miercuri, 16 octombrie 2013

Miercurea fara cuvinte (42) - Flux si reflux la Marea Mânecii

Mont Saint-Michel / Normandie, Franța - 4 septembrie 2013


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

54 de comentarii:

  1. Astăzi am fost mai harnic, nu de alta dar am ve4nit fuga, fuga de la Super Blog. Îmi place plimbarea ta la Marea Mânecii.
    Să ai o noapte liniștită și faină.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. onorata! iata, ai fost primul la întâlnirea noastra, ca si comentator. îti multumesc!
      happy WW! :)

      Ștergere
  2. Ce poze frumoase, dintr-un loc minunat! Mont Saint-Michel - un loc cu o istorie extraordinară, iar manastirea este minunat amplasată.
    O noapte frumoasă, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este un loc fermecat, Alex draga, ai dreptate!
      happy WW! :)

      Ștergere
    2. Şi mai voiam să spun că tare frumos vă stă împreună în fotografii. Frumoşi şi zâmbitori! Numai bine vă doresc! :-)

      Ștergere
  3. Superb! Mi-ar plăcea să vizitez Franţa de la un capăt la altul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah, si mie mi-ar place! planuim de cativa ani sa vizitam Valea Loarei si Provence... n-am ajuns înca...
      happy WW! :)

      Ștergere
  4. Foarte interesant fenomenul acesta. Eu l-am vazut doar in poze :)
    Happy ww!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am mai trait flux si reflux vizibil puternic la Marea Rosie - Egipt si la la Oceanul Atlantic- în Madeira. La Mont Saint-Michel am fost pentru prima data.
      happy WW! :)

      Ștergere
  5. Foarte faine pozele !
    V-a rămas acolo măcar o parte dinn inimă :)
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ne-am implinit un vis si da, o bucatica din inima a ramas acolo :)
      Happy WW!

      Ștergere
  6. Frumos tot. Imaginile,culorile ,voi cu mult entuziasm si joaca pe malul marii.Nu ma pot lauda ca te cunosc,numai ca uneori asa mi se pare si eu sunt sincera ,directa .Aici este evidenta latura romantica si fericirea ce se poate citi pe chipul tau.Toate cele bune.Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu te cred ca esti sincera si directa, insa te rog sa ma crezi si tu pe mine ca m-a bufnit râsul citind cum ma vezi tu: un spartan. Pentru mine, spartan reprezinta o persoana aspra, austera, severa... si ai adaugat cumva si mirarea ca pot fi plina de talent :))
      sa nu crezi ca e motiv de suparare. Nuuuu... Dar tare m-a distrat sa citesc parerea ta despre mine :)
      Noapte buna, Floarea, numai ganduri bune!

      Ștergere
    2. Vezi,eu inteleg prin spartan,o persoana muncitoare,ordonata,constiincioasa.Nu a fost mirare,a fost o reconfirmare a talentului tau.Imi pare rau ca nu m-am facut inteleasa,sau m-am exprimat aiurea.E ultiumul lucru care l-as face ,sa te supar.Te imbratisez cu scuzele de rigoare,

      Ștergere
    3. Floarea draga, nu te necaji, nu este niciun motiv. Zau ca nu m-am suparat. De ras, am ras... eu stiu insa cat de usor se pot isca mici neintelegeri si gasesc frumos ca ai revenit aici cu explicatii. Iti multumesc.
      Hai sa uitam jocul asta de cuvinte si sa ne bucuram mai departe de relatia de prietenie care s-a stabilit intre noi pe baza blogului. Te imbratisez si eu si iti trimit o floare ♧

      Ștergere
  7. Ce frumoşi suneţi! :) Îmi vine să strâng în braţe tare-tare...
    Frumos an ai avut, draga mea, şi foarte plin!
    Te îmbrăţişez cum are drag! pupici mulţi :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Iubesc marea ,cea pe care ne-ai prezentat este superba,
    cum superbi sunteti si voi amandoi!
    Sa traiti multi ani fericiti alaturi de familie si de noi!
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  9. Toate fotografiile mi-au plăcut. Dar am ales unele speciale azi: primele două şi cea cu urmele pescăruşilor.
    O zi frumoasă de miercuri, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Un loc superb si niste poze pe masura,
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumos si soare poate fi.. Imi faci pofta de mare, asa toamna cum e la noi :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună CARMEN!
    Sunteți doi frumoși!
    Minunate poze,mulțumesc de partajare!
    O zi cât mai plăcută dragă CARMEN îți doresc!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mie cel mai mult imi place "salutul" cu picioarele :)

    RăspundețiȘtergere
  14. 4 septembrie, ziua cand ati avut marea la picioarele voastre.chiar si cu putina apa in ea

    RăspundețiȘtergere
  15. Musai sa ajung si eu acolo :)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  16. O zona istorica foarte frumoasa! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumos!
    Nu ştiu prin ce asociaţie de idei am ajuns de la urmele păsărilor de mare pe nisipul ud la călătoriile bănuite de pe meleaguri germano-austriece, dar asta s-a întâmplat. A rezultat o colecţie la care nu m-am gândit înainte, dar care cred că merită să crească. Mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumos cuplu, frumoase imagini ! Imi amintesc placerea mersului cu picioarele goale pe malul marii dupa reflux!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  19. Herrliche Bilder liebe Carmen, da wäre ich jetzt auch gerne, vielleicht ist es dort wärmer und sonniger wie hier!! ☺
    Tschüssilein und noch eine angenehme Woche wünscht Dir Crissi

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi doresc foarte mult sa vad Mont Sant-Michel! Am vazut cateva poze si mi se pare ca arata incredibil!

    RăspundețiȘtergere
  21. Mersul in picioarele goale prin namol mi se pare cea mai placuta experienta! Frumoase zile ati avut!

    RăspundețiȘtergere
  22. ce faaaain <3 <3 mi-e dor de mare :-<

    RăspundețiȘtergere
  23. Dorul de duca ma apuca :) Pe coasta Atlanticului n-am fost ... inchid ochii si simt racoarea nisipului ud ...

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce frumos! Am fost si eu la Mont Saint Michel, dar din pacate am avut parte de o zi ploioasa, dar a meritat oricum. Ramane in topul locurilor mele preferate din Europa :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce frumooos! Ce romaaaantic!!! Looove is in the aaaiiirrrr! :) :) :) Superb! Pupici. Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  26. Superb!

    Eu n-am văzut nicodată fluxul şi refluxul "pe viu" :(

    RăspundețiȘtergere
  27. a. Acolo fluxul vine atât de repede încât, dacă nu eşti atent, trebuie să o iei repede la...sănătoasa. :))) Altfel, ai băgat-o pe..."mânecă"! :)))
    b. Şi când mă gândesc cu ce eforturi fizice a fost construită această mănăstire unică în lume...Dar şi cu credinţă în izbândă !
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  28. Foarte frumoasa zona si foarte frumoase fotografiile! Cat senin si cata seninatate! :)
    Urme de pasi pe nisip! Ale voastre si ale... ale... pescarusilor! (am scris initial pelicani!!) :)
    Voi doi si pescarusii! H+C sa fie, pentru multi multi ani frumosi!
    Imbratisari cu drag! (am scris frag, intai!!! numai tampenii am facut azi! abia am reusit sa "lipesc" poza pe blog, poate aceasta sa fie cauza ametelii unicului meu neuron drag).

    RăspundețiȘtergere
  29. Superbe imaginile! M-am delectat cu ele! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  30. Foarte frumos totul! Sunteti minunati! Iar peisajul fara cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  31. Imi place mult cum galeria de imagini incepe in fundal cu Mont Saint-Michel si se incheie cu umbra sa ...
    Toate imaginile sunt foarte frumoase, ilustreaza perfect o zi de vacanta.
    Sa ai o seara cat mai frumoasa, draga Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Am vazut si eu fluxul si refluuxl in haifa si Casablanca, dar acesta este f spectaculor...

    RăspundețiȘtergere
  33. Superbe fotografiile.!!!!
    Happy ww!!!
    o seara placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  34. Imaginile astea au in spate cu siguranta momente de neuitat:) Fericire, romantisim, voie buna, marea, tot tacamul :)
    O seara frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  35. Waw! De trei ori WAW! Mă uimeşti din ce în ce mai mult! Oare este vreun weekend în care stai acasă? E magnific!

    RăspundețiȘtergere
  36. iti place mult sa va vad impreuna! iar castelul, e ca o poveste frumoasa!
    only happy ww all the time! :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Ce frumos!Iar Mont Saint-Michel eu il stiu doar din poze.Frumoase amintiri si poze,multumim!

    RăspundețiȘtergere
  38. Tare frumosi sunteti!
    Voi doi si un decor de poveste....:)

    RăspundețiȘtergere