duminică, 20 octombrie 2013

Multumiri



Va multumesc din suflet pentru caldele urari! Ziua mea a fost o zi deosebit de frumoasa si datorita voua!
Multumesc: Mamica, Mihaela, Tu1074, Liviu, Geanina, Rudolph, Elena, Florin, Alina, SpuseieuAnastasia, Cinemarx, Ninu, Larisa, Simona, Pandhora,Vania, Crissi, Poteci de dor, EllyW, MarcoPolo, 4MW, Diana, Floarea, Iulisa, Cristi, GinaR, fewstuff, Rux, Danuta, Vulpita, Nima, Alex, Ileana.
Toate urarile si gândurile voastre bune le trimit înzecit, cu drag înapoi

11 comentarii:

  1. Te imbratisam cu drag, Carmen! Va pupam pe toti! Sper ca si felicitarea noastra a ajuns la tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alinus, am scris acum câteva zile, dar nu-mi mai amintesc unde, într-un comentariu sau un raspuns, la mine sau la tine pe blog... ;) de, vârsta! :)))))
      am primit-o! tare m-am bucurat! superba felicitare, made by Alina! pupici
      Noapte buna! :-*

      Ștergere
    2. ma bucur! mi-ar fi parut rau sa nu ajunga :)

      Ștergere
    3. si mie mi-ar fi parut rau sa nu o fi primit! ;)) te pup

      Ștergere
  2. .❀´.☆¸.✿¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*° ✿
    ƸӜƷ .•°*”˜ ƸӜƷ
    ¸.•°*ƸӜƷ

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Carmen!
    E o imagine perfect vesela! Un inceput excelent pentru aceasta zi de 21 octombrie! :) si pentru aceasta saptamana!
    Te imbratisez cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Scuze, nu prea am stat pe-acasa. La Multi Ani, sa te bucuri si sa va bucurati toti de sanatatea voastra si de realizarile fetelor. Sa fii la fel si la intrarea în deceniul urmator, 7 e o cifra magica!! Echilibru si farmec, pâna si Dumnezeu s-a odihnit în a VII-a zi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) multumesc mult! îndemnul tau vine la fix :)) trebuie facut haz de necaz :)) multumesc!

      Ștergere
  5. :) Am fost cam absenta de pe blog...
    Multumesc pentru gandurile bune, Carmen!

    RăspundețiȘtergere