marți, 23 decembrie 2014

Buna dimineata la Mos Ajun!

pentru rubrica "Meloman pentru o zi"



Sarbatori magice, cu cadouri si miros de brad, sarmale si cozonaci, cu multa sanatate, veselie si colindatori la ferestre! Craciun fericit!

23 de comentarii:

  1. toata dimineata am ascultat si eu colinde, o sa iau o feliuta din acea prajitura al carei nume nu mi-l amintesc (stiu sigur ca ne-ai povestit anul trecut despre ea) si care arata delicios :)
    mai e putin pana laa Craciun asa ca iti doresc la randul meu zile magice si sarbatori fericite! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Christstollen sau doar Stollen, asa este - acum doi ani am scris despre acest cozonac german.
      Pup draga mea draga :-*

      Ștergere
  2. Multumim, asemenea si tie Carmen! Craciun fericit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Craciun fericit Larisa draga. ce frumos ca o ai pe mamica ta lânga tine! Vacanta frumoasa va doresc!

      Ștergere
  3. Sfinte sărbători cu pace, sănătate și multă bucurie! Dumnezeu să vă poarte de grijă mereu! Îmbrățișări, pupici și numai gânduri dragi din Apuseni!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim mult :) ce surpriza placuta... am crezut ca ne-ati uitat. Trimitem si noi urari de bine, pupici si îmbratisari.

      Ștergere
  4. sarbatori frumoase, vesele, pline de zambete si daruri!:))
    stiu ca asa va fi!
    te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sarbatori fericite si voua, dragelor frumoase! pupici si îmbratisari.

      Ștergere
  5. Sarbatori fericite draga Carmen! La mine acum mirosul de sarmale a umplut toata casa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. maine voi face si eu sarmalute, dar... doar 6 bucati ;) Doar asa pentru traditie. Cei din familia mea mananca sarmale doar daca nu e altceva :))) pup
      Sarbatori minunate sa aveti :-*

      Ștergere
  6. Moșul să vă aducă un sac de sănătate, noroc, belșug și bucurie! Crăciun fericit alături de cei dragi! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, Craciun fericit si voua, sarbatori cu belsug si bucurii!

      Ștergere
  7. Mulțumesc de colindă! Crăciun fericit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mâine va fi seara magica, seara în care împodobim bradul si încarcam masa cu bunatati, este seara când încorjurati de familie, ne gândim la toti cei dragi. Sarbatori fericite!

      Ștergere
  8. Multumim pentru colinde si urari.Sa aveti parte de un Craciun cu sanatate,liniste si pace in suflet,caldura si multe realizari! La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anul acesta sunt fericita :)) mâine vom primi colindatori :)) prietenul fiicei mele are mama românca si ne-au promis ca în seara de Ajun vin la colindat.
      sarbatori fericite draga mea! :-*

      Ștergere
  9. Multumesc pentru urari. Sarbatori fericite si voua !

    RăspundețiȘtergere
  10. Sarbatori fericite si toate cele bune! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  11. sa ai sarbatori frumoase, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc ,sarut mana pt colinde!
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere