duminică, 8 iunie 2014

¡Vamos a la playa!



6 comentarii:

  1. da.... si noi am fost la plaje!
    da... si la noi sunt 29 de grade!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Soare ,mare si buna dispozitie. Imi e tare dor de mare,dar ma multumesc cu cate o baie la piscina.Cand vad imaginile, am o bucurie imensa. Simt ca e locul potivit pentru a va relaxa.Zile senine si multa relaxare va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase sunt valurile!
    Mi-e dor si mie sa simt cum imi fuge nisipul de sum talpi,fiimd furat de valuri!
    Sa va fie de bine vacanta!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. o mare minunat de albastra, minunat arati si tu, bronzata si vesela, cat despre Helmut, este intr-o forma admirabila, vacanta va prieste :)
    la vesele zile pe mai departe va doresc!
    pup draga mea draga! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. "Cineva" chiar e relaxata si linistita alaturi de omul drag! Vacanta minunata in continuare, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  6. Aud sunetul valurilor! :)
    Plimbarile pe malul marii, prin apa, imi plac foarte mult! Niciodata nu am avut rabdare sa stau intinsa la soare, dar ma plimbam de-a lungul marii, prin apa pana la genunchi. Adunam scoici sau doar mergeam incetisor - si mai apoi, obosita, aveam... rabdare sa stau si intinsa pe plaja.... :)
    Cred ca a fost un deliciu de vacanta!
    Imbratisari de grup, cu drag!

    RăspundețiȘtergere