miercuri, 30 octombrie 2013

Miercurea fara cuvinte (44) - Toamna, eu si MfC




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

50 de comentarii:

  1. Prima poză : "Cuminţenia pământului" ! :)))
    Ultima poză : exuberanţă după audierea "Toamnei" lui Vivaldi !
    Poze care ne apropie toamna cea aurie (şi...ruginie!) mai de sufletul nostru.
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  2. o bucurie aramie te inconjoara,incantatoare imagini,incantatoare! :)
    imi place mult griul cu care esti imbracata,te decupeaza perfect in peisaj dar si mai mult imi place veselia ta :)
    pup draga mea draga,happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  3. Splendid covorasul!
    Era confortabil? :))
    Trebuie sa-mi faci alt antet la "Miercurea fara cuvinte" de toamna!
    pupici, noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow! Super faine pozele, Carmen! Cata voie buna si culoare! Cine a zis ca toamna nu poate fi vesela?!

    PS: ca cald este la voi (judecand dupa tinuta ta lejera)! Eu am trecut la palton :(.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acasa, toamna asta, de la tine din poze, s-a cam dus. Putine frunze colorate au mai ramas.
    Minunata combinatie de verde crud si auriu tomnatic.
    Multe zile seninne iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vaiii nici daca vorbeam nu ne nimeream :D!! De parca din gramada aceea maaaare de frunze trei au zburat la mine si mi-au soptit sa aduc surate de-ale lor, de pe aici, la aceasta editie:D

    Ce mult imi place cum ai scris MFC!! <3

    Imbratisari cu mult drag :)
    rux

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce fotografii frumoase! Este minunată toamna şi pe la voi. Şi ce frumos ai marcat "miercurea fără cuvinte" cu acele minunate frunze, aşternute ca un covor. Tare bine îţi stă acolo, împreună cu toamna.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce covoras frumos!:)
    Si ce bine te prind culorile!!
    Frumos totul aici la tine...:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Exuberantă și plină de viată am spus deja ?!
    Am spus și așa să rămână !
    Mi-a plăcut mult ideea !
    Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu mă pot înregistra. S-a dzactivat șmerchertia !
    Fotografiile mele sunt aici: http://abbilbal.blogspot.ro/2013/10/miercuri-129.html

    RăspundețiȘtergere
  11. Carmen draga, am avut aceeasi inspiratie de data asta :)

    iti sta foarte bine printre frunze :*

    RăspundețiȘtergere
  12. SUPERBE FOTOGRAFII! Si superba protagonista! :) Happy WW, frumoasa doamna!

    RăspundețiȘtergere
  13. Superbe fotografii şi idee! Să faci din frunze MFC. Iar tu arăţi minunat!
    Nu am putut să mă înscriu, nu ştiu de ce. Îmi spunea ceva că right click has been disabled.
    Te pup! Ai inversat literele în titlu, din viteză.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Până la urmă m-a lăsat, dar cu postarea de săptămâna trecută.

      Ștergere
  14. Ce surpriză faină ne-ai făcut cu MFC din frunze!! Super idee! :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună CARMEN!
    Splendide imagini!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce idee minunată cu frunzele! Din păcate nu reuşesc să mă înscriu nici eu, right-click disabled.

    RăspundețiȘtergere
  17. Deci toamna e vedeta zilei, clar. :) Foarte faine pozele, buna inspiratie!
    Zi de vis!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Va sade bine :) Sa fie o toamna frumoasa si multe imagini faine pentru MFC!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ruginiul frunzelor si cu verdele ierbii creeaza un contrast minunat.
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  20. Bună, nu mă lasă să adaug linkul cu clik dreapta, zice că este ”dizabled”

    RăspundețiȘtergere
  21. Superbe imagini, Carmen! Se vede ca toamna e prietena ta cea buna care te bucura si te inspira :) Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  22. MFC mi-a purtat noroc. Iti sunt recunoscatoare! Nimic nu-i intamplator, tot azi te vad in poze, in aceasta ipostaza exceptionala, foarte aproape de sufletul meu!

    RăspundețiȘtergere
  23. Toamna este cel mai bun pictor. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. ce saltea colorata si intinsa ti-ai confectionat! se asorteaza tare bine cu toamna! :))
    superba atmosfera se degaja din pozele tale! happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce imagini frumoase si cata bucurie exprima! E o toamna splendida la voi.
    Happy WW, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  26. Relaxare pe covorul natural al toamnei! Splendide culori . Seamana cu covoarele din Chindia! :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  27. wow! ce să mai postez :(
    superb! mulţumesc, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu din ce motiv nu mă pot conecta.
      postarea mea este aici
      http://anastasiaanestis.blogspot.ro/2013/10/44.html

      Ștergere
    2. Anastasia, te-am inscris eu acum :)

      Ștergere
  28. Superbe imagini de toamna!
    Excelenta cromatica si lumina, compozitia mi se pare deosebita si foarte inspirata!
    O seara cât mai plãcutã îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  29. Pozele sunt deosebite, imi plac la nebunie culorile toamnei, iar ideea ta a fost foarte originala. Covorul de frunze cu verdele ierbii, tu ca o printesa a toamnei, au creat o miercure fara cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  30. Mă bucur să te văd atât de binedispusă! Cum altfel, dacă e toamnă frumoasă?
    Eu am ales nişte instantanee banale din Bucureşti. Am zis banale? Pun pariu că peste zece ani mă voi felicita că am adunat foto-document :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Toamna în toată splendoarea ei! Te invidiez, Carmen, pentru privilegiul de a te relaxa pe un așa covoraș :). Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  32. Superbe fotografii!! La fel ca tine, dealtfel!
    O seara frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  33. cele mai frumoase fotografii de la Miercurea fara cuvinte de cand urmaresc eu acest blog :) am urmat exemplul si am postat si eu o fotografie tomnatica :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Gata, m-am hotarat, astea-s pozele mele preferate, cele mai frumoase si inspirate poze de toamna!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Fata in ...frunze...Un titlu perfect pentru o pictura.:)
    Superba toamna ai in jurul tau!
    Pupici si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  36. Minunat...am rămas fără cuvinte :)

    RăspundețiȘtergere
  37. pozele sunt foarte originale. like like :)))

    RăspundețiȘtergere
  38. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  39. Ce frumos!Eu n-am ajuns inca in padure sa gasesc asa un covor de frunze.

    RăspundețiȘtergere
  40. Cu raze de soare ,toamna prezentata in aceste superbe imagini
    in care frunzele aramii danseaza de bucurie ca zilele nu s-au scurtat
    de tot ,toamna aurie bogata in recoltele inimii , ne dau o pofta buna de viata !
    Esti minunata!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere