marți, 22 octombrie 2013

În (dez)ordine cronologica ;)

Înainte de party: Am admirat luna plina în noaptea de 19-20. De dimineata am început aranjarea mesei si am pus la fiert pe foc mic supa de pui si în cuptor, friptura de purcel... Am pregatit împreuna aperitivul "farfuria Smiley" Am vrut sa-i schimbam numele în "Încruntatul" dar scrisesem deja lista de meniu...




Party:  Am întâmpinat oaspetii cu câte un pahar de sampanie, a urmat smalltalk si despachetatul cadourilor, apoi am luat loc la masa.
Meniu: Aperitiv "Farfurie Smiley" - rosie umpluta cu salata de vinete, rulouri de sunca si crema de brânza, oua umplute, masline; Felul I - Supa de pui cu taietei de casa; Felul II - Friptura de purcel cu galuste de cartofi, varza de Bruxelles si varza murata în sampanie; Felul III - Tort de sampanie cu crema de piersici, espresso, cafea si Muffins facute de Raluca (cocos, lamânie, ciocolata, cacao).

(am primit cadou un butas de trandafir ce poarta numele meu☺)

Dupa party: musafirilor nu le-a fost usoar, penatru ca au avut de calatorit înca o ora, pâna acasa în Ulm. Noi doi, dupa ce am facut ordine si am spalat de mâna o mie de pahare, am împartit frateste bucata de tort ce a mai ramas. Am meritat-o!

Nu am mai observat luna la fel de luminoasa ca în noaptea precedenta! Am atipit instantaneu si am dormit adânc pâna luni dimineata, când a sunat desteptatorul... A început o noua saptamâna de lucru!

30 de comentarii:

  1. Draga mea Carmen, la multi ani cu bucurii, impliniri si multa sanatate! Te imbratisez cu mare, mare drag si-mi iarta intarzierea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Aniela, iti multumesc mult. Nu inteleg de ce spui ca ai intarziat, te incadrezi perfect in "trei zile inainte si zrei zile dupa" :-) te pup draga mea sibianca. Cu dor ( eu nu mai ajung anul acesta la Sibiu, dar poate ca ajungi tu aici. Tare m-as bucura sa ma cauti)

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  2. A trecut bucuria petrecerii si dncolo de monitor. nu ne dai si noua reteta tortului? Arata super fain!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adriana draga, tortul a gost comandat la Chocolatier, una din cele mai bune confiserii din oras. A fost delicios, toata lumea i-a laudat gustul. Un blat pufos, imbibat cu usoare arom e de sampanie si piersica. Exact cum mi-am dorit, fara creme grele, fara frisca ( urasc frisca, cred ca am mancat prea cu pofta cat am fost copil).

      Ștergere
    2. La multi ani! Nu stiu de ce ramasesem cu ideea ca esti nascuta in decembrie. Pupici multi si imbratisari de la mare distanta.

      Ștergere
    3. :) multumesc! Da... sunt printre ultimele Balante.
      Pupici si imbratisari din Bavaria.

      Ștergere
  3. Frumoasa petrecere ai avut! Nici nu putea fi altfel! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nu?! :-D doar o data in viata implineste omu' jumatate de secol :O
      Va pupam si noi.
      PS: de maine incep petrecerile Scorpionilor :-)

      Ștergere
  4. frumoasa petrecere, am gustat putin tort! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur Coco! Merge si o cafeluta, de care sa te servesc ? ;-)

      Ștergere
  5. Ai văzut că şi luna a marcat ziua ce venea? Aţi meritat felia de tort cu brio!
    Mi-e aşa o foame şi când văd bucatele acestea mi se face şi mai tare. Nu am ştiut eu ce ai scris tu, că veneam după masă.
    Din câte pot să-mi dau seama, ai avut o aniversare deosebit de frumoasă şi reuşită, aşa cum îi şade bine şi cum merită omul care eşti. Simpatice farfuriile cu smiley-încruntatul!
    Îmi trimiţi şi mie o cafeluţă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga nea :-D multumesc pentru simpaticul tau comentariu.
      Cafea... da, cu placere te servesc. De care doresti? Espresso, cappucinno, latte macchiato, cafe noir, cafe allonge? Am norocul ca atat acasa, cat si la birou, am aparat de cafea profesional! Delicioase cafele prepara doar la o apasare de buton! Avem si cafea boabe din cele mai bune si cremoase! Te invit cu placere!

      Ștergere
  6. Hmm, prajituri vreau si eu si rosiile umplute de la Suparici sau Zambaretul cum l-ai numit tu. Un meniu tare apetisant.
    Inca o data iti doresc sa ne traiesti la multi ani fericiti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ah Tina, daca mi-ai fi putut spune inainte, denumirea asta Suparici! Wow... e numele perfect pentru ce mi-a iesit mie pe farfurie :-D
      Multumesc mult! Aceleasi urari si tie, cu drag.

      Ștergere
  7. superb totul la tine! oameni frumosi si bucate alese....:)
    pop!

    RăspundețiȘtergere
  8. Inca o data la multi ani!
    Ati realizat o masa eleganta... se poate observa o atmosfera placuta si distinsa...
    Pregatirile foarte frumoase si pe atat de delicioase

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca draga, multumesc mult! ♡
      verifica te rog spam-ul... cred ca tot ce comentez eu la tine pe blog nu apare decât la spam

      Ștergere
  9. La mulţi ani cu sănătate! Să ai parte numai de bucurii şi armonie! Petrecerea a fost foarte frumoasă, aşa ca sărbătorita!
    Numai bine, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Acum descopar ca a fost ziua ta draga mea si eu am omis-o! Imi pare rau!
    Cu intarziere iti doresc numai bine, sanatate si mult noroc si acum cred ca esti intradevar "majora" la implinirea virstei de 25 de ani si ai voie un pahar de sampanie! :))
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce surpriza! Minnie draga, ai revenit în blogosfera? cat ma bucur!
      multumesc mult, draga mea! exact asa este, am avut voie sa beau câte un pahar de sampanie, stând pe piciorul drept - pentru 25 de ani, si apoi pe stângul :)))

      Ștergere
  11. Super party Carmen! Si yami, ce bunatati acolo; eu am ramas la varza murata in sampanie...wow, n-am gustat (de fapt nici n-am auzit pana acum). Totul a fost aranjat ireprosabil si cu gust (ca de obicei!), meniul savuros, iar despre voia buna ce sa mai zic, se citeste pe fetele voastre :). Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place mult ceea ce vad.
    Atmosfera, pregatirile, ordinea...totul e impecabil.
    Am ciugullit din tort, asa, virtual, fiindca am inteles ca s-a papat tot :) Dar prea era frumos :)
    O seara placuta in continuare, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani !!! Un meniu apetisant si rafinat. Si-mi place, ca nu lipseste traditionala supa cu taitei :)
    Multa fericire si sanatate, Carmen !!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumoasă aniversare! Iar petrecerea alături de cei dragi este cel mai frumos mod de a sărbători aşa o vârstă frumoasă. Îmi închipui cu cât mai frumos va fi la... 100 de ani, când vei putea spune că ai 50... pe un picior. Promitem să fim alături şi atunci şi să te felicităm cu drag! :-)
    Sănătate şi fericire!

    RăspundețiȘtergere
  15. Am stat si eu ca o baba curioasa pe la fereastra de m-am uitat la petrecerea ta.Nu stiu cati ar reusi sa fie asa de meticulosi in organizare,aranjare,servire.Noi suntem niste comozi,care vrem sa ne pice din cer.Fiecare,ar putea sa faca un eveniment din ziua lui,cu posibilitatile fiecaruia,numai nu suntem educati in sensul asta.Tu meriti sa fi atat de fericita, ca o rasplata a muncii si a bunatatii tale ca om.Cred ca te-ai simtit ca o regina.Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  16. :) văd că după plecarea musafirilor va-ți torturat :lol:

    RăspundețiȘtergere
  17. Chiar e o dezordine cronologica !
    Mie nu imi vine sa cred cati ani am si prefer sa spun anul in care am fost nascut !
    4MW :-)

    RăspundețiȘtergere