miercuri, 11 mai 2011

Miercurea fara cuvinte 19 - The cats who talked turkey

Pisici care mi-au vorbit turceste / The cats who talked turkey

Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! Succes!
1.Aliceee Traveler25.wind49.Androxa
2.Tudor Enea26.Ana50.Cupcake
3.Shayna27.Acuarele51.Alina
4.Gabriela28.coolnewz52.rokssana
5.Teo Negura29.Anutza53.Vaca Verde
6.se- cret30.Mirela Pete54.Rappa_ ru'
7.scaietina31.Escu55.Irina
8.abbilbal32.Rontziki56.Vitrina Vacii Verzi
9.Costin Comba33.OFZ57.Lumea lui Alexandru
10.Vera34.Alice- Georgiana58.Andreea Cristache
11.pandhoraa35.altcersenin59.Alm
12.Dama fara camelii36.Aniela60.Florina
13.Dan37.Cristi61.13angi
14.Ulise38.sophie62.Lia Lia
15.Sori N39.zoltybogata63.London Is Cool
16.Zamfir40.ana64.Danielle
17.Digodana41.Mariana65.Lolita
18.Iulisa42.andreiradu M66.Sophie
19.Vero43.Lukluk67.Lillee
20.Sailor44.a A68.Neuroanchiloza
21.Lumi RO45.Tetris69.Aurora Georgescu
22.Gina46.Nima70.bogdanic
23.ELENA47.CELLA71.Seven7i
24.Minoki48.Oana Clara

140 de comentarii:

  1. Ultima e fioroasa rau! Inteleg de ce vi se spunea sa nu le atingeti!
    Sa ai o zi de miercuri linistita Carmen!
    Happy Ww!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ei... ce de-a pisici. m-ai nimerit bine de tot miercurea asta. Seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce aere de "stapanele" lumii au! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. E ca un arheolog de data asta, faina postura :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Alicee,
    :)) nu cred ca ma înjura, sau...?
    Noapte buna! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tudor,
    :) ai postat tu catei? vin fuga sa vad!
    Noapte buna! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Lunapatrata,
    erau ceva zeite ale Efesului :))
    Noapte buna! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Teo,
    sunt stapânele santierului arheologic Efes. Nu trece pe lânga ele nici un turist neverificat! :))
    Noapte buna! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Asta da pisicuță cu personalitate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Se-cret,
    zicala am luat-o de axioma! :))
    Noapte buna! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Vera,
    stiau turceste :))
    Noapte buna! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. Prima parca are ceva dintr-o pisica aristocratica.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cred ca a fost ziua cand ai inteles tot ce ti s-a spus ...in turceste!:)
    Tare faine matele!

    RăspundețiȘtergere
  14. Reginele cetatii! Foarte faine, mai ales aia mica... pare ca e gata sa te ia la rost:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Gabriela,
    chiar ca da. Parca statea pe perne de matase, nu pe pietre din secolul VI î.Ch :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Angi,
    drept sa spun, n-am stat sa ascult pâna la capat, de teama sa nu-mi ceara ciubuc! :))
    Noapte buna! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ah nu! Dar totusi iti spune sa iesi cu aparatul foto din zona ei :)
    Ah si prima imi place! cum sta ea pe piatra aceea, regina peste toate!

    RăspundețiȘtergere
  18. Scaietina,
    :)) chiar asa! mica dar obraznica! si tupeista... Turcoaica get-beget!

    RăspundețiȘtergere
  19. Alicee,
    ;) cred ca erau mâna-n... laba cu serviciul de paza al muzeului :D Te pup

    RăspundețiȘtergere
  20. Ei, sunt minunate, dar ma intreb oare cum de nu sunt fugarite de cei care lucreaza pe santier. A doua fotografie este minunata. Cum sta pisicul acela si admira turistii pozand intr-o postura de mâţă indiferentă

    RăspundețiȘtergere
  21. Doamne, ce inghesuiala, la ora asta tarzie. Vad ca ai din ce in ce mai multi discipoli, Carmen.

    RăspundețiȘtergere
  22. ele par adevaratele stapane ale Efesu-lui...tare sunt mandre si bataioase :))
    O noapte frumoasa iti doresc...Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  23. Una asa galbena am avut si eu. Poate ar trebui niste povesti cu ea... Câte mi-a facut!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Costin,
    habar n-am din ce traiesc, dar am numarat cel putin 100 de mâte! Ori o fi plin de soareci, ori cineva le aduce mâncare, ceea ce nu cred!
    Happy WW! Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  25. Dama fara camelii,
    wow, si eu ma minunez! tot spun ca mai scriu un raspuns si ma duc la culcare, dar iar apare un participant la WW! si mâine ma trezesc la ora 5:45!
    Fratilor, noapte buna!
    Te pup! Happy WW! Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  26. Pandora,
    :) asa si sunt! Stapânele Efesului... nici o miscare fara aprobarea lor ;)
    Te pup. Noapte buna! si Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  27. Dan,
    chiar ca ar fi interesant! abia astept sa citesc povesti cu mâte sugubete!
    Happy WW! Noapte buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Sărut mâna Carmen !
    Da , prinţesele cetăţii. Par războinice sau revoltate ,poate .
    Curiozitate : cum miaună în turceşte ?

    RăspundețiȘtergere
  29. Frumoase pisici! Şi arţăgoase! :)
    În pozele 1 şi 4 e aceeaşi pisică, nu? Sau sunt surori gemene! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Or fi ele frumoase, dar ... tot Ulise e cel mai mare blogger ... canin!
    Să aveţi o miercure frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  31. E prima data cand comentez in blogul tau si uite cum mi-ai usurat situatia cu topicul acesta:)
    Mi-ai dat o tema aspra de gandire, pentru ca, o sa razi, eu visam sa vizitez Roma tocmai pentru pisicile dela Coloseum si pentru "gatarrele" despre care auzisem de la un prieten si care m-au fascinat.
    Acum iti dau seama ca vreau si acolo unde ai fost tu! Nu neaparat pentru pisici, sunt convinsa ca sunt multe care merita sa fie vazute, doar ca se mai schimba ordinea prioritatilor. A urcat cam pe a treia pozitie pe lista locurilor pe unde vreau sa ajung:)
    Ce frumoase sunt, ele stapanele:) Primul seamana cu TIR-ul meu:)

    (Am si eu o intrebare. Ce inseamna WW? Ca m-ati omorat, nici cum nu imi pot da seama :)) )

    RăspundețiȘtergere
  32. Aaaaaaaaa, m-am prins! :))) Nu trebuia decat sa deschid ochii :))

    RăspundețiȘtergere
  33. That is funny! Our Dogs speak Tamil :D

    RăspundețiȘtergere
  34. Ce stau ele "ca la fotograf", frumos.

    RăspundețiȘtergere
  35. Simpatice personaje! Să fie , oare, de încredere?

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/05/in-cautarea-armoniei-cosmice.html

    RăspundețiȘtergere
  36. Bună CARMEN!
    Superbe toate!!
    Să ai o zi frumoasă!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  37. Salutari pisicilor....si Turciei...si voua!

    RăspundețiȘtergere
  38. 'Neata! Va doresc o zi insorita tuturor!
    Si Carmen, multumim pentru gazduire in fiecare miercuri si pentru pozele haioase pe care le postezi!

    RăspundețiȘtergere
  39. Sorin,
    asa este, micile amazoane trebuie sa se impuna cumva între armata de turisti :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  40. Vero,
    ai un ochi perfect! asa este :))
    Sa ai o zi de miercuri minunata!

    RăspundețiȘtergere
  41. Matze dragalase!... :)
    Prima: "Unde-i cafeaua mea?"
    A doua: "Cu mine nu te pui!"
    A treia: "Tu chiar n-ai nimic de mancare la tine?"
    A patra: "Mi-e foameee, intelegi?..."

    Miercure cu soare si bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  42. Zamfir,
    :) buna remarca! blogosfera româneasca îi este recunoscatoare lui Ulise. Cred ca mâtele fotografiate de mine nici macar pc nu detineau, darămite blog!

    RăspundețiȘtergere
  43. mitzele astea sunt ca ales de la Roma ... pierdute printre ruine??

    RăspundețiȘtergere
  44. Poza a doua mi se pare foarte "fashon". Pisica aia zici ca e fotomodel! Imi place ca are atitudine.

    RăspundețiȘtergere
  45. Digodana,
    bun venit în Clubul celor ce se exprima miercurea, fara cuvinte, doar prin fotografii!
    Efesul este fantastic de vizitat (vezi postarea mea de acum 2 zile, Turcia-4)
    Salutari TIR-ului si sa aveti o zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Didodana,
    deci te-ai prins... Happy Wordless Wednesday! :))

    RăspundețiȘtergere
  47. Sailor,
    ;) happy WW! have a nice day!

    RăspundețiȘtergere
  48. Lumi,
    eu am fost una din cei 100.000 turisti/ an, ce le fotografiaza :))

    RăspundețiȘtergere
  49. Incertitudini,
    clar sunt de încredere... au primit Efesul pe mâna/ laba :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  50. Elena,
    si eu îti doresc o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  51. Wind,
    si noi te salutam si-ti spunem bun venit la "Miercurea fara cuvinte"!

    RăspundețiȘtergere
  52. Ana,
    buna dimineata! sa ai o zi senina ca gândurile tale! multumim pentru urari! :)

    RăspundețiȘtergere
  53. Acuarele,
    ;) n-am stiut eu unde sa gasesc o translatoare...Esti grozava!
    Pupici si o zi însorita! :)

    RăspundețiȘtergere
  54. Coolnewz,
    ...(înca)nu am fost la Roma, dar se pare ca asa este, pentru ca Digodana vorbeste un pic mai sus despre acest subiect!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  55. Minoki,
    ai dreptate, la câte unele mâte se vedea clar experienta de fotomodel! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  56. Ce de lume matinală! :) Happy WW!
    Simpatice foc mâţele :D

    RăspundețiȘtergere
  57. Ce simpatice sunt! Imi plac mult!
    Numai bine CARMEN!

    RăspundețiȘtergere
  58. Si la Atena, pe Acropole, era o doamna distinsa si mustacioasa. Statea ca o statuie, dar pe ea aveai voie s-o atingi :)

    RăspundețiȘtergere
  59. Multumesc mult, Carmen!
    Te-am trecut in blogroll ....sa nu uit sa vin la tine in fiecare miercuri...si nu numai!
    Sa aveti cu totii o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  60. Ai fotografiat niste matze ciudate. o zi de miercuri faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  61. cele din pozele de jos intr-adevar, parca vorbes :)
    o zi frumoasa pentru toata lumea!

    RăspundețiȘtergere
  62. M-am îndrăgostit de pisicile din Turcia! Ştiam de rasa Angora şi Pisica de la lacul Van, dar văd că şi cele de aici sunt fermecătoare. Miau, pupici pisiceşti! :)

    RăspundețiȘtergere
  63. Ce pisici relaxate! Cred ca primesc mancarica de la toti turistii! O zi buna, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  64. Imi vine sa rad ca parca, parca imi amintesc de pisici, dar nu chiar asa de tare.:)) Acum realizez ca nu le-am prea observat.

    RăspundețiȘtergere
  65. cred ca noi reusim sa le imblanzim; ma intreb ce ar fi Bucurestiul daca si pisicile ar musca.........

    RăspundețiȘtergere
  66. Frumoase pisicutele. Ti-am urmarit postarile cu peripetiile din Turcia, foarte interesante.Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  67. Minunat!!! Cum ai reuşit să le surprinzi, gradual, ... expresia, starea, comunicarea !
    Frumoase amintiri ai luat cu tine!!! Mulţumesc pentru împărtăşirea lor!

    Contribuţia mea :
    http://popasuriprincopilarie.blogspot.com/2011/05/o-lectie-de-si-pentru-viata.html

    O miercure liniştită!

    RăspundețiȘtergere
  68. ce alaturare interesanta, carmen! trecut inert si prezent viu care miauna :))
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  69. A doua imi place mie :)
    Ce multi ne-am strans!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  70. Cum sede pe capitelul ionic...pisicuta Ionica ! :)

    Happy WW !!

    RăspundețiȘtergere
  71. tu în PARADIS
    eu, încă, prin purgatorii trecătoare
    happy W.W., TUTUROR!

    RăspundețiȘtergere
  72. Beautiful !!! i wish I could be there with all those cats :-)

    RăspundețiȘtergere
  73. Ce dragute sunt vorbaretele alea !
    Carmen, am niste intrebari. Se pot posta si poze care ne plac, dar pe care nu le-am facut noi? E musai sa fie miercurea fara cuvinte? Nu se poate publica si un articolas cu cuvinte, in afara de cel cu poza sau pozele ?

    RăspundețiȘtergere
  74. Se simt si se poarta ca niste vedete :)) Miau!
    Happy W.W.!

    RăspundețiȘtergere
  75. Avem o pisica frumoasa careia ii place sa calatoreasca si mai ales sa stea la poze din ce se vede. Salutare si o zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  76. Turcia este plina de pisici... In schimb nu o sa vezi caini vagabonzi. Din aceasta cauza s-au inmultit asa de mult...
    PS - Imi pare nespus de rau pentru Duminica. Cu alta ocazie am sa-ti povestesc de ce nu am reusit...

    RăspundețiȘtergere
  77. Ca de obicei, o serie reusita!

    RăspundețiȘtergere
  78. Cat de dragute sunt, imi place cum stau ele tolanite la soare :)

    RăspundețiȘtergere
  79. Ia uite ce mâţe vorbăreţe! Cred că de la şoarecii turceşti li se trage. :D Mă gândesc că voiau să povestească ceva despre vestigiile arheologice din zonă.

    RăspundețiȘtergere
  80. Ca de obicei fotografii reuşite . Imi plac foarte mult pisicile Prima imi place mai mult ,are o aliura de pisica rasfatată o seară frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  81. Ah, ce pisici bestiale!!! Superbe creaturi :) Sper că nu am ajuns prea târziu! Dar abia acum am ajuns acasă de la munci. Și numai bine, zic eu, că vin cu un apus de soare :) Happy WW, lume!

    RăspundețiȘtergere
  82. During my last visit to Turkey, there was a lot of cats where I stayed and sometimes they made a terrible noise at night! I'm not sure if they look friendly or what?

    RăspundețiȘtergere
  83. Ronzinki,
    înscrierile au început cu... noaptea-n cap! :)) La ora 12 era aici o activitate.... Sfârâia tastatura laptopului! :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  84. Alice,
    :) multumesc pentru vizita! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  85. OFZ,
    înca nu am fost în Grecia... este înca pe lista de concedii, cândva :)
    Deci tu ai întâlnit mâte care vorbeau greceste! ;)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  86. Wind,
    ne bucuram toti cei din acest Club al miercurilor fara cuvinte!
    Am sa trec si eu linkul blogului tau :)
    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  87. Escu,
    :) pe acolo umblau numai mâte ciudate :D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  88. altcersenin,
    :) corecta remarca ta!
    vin sa ved ce spun fotografiile tale ;)Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  89. Mirela,
    asa este, ai auzit bine! Rasele Angora si Van provin din Turcia :) Însotitoarele mele prin Efes sunt însa... mâte ordinare, pline de eleganta si misterrrrrrrr! :D te pup si eu. Sa ai o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  90. Cristi,
    nu, nu! turistii nu hranesc pisicile. Dealtfel, în afara de apa minerala nici nu cara nimeni cu el printre ruinele orasului.
    Cu ce se hranesc... ramâne un mister...

    RăspundețiȘtergere
  91. Sophie,
    :)) sa se fi înmultit vara trecuta?! habar n-am... sau poate ca vara, se ascund la umbra... Acum - primavara, era plin!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  92. Sophie,
    ... ar fi îngrozitor! un cosmar!
    Happy WW! pupici

    RăspundețiȘtergere
  93. Ana Marin,
    :) ma bucur si-ti multumesc ca m-ai citit!
    Happy WW! ;)

    RăspundețiȘtergere
  94. Danielle,
    :) multumesc, ma bucur ca ti-au placut fotografiile mele.
    Am trecut eu numele tau în tabel, abia acum am reusit, pentru ca am fost la servici si fitness.
    Te pup, sa ai o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  95. aA,
    ce frumos ai spus! trecut inert si prezent viu si mieunator :))
    Te pup! O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  96. Tetris,
    ;) se pare ca astazi Clubul Miercurea fara cuvinte a atins un record! acum sunt 64 participanti... WOW!

    RăspundețiȘtergere
  97. Cella,
    vin sa te vad! spui ca esti în flacarile iadului?

    RăspundețiȘtergere
  98. Androxa,
    it's not complicated! all you have to do is just get into a Jet and fly to Antalya, via Ephesus :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  99. Zina,
    :)) rubrica se numeste "Miercurea fara cuvinte" deci postam fotografii (de preferinta facute personal) si folosim cuvintele doar în comentarii :)) Asta este!
    Nu este rau de loc o zi pe saptamâna sa facem o pauza de articol cu cuvinte. Esti o dulce... mi-a placut încercarea de a ma înduiosa! :D Regula însa spune fara cuvinte!
    Te pup si te astept, daca nu saptamâna aceasta, poate ca urmatoarea :))

    RăspundețiȘtergere
  100. Cupacake,
    heeei, bine ai intrat în rândul celor care miercurea se exprima prin fotografii! Felicitari!
    Happy Wordless Wednesday! :)

    RăspundețiȘtergere
  101. Alina,
    :) au samânta uneia din cele mai vechi civilizatii!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  102. Rapparu,
    :) salutari înapoi si un happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  103. Lukluk,
    culmea este ca în orase nu sunt nici pisici si nici câini vagabonzi, dar aici în Efes era plin de mâte, în Perga era plin de câini (zau ca era plin de câini vagabonzi!) si în Hieropolis era plin de sopârle...
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  104. Dan,
    multumesc! O seara minunata îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  105. Buna seara la toata lumea! Am intrat si eu in clubul WW - cu voia d-voastra a veteranilor :)- cu niste imagini de la un apus... Sper sa va placa!
    Pisicile sunt bestiale ! Niste adevarate aristocrate, mai ales ca stiau turceste... :)
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  106. Irina,
    mi-a fost greu sa ma abtin sa nu mângâi vre-o câteva. Dar pericolul sa fii zgâriat sau muscat este mare într-adevar, deci nu am riscat. Sunt aproape salbatice si nu se stie ce manânca si ce boli transmit!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  107. Alexandru,
    :) n-am avut dictionarul turco-român la mine, dar s-ar putea sa ai dreptate. Ce altceva ar fi avut sa spuna, ca doar nu ne înjurau ca le trecem prin sufragerie sau dormitor :))
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  108. Iulisa,
    prima sta ca o printesa! mi-au placut mult.
    Happy WW! sa ai o seara minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  109. LiaLia,
    nu e târziu de loc! miercuri este înca pâna la ora 24 :)
    Si eu acum am ajuns acasa si încerc sa fac ordine în corespondenta :))
    Happy WW! o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  110. William,
    we have been advised not to have close contact with the cats. A scratch or a bite could cause infections. So I kept away!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  111. Lolita,
    bun venit! Te salut în numele celor ce vorbesc miercurea prin fotogtrafii!
    Happy Wordless Wednesday! :)

    RăspundețiȘtergere
  112. Carmen, superbe fotografiile. Pisica este adorabila. :)

    M-am inscris si eu. Chiar am postat prima fotogarfie :)
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  113. Pardon, pisicile sunt adorabile :)

    RăspundețiȘtergere
  114. Lillee,
    te-am vizitat deja :) Hip hip Huraaaaa! Bun venit în Club! :))

    RăspundețiȘtergere
  115. Ah, ce-mi plac mitzele tale, Carmen :)
    Mi-am lipit si eu canutele aici la tine, merci pt gazduire :)

    RăspundețiȘtergere
  116. neuroanchiloza,
    :) Bun venit! ma bucur pentru orice oaspete! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  117. Ha, ha! Pe toate fronturile numai pisici!Probabil că o fi vreo întrunire pisicească!Mîţele mele sunt mai puturoase. Dorm îmbrăţişate. Ale tale sunt vigilente. La datorie!

    RăspundețiȘtergere
  118. Buna!

    Sunt interesat să fac schimb de link-uri sau bannere...

    Site-ul meu este: http://pc-nicu.blogspot.com

    Vrei sa facem schimb de link-uri ?

    Contacteazam la adresa de mess: pc.niyku

    RăspundețiȘtergere
  119. Şi ti-au spus Miyav Miyav, da?:)))

    RăspundețiȘtergere
  120. Aurora,
    :) posibil ca mâtele din Efes sa fie pasionate de arheologie ;))
    Ale tale sunt niste dragalase! Cât se au de drag! :D

    RăspundețiȘtergere
  121. Artistic Communism,
    :D cam asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  122. De ce a fost sters comentariul meu...?

    Sa inteleg ca nu e loc si pt mn.... ;)

    RăspundețiȘtergere
  123. Cred ca am gasit solutia ! Pe miercurea viitoare !
    P.S. Totusi, ce de-a cuvinte s-au scris in comentariile de la miercurea FARA CUVINTE !!!

    RăspundețiȘtergere
  124. Frumoase cadâne ai fotografiat. Care mai de care mai miorlăită. :D

    RăspundețiȘtergere
  125. Carmen , ai fost premiata la Miercurea fara cuvinte! Felicitari! Te astept la mine pe blog sa-ti ridici premiul!

    RăspundețiȘtergere
  126. Nicu,
    ???? care comentariu? am vazut ca te-ai înscris la Miercurea fara cuvinte- Sven7i- te-am vizitat, n-am gasit nici un articol cu fotografii care sa vorbeasca de la sine, deci nu am lasat nici un comentarie, dar m-am înregistrat la "persoane interesate". Deci... te rog sa-mi spui înca o data care este problema? Unde nu ar fi loc pentru tine?!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  127. Zina,
    ma bucur! :)) M-ai facut tare curioasa! ;)
    Cât priveste comentariile la "Miercurea fara cuvinte"... ai dreptate, s-a scris un roman!
    Pupic. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  128. Carmen,
    :)) asa este! cadâne fara voal si banuti zurgalind în jurul buricului...

    RăspundețiȘtergere
  129. Eu te-am adaugat in 2 locuri la mine pe site, odata la Lista Mea De Bloguri !
    si a 2 oara la Parteneri unde am pus o poza cu una din cele 3 poze de mai sus. Cand vei da click pe poza te aduce pe acesta pagina...
    Si acum o zi cand m-am inscris pe acest site am lasat si un comentariu....
    si in cele din urma vad ca a diparut/sters....
    In comentariul era vb daca esti deacord cu schimbul de link-uri.

    RăspundețiȘtergere
  130. Aurora,
    :) mâtele tale sunt superbe! Le-am admirat!

    RăspundețiȘtergere
  131. Nicu,
    iata ca a aparit si comentariul misterios disparut! :))
    Vineri 13!

    RăspundețiȘtergere
  132. Artistic communism,
    :)) exact asa se exprimau, ai consultat Google Translate? :D

    RăspundețiȘtergere
  133. Ce nebunie ai creat cu wordless wednesday! Miiiiau!

    RăspundețiȘtergere