duminică, 27 octombrie 2013

Lungi povesti de duminica

pentru rubrica saptamânala, gazduita de Anastasia
Vremea neobisnuit de frumoasa si calda pentru luna octombrie ne-a facut sa tânjim la o plimbare în mijlocul naturii... timp sa o efectuam am gasit abia la sfârsitul acestei saptamâni.
Gradina Botanica este cel mai frumos parc din orasul nostru, asa ca vineri, dupa orele de serviciu ne-am îndreptat pasii spre acest coltisor de rai. Amenajata cu arbori, peluze, alei si nesfârsite rondouri cu flori de sezon, gradina este un adevarat rasfat în culoare si parfum. Vegetația combinată cu oglinzi de apă, terase, cascade, statui, chioșcuri si pavilioane este aranjată după cele mai rafinate reguli  pentru o  armonizare perfecta a speciilor, dimensiunilor, formei si cromaticii. Aici domneste bunul gust si gradinaritul este ridicat la nivel de arta!

Atrasi de mieunatul strident al unui pisic, am ajuns în beraria din parc, care înca îsi mai are zilele acestea mesele întinse sub boltile de frunze ruginii ale castanilor. Am servit o gustare din care s-a înfruptat si felina roscovana. Lipsita de recunostinta, dupa ce s-a saturat ne-a intors coada si a plecat la alti meseni, fara sa ne mai acorde companie la halba cu bere



Ne-am continuat plimbarea printre dalii si crizanteme si în final, ne-am oprit în gradina japoneza, care saptamâna aceasta a atins apogeul frumusetii autumnale! Aur si arama curge din albastrul cerului peste oglinda pârâiasului cristalin invitând la contemplare şi meditatie. Peisajele de basm sunt o bucurie pentru ochi si suflet! Fotografii... în articolul ce urmeza
PS: Melodia pe care am folosit-o în slideshow-lui meu se intituleaza Toselli's Serenade

3 comentarii:

  1. Carmen,Carmen...ce incantare pentru ochii mei...pana si motanul e asortat ruginiului care imbraca in culori atat de calde peisajul...excelente imagini,multumesc pentru plimbare!
    te imbratisez draga mea draga,un start bun iti doresc in saptamana care urmeaza!

    RăspundețiȘtergere
  2. Are dreptate, pandhora.. :) chiar şi motanul! Adorabile culori!
    Aţi avut un început de weekend minunat,
    aşa să vă fie şi săptămâna! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare frumos e locul acela de sub castani, unde se afla masutele! Imi plac acele arcade prin care se intra...
    Superbe toate imaginile si clipul desigur. Melodia nu stiu daca-l stiam, poate doar imi suna familiar. E foarte sensibila, frumoasa muzica.
    Motanul ca motanii ;) Al meu ca e al meu si tot cam asa face :))
    O seara cat mai placuta, Carmen!

    RăspundețiȘtergere