miercuri, 1 februarie 2012

Miercurea fara cuvinte (5) - Lacul de clestar




Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie (sau o serie de fotografii) care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te!

153 de comentarii:

  1. Trebuie sa fie un loc tare placut si linistit...M-as plimba zilnic acolo...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este! indiferent de anotimp, este locul nostru preferat de plimbari. Intotdeauna este altfel, e un parc vrajit! :)

      Ștergere
  2. Minunar! Ce contrast intre verdele atat de verde si alb :)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Liniştea iernii împreună cu fulgii de nea s-au aşezat peste apele lacului de cleştar...
    Iată că şi iarna are frumuseţea ei!
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu sustin dintotdeauna, ca iarna are un farmec deosebit! trebuie doar sa te împrietenesti cu ea ;)
      Happy WW!

      Ștergere
  4. Ce liniște și pace pare să fie acolo ! Parcă simt aerul curat și rece. Cât de plăcut ! Mulțumiri, Carmen ! Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sâmbata ne-am plimbat pe malul lacului si nu am întâlnit decât patru-cinci persoane... a fost adevarat liniste si deosebit de frumos!
      Happy WW, Zina draga!

      Ștergere
  5. Minunat ! Mai ales, cu frunzele de salcie, de-un verde asa de pur ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un pic mila mi-a fost ca ramurile-i mladioase au fost prinse în clestele de gheata, dar, cred ca nu îi face rau. Salcia suporta gerul...Asa-i?

      Ștergere
  6. miercurea aceasta este iarna pe toate blogurile :)
    imi place penultima imagine...cabanuta aceea ma face sa ma gandesc la un foc care arde vesel in camin...e cald si bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pe unele (al tau de exemplu) ne-am gândit chiar la aceeasi tema! :)) mi-a placut mult lacul tau! pupici

      Ștergere
  7. Ca de obicei ne încânţi cu imagini frumoase şi originale! Felicitări şi "Happy WW"!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) live sunt de o suta de ori mai faine! multumesc!
      Happy WW! :)

      Ștergere
  8. Exact așa arată!
    O fi și rece :lol:
    Frumoase unghiuri ai prins,îmi place cum ai fotografiat lacul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai facut un tur de forta pe blogul meu ;) ai recuperat ultimele zile (dar tare mult mi-as fi dorit sa-ti aflu parerea, la una anume... Ti-am scris un mail acum câteva zile)
      Happy WW! :)

      Ștergere
    2. Am primit,mulțumesc și mâine îți voi răspunde.
      Scuze pentru întârziere!

      Ștergere
    3. ;) nici un motiv de scuze! doar ca n-am stiut ce-i cu voi... taci de ceva vreme!
      Pupici. Noapte buna!

      Ștergere
  9. Iarna-i grea, iarna-i frumoasa...
    Vorba Pandhorei, chiar ca iarna e stapana in aceasta WW.
    O seara calduroasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. geruri naprasnice sunt si pe la noi, dar... bucurosi le-om duce toate ;)) ca n-avem încotro! Eu însa iubesc iarna si abia astept sâmbata, ca a înghetat lacul si mergem sa patinam! :))
      Noapte buna! si un Happy WW! ;)

      Ștergere
  10. Foarte "calme" fotografiile tale. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  11. Carmen, un lac de clestar sigur are si o poveste. Cand ne-o spui?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pai lacul este în Gradina Botanica si povestea am spus-o de mai multe ori: si vara si primavara si toamna si noaptea si... ultima data aici si aici si precis ca o voi mai repeta, pentru ca parcul e magic! ;)Happy WW!

      Ștergere
  12. Frumoase poze! Sunt de iarna asta?
    Eu daca înca nu am iarna, pun cu vara sau toamna! Poate ajunge si aici, deocamdata e frig.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, fotografiile sunt "calde" de sâmbata ce a trecut! ;)
      Si la noi, anul acesta, Doamna Iarna s-a lasat lung asteptata, abia ce-a sosit, sâmbata. Acum si-a invitat si prietenul Gerul :))
      Happy WW!

      Ștergere
  13. Am ales nişte pietre îninte de a crăpa de frig şi a se transforma în lac îngheţat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) bine ai facut! si eu m-am grabit sâmbata sa fac un Om-de-zapada, ca acum, de când cu gerul, sloii de gheata nu se mai lasa modelati decât cu fierastraul :))

      Ștergere
  14. cine spune ca lacul nu e frumos si iarna?! frumoase imagini...noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) natura este superba, în orice anotimp!
      Noapte buna, somn usor! ;)

      Ștergere
  15. Ramuri verzi in lupta cu gerul !
    Frumoase imagini ! >:D<
    Noapte buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) daca ai fi vazut bambusul din curtea mea, dupa ce a nins toata noaptea de vineri! are o inaltime de 3 metri dar era asa culcat la pamânt, ca abia se mai observa!
      Acum flutura iar de la înltime... nu a patit nimic, ba, cred ca i-a chiar facut bine! Asa si cu biata salcie...sper!
      Noapte buna! :)

      Ștergere
  16. sta salcia prinsa in povestea iernii... foarte frumos!.. frumoasa zi sa vina cu povestea ei ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) am scris povestea "O zi de iarna adevarata" si "Omul-de-zapada". Fotografiile de aici, fac parte din aceeasi serie :) Happy WW!
      Noapte buna! :)

      Ștergere
  17. Foarte frumoase sunt fotografiile făcute "Lacului de cleştar".

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce imagini minunate! Ce iarnă frumoasă! Iar titlul - "Lacul de cleştar" - sună atât de frumos, ca în poveştile copilăriei.
    O zi de miercuri minunată, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum ca spui tu, parca suna mai frumos! multumesc pentru minunatele cuvinte, Alex draga! Sa i deasemenea o zi de miercuri, vesela si colorata!

      Ștergere
  19. Un lac perfect pentru o partida de pescuit la crap :))) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ai sti ce "monstrii" traiesc în lac! pacat ca nu-i pot fotografia, la crapi ma refer ;)
      Noapte buna, Ninu draga! spune-i somn usor si lui Frodo... mi-e dor de el!

      Ștergere
  20. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot să scot link-ul meu de acolo? 38. George. Ms.

      Ștergere
    2. rezolvat... Te-ai ratacit din greseala pe aici, sau cum s-a întâmplat?!

      Ștergere
  21. Lacul postat de tine este scaldat in lumini albe de clestar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, draga Steliana. Sâmbata erau temperaturi placute, -2°C. Astazi am avut la ora amiezii -11°C si la noapre -20°C
      Dar am vazut la tv ca România a batul recordul în Europa...

      Ștergere
  22. Superbe fotografii Carmen! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  23. Deci iarna s-a instalat bine peste tot :) Zi cu soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este! si pâna la weekend vom avea si lacul înghetat tun si sa vezi atunci patinatorii cum se înghesuie pe oglinda de cristal! :))

      Ștergere
  24. Un lac tacut in iarna, langa care, surprinzator, salcia aceea e verde! Am citit ca salciile , in ciuda aspectului melancolic si fragil, rezista mai bine decat aparoape toti ceilalti copaci. ;)
    Lacul de clestar imi aminteste de o poveste din copilarie, din Povesti nemuritoare, care se numea chiar asa si ma straduiam sa imi imaginez ...clestarul! Frumoase fotografii, minunat lac. Sper sa ni-l areti si la primavara!
    Te pup, sa ai o zi incantatoare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirela draga, am profitat de timp de vremea faina... acum, la -15°C si vânt, nici eu nu m-as fi aventurat întro plimbare lunga. Cu sau fara soare însa, trebuie sa recunoastem ca natura este fermecatoare, indiferent de anotimp. Pupici. Noapte buna!

      Ștergere
  25. Bună CARMEN!
    Superbe imagini deși iarna nu îmi place de loc!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. apreciez dublu, daca zici ca fotografiile-s faine, cu toate ca nu-ti place iarna :)Pupici

      Ștergere
  26. Ce darnica e natura cu noi!
    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. perfect adevarat, Ema draga!
      N-am avut parte de o zi în natura, dar... a fost ok :)) multumesc!
      Noapte buna, pupici

      Ștergere
  27. Cu toate ca sunt la birou, la caldurica, ma ia frigul numai cand ma uit la pozele tale cu lacul de clestar :) Frumoase poze oricum :)

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) ce zi frumoasa a fost! deloc frig, zau!
      Sper ca ai baut un ceai, dupa ce ai privit fotografiile de la mine si de la ceilalti prieteni de MfC... la majoritatea , astazi au fost imagini de sezon :))

      Ștergere
  28. Mi-ar placea sa ma plimb pe acolo. Imi inspira multa liniste. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este o liniste fantastica si frumusetea parcului îti umple sufletul de bucurie... Poate ca vei ajunge odata personal, sa te plimbi prin Gradina Botanica Augsburg!

      Ștergere
  29. O zi de miercuri cat mai calduroasa! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, asa a fost!m-am îmbracat gros azi dimineata când am auzit la buletinul meteo ca sunt -15°C, dar la birou m-am foit toata ziua, fara sa stiu ce pulover sa mai dau jos! :)

      Ștergere
  30. sunt superbe imaginile, dar parca pe masura ce imbatranesc suport din ce in ce mai greu frigul. admir pozele tale si astept vara ;)
    happy ww, carmen!
    superbe si celelalte poze, am dat un ochi in urma, fancy omul de zapada! iar tu o curajoasa!

    RăspundețiȘtergere
  31. E frigut acolo la voi, privesc imaginile si imi ingheata mana pe mouse :)Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haha, asta da autosugestionare :) Sper ca ai baut ceai cu lamâie, pâna ai vizitat si celalalte bloguri, nu cumva sa racesti! pupici

      Ștergere
  32. Calatoriile cu tine,Carmen sunt intotdeauna din lumea in care uratul nu patrunde.

    RăspundețiȘtergere
  33. Frumoase imagini tăcute de iarnă! Dar parcă nu-mi mai place liniște asta geroasă...
    O zi de miercuri călduroasă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai tu ai nevoie de zbenguiala, locul tau e pe derdelus cu ceilalti copii :)) noi astia -"copii mai crescuti" iubesc linistea.
      Numai gânduri bune, Sara draga!

      Ștergere
  34. Ce de lume s-a înscris :) Vin şi eu mai tîrziu, dar cu imagini frumoase, cred :)
    Faine imagini, Carmen! Se pare că suntem setaţi pe iarnă azi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) asa-i frumos Miercurea, sa fie înghesuiala! Pai, fotografii cu zapada are acum aproape toata lumea, mai putin câtiva rasfatati, din tarile calde ;)

      Ștergere
  35. Superb... imagini rupte din poveste...
    Iarna asta geroasa are si ea farmecul ei... :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu gândesc la fel, iarna-i frumoasa cu zapada, vara cu soare, toamna cu frunze colorate si primavara cu mugurei proaspeti.
      Sa ai o joi vesela! ;)

      Ștergere
  36. Acum ne putem lauda, cam toti cu zapada. Cine nu are nasucul rosu? :lol:
    Faine imagini de iarna.
    HWW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa e! ne-am plâns ca nu avem iarna, acum... avem, asa sa o pomenim ani în sir! Tja... chiar asa geruri n-a comandat nimeni, dar, pe lumea asta, nimic nu este doar cu avantaje! :)) Sa ai o joi vesela!

      Ștergere
  37. Ioi, ce dor mi-e de pationar!!!

    ps: mi-am reluat locul pe pozitia pe care am nimerit cel mai des :-))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;)) sâmbata iesim cu patinele noi - pe care le-am primit de Craciun! Cu conditia ca gerul sa nu fie de -25°C!

      Ștergere
  38. Foarte frumos, imi place cotrastul intre verdele dat de viata din plante si iarna rece si friguroasa.. Un colt de linisate si regasire! HWW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. liniste si regasire... bine spui! asa este, un izvor de sanatate!
      sa ai o joi frumoasa!

      Ștergere
  39. Peisaj de tăiat respiraţia cu frumuseţea iernii învăluită în alb de poveste.
    Foarte frumos, Carmen.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iarna cu zapada este minunata! Multumesc mult!
      sa ai o joi vesela!

      Ștergere
  40. imi place linistea pe care o inspira
    (imi pare rau ca nu am putut comenta saptamana trecuta)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parcul este o oaza de liniste si relaxare!
      Ma bucur mult ca esti acum, aici! Multumesc! :) pupici

      Ștergere
  41. Răspunsuri
    1. e cam rece, trebuie sa recunosc chiar si eu, care iubesc Iarna! Dar... asta e! ;)

      Ștergere
  42. miricice peisaje de iarna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fantastice! mai am o serie de poze, le voi folosi la postarile ce vor urma :)

      Ștergere
  43. Ajung la concluzia ca sunt mult prea locvace ca sa pot participa la WW :-)))))))) Ai vazut ca si azi am pus multe poze faine, dar crezi ca m-am putut abtine sa nu zic vreo doua? Paragrafe? :-D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "platesti" bine si te învat eu cum sa renunti miercurea la cuvinte! ;)) pupici

      Ștergere
  44. e clar..nu stiu reteta de impacare cu iarna :)
    mie-mi clantane dintii doar cand vad imaginile astea ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah, rokssana! pulover de lâna, o jacheta cu puf, usoara si calduroasa, cizme antiderapante si îmblanite, strampeni+pantaloni+sosete, eventual caciulita si manusi... asta e reteta! pupici

      Ștergere
  45. Răspunsuri
    1. Victoria draga, spune-mi ce-i cu blogurile tale?! nu mai sunt active?
      Hei, cum doar în poze?! sa nu-mi spui ca nu iesi cu gâza si cu David la sanius!?!

      Ștergere
  46. Impresionant! In special "pletele" salciei prinse in "clestarul" lacului. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de câte ori trecem pe lânga ascunzisul dintre brazi, ne amintim de voi :))
      Doamne ce ne-a mai plouat si ce frig a fost - vara! dar nu ne-a pasat, asa-i ca a fost frumos? pupici

      Ștergere
  47. :)
    Sarut'mana, Carmen!
    Rece si linistit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu gerurile astea, îngheata acum si ecoul...
      Sa ai o joi minunata, draga Andrei!

      Ștergere
  48. Beautiful ....but roll on summer :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) peste câtva zile se va trece la ora de vara... apoi, nu mai e mult pâna când nu vom sti unde sa ne ascundem, sa ne ferim de soare :)

      Ștergere
  49. Cea cu ramura inghetata este super tare!!!

    RăspundețiȘtergere
  50. Ce frumoase sunt acele crengi inca verzi, rezistand cu brio gerului. Frumoase poze! Happy WW!:*

    RăspundețiȘtergere
  51. ...ma iarta ca stric linistea zilei si ...,,vorbesc,,.Carmen, tine-mi pumnii.Azi cumparam (sper sa nu)schiuri ,,mergatoare,,.Ce proiect mai mare vrei?!Sa vina primavara!Topirea zapezii!Ajutorrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!
    Zi buna tuturor cu MARE respect pt cei ce pot folosii,,scindurile,,cu pricina.
    Cu drag, spionul LU

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce ma bucur ca lasi "urme" pe aici!
      Asa deci, ai fost cuminte si primesti schiuri?! fantastic, ma bucur pentru tine!
      Dar daca nu ai învatat înca - ma refer, de când erai copil, nu vreau sa te descurajez, dar... Helmut a dorit, de dragul meu. A facut curs, am mers doua concedii extra la schi si acum... E deacord sa mergem, dar el îmi face galerie pe pârtie, eventual se înscrie la drumetii organizate. Gata cu schiul! nu-i place
      Abia astept continuarea povestii voastre! :)) pupici

      Ștergere
  52. Ma primiti si pe mine? :)
    http://zambetsisanatate.wordpress.com/2012/02/01/miercurea-fara-cuvinte-remember-como/
    Eu am lasat iarna in pace si mi-am amintit de o vacanta cu soare si voie buna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu toata placerea, Andra draga! Bine ai venit în grupul nostru, al povestitorilor prin fotografii! Te-am înscris. Te asteptam si saptamâna viitoare :)

      Ștergere
  53. Parafrazându-l puţin pe Eminescu:

    "Lacul codrilor albastru
    Nuferi" de gheaţă "îl încarcă" :P

    RăspundețiȘtergere
  54. frumos, nimic de zis, dar tare mi-e dor de vremurile calde!
    :-)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ei, hai mai lasa-ne sa ne dam o tura cu schiurile, doua cu saniuta pe derdelus, si apoi... dam drumul Primaverii :) Sa ai o joi minunata!

      Ștergere
  55. Lacul codrilor albastru nuferi albi iar îl încarcă...

    RăspundețiȘtergere
  56. Sunt uşor năuc după 99 de uşi deschise ...
    A fost o excursie nemaipomenită!
    Câteva clipe de odihnă pe malul lacului de cleştar e tot ce lipsea!
    Mulţumesc de ospitalitate (dinspre miercuri) şi toate cele bune (dinspre aşteptări)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa spun si eu la fiecare joi în zori de zi :))
      Multumesc mult pentru companie, o plimbare de unul singur nu are farmec, niciodata!

      Ștergere
  57. Fiecare anotimp cu farmecul sau! Superbe imagini! :)

    RăspundețiȘtergere
  58. Cata frumusete este si acum, iarna, in acel loc. Imi inchipui doar, ca vara, e un colt de rai! Va multumesc ca ne-ati impartasit si noua! O seara minunata va doresc ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Stefi, multumim ca ne-ai însotit în plimbarea de MfC. Pupici, noapte buna!

      Ștergere
  59. Arata foarte frumos! Happy WW,Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  60. Superbe imagini hibernale.O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai am câteva... parca mai frumoase!
      o joi vesela si plina de împliniri!

      Ștergere
  61. Sarut mana Carmen!
    Imagini de poveste.Frumosul autentic ce actioneaza cu o forta generoasa asupra sufletelor cautatoare de absolut.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie îmi plac peisajele de iarna, încarcate de zapada. Multumesc mult!
      Noapte buna, Sorin draga!

      Ștergere
  62. Faine imagini de miercuri plin de înveliș alb!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) zapada a fost weekendul ce atrecut, acum e chiciura. Natura este minunata!

      Ștergere
  63. saraca salcie, este captiva :(
    Superbe imagini!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa am zis si eu, dar se pare ca ii face bine...
      Sa ai o joi minunata!

      Ștergere
  64. Super, doar ca ma ia frigul doar privind :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei, bei un ceai si... te uiti mai departe la ceilalti prieteni. Astazi MfC este plina cu astfel de imagini! :))

      Ștergere
  65. Daca m-ai invatat,atunci suporta-ma:).
    E dansul pe care il invatam acum.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea, ce ma bucur ca ti-am putut fi de ajutor! pupici

      Ștergere
  66. 110!
    Te pup si te felicit! Aici e familia MFC, Carmen! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Aurel a fosr al 112-lea! Supeeeer!
      te pup si eu, noapte buna, Mirela draga!

      Ștergere
  67. Buna Carmen, eu am pus link-ul dar nu apare....in fine...
    Va doresc tututor o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah Daliana, ce rau îmi pare! fotografiile tale artistice, sunt întotdeauna o mare surpriza.
      Pe saptamâna viitoare... pupici

      Ștergere