luni, 8 decembrie 2014

Croaziera - Apus de soare în portul Barcelona

în halat de baie, privind marea din"Complexul SPA" 10.11.2014


La revedere, Soare! Pe mânie dimineata! (povestea Croazierei continua - aici)

22 de comentarii:

  1. Minunat! Am si eu o curiozitate: cate sute (mii) de fotografii ai facut? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. doar minunat?! :))) cât priveste întrebarea, te referi la câte fotografii cu apusul de soare am facut, sau în total, pe timpul croazierei? Promit ca apusul asta nu-l mai repet ;)
    In total, sunt peste 2000 fotografii. Trebuie sa mai selectionez, însa... mie tot nu-mi pare ca am fotografiat destul, pentru câte clipe unice am putut sa traim si câte spendori am vazut! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prin ochii tăi, ne bucurăm şi noi de tot ceea ce-ai văzut. Mulţumim!

      Ștergere
    2. sunt onorata sa ma însotesti în calatorie!

      Ștergere
  3. Wow! Super imagini! :) Spectacolul apare întotdeauna în fața celor pregătiți pentru el, așa-i? De data asta, e vorba despre spectacolul luminii .... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, asa este în general cu minunile naturale... le observa doar cine are ochi pentru asa ceva. Cel putin jumatate din trecatori sunt preocupati cu "multe" altele. Si cei mai multi dintre acestia, gasesc ciudat ca cineva gaseste emotionante asemenea "maruntisuri"!...

      Ștergere
  4. Wow, Carmen sunt splendide imaginile! Ce culori superbe, absolut de vis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lumina de aur a învaluit portul pentru câteva minute... Eu nu m-am putut desprinde, am urmarit fiecare schimbare în tablou :-)

      Ștergere
  5. ai de capul meu! ce mi-ar fi placut sa privesc! macar sa privesc...!!
    culori wow si lumina si mai wow!:)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un fotograf talentat si un aparat bun ar fi reusit fotografii mai frumoase ca ale mele... Am fost uluita de frumusetea apusului de soare încat nu am putut plecat pâna când a disparut ochiul auriu.
      te pup. O seara faina! :-*

      Ștergere
  6. waw...spectaculos ! ce culori ! cat de frumos iti straluceste soarele in par ! MINUNAT !
    pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) iesiti din Paradisul wellness, dupa sauna, înot, masaj... sa ai parte de asemenea spectacol, este CEVA, nu-i asa? :)) tare norocosi am fost! pupici

      Ștergere
  7. O seara de AUR si la propriu si la figurat!
    ...ce va pasa!:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat, totul era perfect si ce bine ca am savurat din plin momentele. Asa ne-am încarcat bateriile pentru zile... mai putin frumoase ;)) Te pup draga mea :-*

      Ștergere
  8. ce asfinţit! îmi arde ochii! inutil să spun că aş fi vrut să fiu acolo, nu? :)
    noapte bună, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite ca am facut atâtea fotografii, tocmai ca sa traim acest apus înca o data, acum si poate mâine si poimânie... Pentru toate sufletele sensibile si romantice. Pup draga mea :-*

      Ștergere
  9. Cine are ochi de vazut si suflet sensibil care rezoneaza cu miracolul naturii este absorbit de clipele "magice"ale apusului de soare...splendoare pe mare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. curios era Gina ca pe terasa la ora aceea am fost doar 4 sau 6 oameni! Din 200 câti aveau intrare în complexul SPA! Tare m-am mirat... dar m-am si bucurat :))

      Ștergere
  10. wow!!
    ce culori, ce mangaiere...aur si miere...superb!
    frumos te invaluie culoarea aramie a apusului :)
    pup draga mea draga, somn usor! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si gândeste-te ca era 10 noiembrie :)) În Europa! Sublim momentul apusului de soare! O adevarata magie - culori si fosnet de valuri si tipete de pescarusi si aroma aerului si mângâierea blâna a aerului mieros... SUBLIM!
      pup si eu draga mea draga. Somn usor! :-*

      Ștergere
  11. Ne duci si pe noi in paradisul tau.Casc gura si le privesc o data,inca o data si cad pe ganduri in imaginatia mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu deosebirea ca eu am cascat ochii direc la fata locului, am fost ca si tine, tot pasager prin acest Paradis... Ce pacat ca a durat doar o saptamâna! :)

      Ștergere