercurea fara cuvinte este tot cu mare, pentru ca in weekend am fost pe litoral. Mi-ar fi placut sa gasesc si la noi la fel de mult respect pentru turisti ca in Andaluzia si hoteluri la fel de primitoare.
    Iti doresc zile frumoase si pline de soare!

    RăspundețiȘtergere
  19. Totul e pe gustul meu!!! De la cadru, aspect, servire, bauturile servite, la expresiile voastre relaxate! O vacanta foarte reusita!

    RăspundețiȘtergere
  20. Sunt mai putin invidioasa de data aceasta pentru ca in w/e am fost si noi la mare si-am avut parte de o vreme si companie excelente! :D Zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  21. Abia sosită de la drum, am dat de băuturile astea minunate de la tine și m-am mai răcorit puțin. Mă bucur mult pentru vacanța voastră frumoasă. Și a noastră a fost reușită, dar puținb obositoare. Am să scriu despre ea când îmi voi reveni un pic.

    Să ai zile frumoase, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  22. Eh, miercurea asta am atâtea de făcut că iar voi sări MFC ... :( sper că mă mai ţii minte, am participat de câteva ori. Pentru a mă revanşa cât-de-cât pentur absenţă, am scris o prezentare scurtă a blogului şi a MFC pe ebloguri.ro unde mă ocup de rubrica Un Blogger pe Zi (articolul îl găseşti aici: http://ebloguri.ro/un-blogger-pe-zi-carmen )

    RăspundețiȘtergere
  23. Bar aglomerat - temperatura sufocanta afara ;)

    RăspundețiȘtergere
  24. Frumoase imagini de vacanţa! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Mmm, asta da invitatie tentanta de miercuri :)
    Vreau si eu o bautura racoritoare. Cafeaua o las la doritori :p

    RăspundețiȘtergere
  26. o sesiune foto relaxanta ce ne transmite si noua spiritul vacantei :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Da!Da!
    Ce-mi vine sa ma arunc in apa!!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  28. Pe caldurile astea deja-mi ploua-n gura dupa un suc... si cum nu-s acasa, o sa beau niste apa rece...si plata...

    RăspundețiȘtergere
  29. Multumesc pentru delicioasele tratatii ,
    mi-a facut cu ochiul cafeaua!
    Multe imbratisari si pupici

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce bine arata toate bunatatile de la bar! As vrea si eu un cocktail! :-)
    Nu pot sa nu remarc cat de frumoasa esti!
    Numai bine, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  31. Hop si eu pe final!
    Frumoase imagini de vacanta, draga Carmen!
    Te imbratisez cu mare, mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  32. La tequila eu spun pas, dar la o cafea m-as alatura:)

    RăspundețiȘtergere
  33. Ei, da, pentru bauturile acelea colorate si tot merita sa dai o raita prin acele locuri exotice! Cred ca a fost o vacanta minunata care ti-a incarcat bateriile.

    RăspundețiȘtergere