sâmbătă, 27 decembrie 2014

Clipe de pus în rama

*.˛.°★。˛ °.★** *★* *˛.SEARA DE AJUN*.˛.°★。˛ °.★** *★* *˛.

*.˛.°★。˛ °.★** *★* *˛.CRACIUNUL*.˛.°★。˛ °.★** *★* *˛.

23 de comentarii:

  1. Frumoase momente într-o asemenea zi de Sărbătoare. Bine ai zis: numai bune de pus în ramă şi de păstrat în sipetul cu amintiri al familiei.
    Şi noi ne-am întors de la părinţi şi ce frumos a fost Crăciunul alături de cei mai dragi, în familie!
    Zile frumoase în continuare, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata, Alex draga! multumesc pentru cuvintele frumoase. Abia astept sa ne prezinti fotografii cu Sara în vacanta de Craciun la bunici.
      Un weekend minunat sa aveti! ☺

      Ștergere
  2. O familie fericita...numai bine va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim☺ Ma bucur mult ca ai revenit pe blog. Tare frumusel este David
      O vacanta cât mai placuta, în continuare, sa aveti!

      Ștergere
  3. Cu adevărat puse în ramă! Mă bucur pentru tine și familia ta! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumuseţe şi bucurie a fost acolo la tine, aşa cum mă aşteptam şi ştiam că va fi!
    Cu ceva întârziere, motivată de vizita la ai mei, vă urez în continuare sărbători la fel de frumoase, bucurie la fel de multă, sănătate câtă se poate, veselie şi antren cum doar tu ştii să creezi în jur!
    Să aveţi cu toţii un an plin de realizări, să se îndeplinească tot ce vă doriţi şi să ne încântaţi în continuare cu momente "de pus în ramă"! Vă iubesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ai revenit, draga mea! cu siguranta si voi ati petrecut sarbatorile Craciunului minunat. Nimic nu este mai frumos de Craciun ca întâlnirea cu familia, bucuria de a fi impreuna. Va îmbratisez si va doresc numai bine, sanatate si bucurii! Este ultimul weekend din acest an, sa îl petreceti ca pe o sarbatoare! pupici :-*

      Ștergere
  5. Ooo, ce frumos ai aranjat imaginile! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu adevărat de pus în ramă! Iar tu eşti o frumoasă!
    ... şi-mi place tare cum ai aranjat masa :)
    Noi am fost la părinţi, la naşi... aşa că la noi este foarte ordine :) preferăm să mâncăm pe câte o tăviţă fiecare, uitându-ne la film :)
    Te îmbrăţişez draga mea, petrecere frumosă în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clipele petrecute alaturi de cei dragi sunt deosebit de frumoase. Aranjatul meselor este pasiunea mea :) multumesc ♥
      Ma bucur ca ati avut vacanta de Craciun plina de bucurii!
      Si la noi este foarte ordine :) Unde nu sunt copii mici, este permanent ordine.

      La noi asa ceva nu se intâmpla. Daca mâncam ceva uitându-ne la tv, atunci este vorba despre fructe sau înghetata. Dar, vreau sa spun ca televizorul merge singur, mai ales la weekend :)) Este precum radioul în anii 80 :))
      Te pup si te îmbratisez si eu. O duminica minunata sa aveti!

      Ștergere
  7. Inedita expoziția ta de tablouri, Carmen! ☺

    RăspundețiȘtergere
  8. Tablouri pline de clipe frumoase!
    Sa aveti parte de alte clipe de pus in rama!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atunci când sunt copiii la noi, fiecare clipa este minunata.
      Pup Angi draga. Vacanta frumoasa sa aveti! ♥

      Ștergere
  9. Bag de seama ca sunteti o familie de copii cuminti...de a venit Mosul la toti:)
    Minunate pregatiri si clipe de neuitat ai surprins...fiecare instantaneu transmite bucurie, fericire, suflet si daruire puse la un loc.
    Somn usor ! Imbratisari si pupici pudrati cu fulgi de nea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) asa este Gina draga! suntem toti tare cuminti!
      anul acesta fotografiile le-au facut fetele, si au surprins într-adevar cele mai frumoase momente din cele mai frumoase.
      Te pup draga mea. O duminica minunata iti doresc! este ultima din acest an ♥ trebuie sa fie cea mai frumoasa!

      Ștergere
  10. ce e mai frumos decat Craciunul petrecut in familie!!! cred ca nimic.....
    clipe frumoase, calde, vesele.....de tinut , clar , in rama!:)
    puup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca si la voi a ajuns Mos Craciun cu sacul plin de cadouri si ca ati petrecut minunat sarbatorile Craciunului. Va pupam :-*

      Ștergere
  11. Chiar sunt de pus in rama. Ce poate fi mai frumos decat sa fie toata familia la impodobirea bradului !?
    Sa fiti fericiti si sanatosi si sa va intalniti asa pana la adanci batranete ! :)
    Pup draga mea !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim, draga mea. Asta este tot ce ne dorim mai mult: sanatate!
      Pe 24 si 25 decembrie am avut toti copiii, pe 26 s-au dus la ceilalti parinti. Nu ne vom mai vedea pâna la anu' ☺ Dupa revelion ne-am dat urmatoarea întâlnire.
      pup si eu draga mea ♥

      Ștergere
  12. Bine spus de pus in rama, nu doar pentru incarcatura emotionala, dar si preparatele cre arata de nota 20!

    RăspundețiȘtergere