miercuri, 9 octombrie 2013

Miercurea fara cuvinte (41) - Nuferii lui Claude Monet

Giverny - 7 septembrie 2013

Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

36 de comentarii:

  1. Vai cat sunt de minunati nuferii!!!
    Superbe imagini:)
    Happy ww!! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. O frumusete!
    Am mers si eu de vreo doua ori la gradina botanica din oras sa admir nuferi. Sunt incantatori!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da... dar astia sunt din parcul lui Monet, la conacul din Giverny. Sunt cei pe care într-adevar i-a pictat si care au devenit o obsesie pentru mine. Sunt minunati!
      happy WW!

      Ștergere
  3. Si eu: postare cu ingerasi, sa ma ajute in toate greutatile prin care trec!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca sunt ani de cand nu am vazut nuferi! Ani buni!
    Tu esti o norocoasa . .;)
    Sunt superbi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunate fotografii! Cum să nu fi fost marele Monet fascinat de asemenea frumuseţi?
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt angelici.Ce sa spun,ca am ramas muta.Imi plac enorm.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos tare și ispititor !
    Îmi plac mult fotografiile
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  8. am revenit.
    fara cuvinte.

    sufletul tau a hoinarit deci prin locurile acestea frumoase si a strans amintiri..

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt foarte frumoase fotografiile tale. La noi nu au mai fost nuferi în acest an. Nu știu dacă s-au uscat sau au fost furați.
    Să ai o noapte liniștită și faină.

    RăspundețiȘtergere
  10. Incantatori, superbi ,atractivi nuferi ai surprins.!
    Multi pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Impresioniştii sunt pictorii mei favoriţi. Aşa că, mulţumesc pentru călătoria la conacul lui Monet!
    Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  12. ah, ce rău îmi pare că eu vin cu o poveste horror printre aceste minunății...
    Bună dimineața!

    RăspundețiȘtergere
  13. Beautiful! Monet's garden in Giverny is a wonderfully inspiring place to visit

    RăspundețiȘtergere
  14. Delicate flori, pentru delicati ochi si stabile sevalete

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună CARMEN!
    O splendoare de imaginii!
    O zi minunată îți doresc draga mea!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. Nuferii... cantati de poeti, admirati de romantici, amintindu-mi de ziua in care am adus acasa un brat plin de nuferi albi, cu cozi lungi, de peste doi metri. Dimineata, cand m-am trezit, in camera mea mirosea a balta. :)
    Sa ai o zi senina, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  17. mi-ar fi placut sa "pictez" si eu cu camera printre nuferi, la fel ca tine! cred ca te cuprinde o stare de maxima liniste si bucurie, privind la asa frumuseti! happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Minunate flori! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Splendide fotografii! O zi frmoasa ca acesti nuferi !

    RăspundețiȘtergere
  20. Sunt foarte frumosi. Un loc minunat de vizitat. Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Mirific! Frumusetea lor iti taie rasuflarea! Cum sa nu te simti inspirat? Te pup, draga mea! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  22. O placere sa citesti langa nuferii astia, o dupa-amiaza intreaga.

    RăspundețiȘtergere
  23. Mereu am admirat aceste minunatii plutitoare! Minunat!O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  24. Daca sunt chiar nuferii lui Monet sunt cu atat mai frumosi. Pretioase capturi, draga Carmen! Nuferii sunt flori splendide pe care le iubesc mult.
    O zi de miercuri cat mai placuta iti doresc sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Superbi nuferii, deosebite fotografiile care îi surprind! Eu nu am avut până acum ocazia să fotografiez aceste flori, deși mă aflu destul de aproape de paradisul lor :). O zi minunată, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  26. Frumosi sunt nuferii. Am ramas impresionata mai ales de cei uriasi pe care i-am vazut la Gradina Botanica din Cluj. Nu mai retin specia, dar mi s-au parut superbi.

    RăspundețiȘtergere
  27. Ireal de frumos !
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  28. Nuferi! Cat de frumosi!
    Felicitari pentru frumoasele fotografii!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  29. Am plecat la colindat pe bloguri si-am uitat sa las un semn al trecerii mele pe aici! Vai-vai! Rusine sa-mi fie!
    Nuferi si refexii care-ndeamna la reflectii! Dar cum reflectiile imi sunt cam straine in ultimul timp mi-am amintit de Degetica!
    Parca-s tipsii de jad cu rubine din loc in loc! :)
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  30. O oaza de liniste, de verde...de tot ce vrei! Foarte frumoase pozele!

    RăspundețiȘtergere